kawasaki ninja 250r mi hyo gt250r mi

Hyosung GT 250 R mi ? Kawasaki Ninja 250 mı ?


  • Kullanılan toplam oy
    176
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
arkadaşlar 2008 de alcam motoru o zaman kawasaki de gelmiş olur şu an pariste
3500$ a satılmaya başladı bura parası 6300 falan ediyo biraz da vergi girer işte hyosungla eşit gibi sayılır fiyatı yanlız motorun gücü belli deil aradım bulamadım torku var özellikleri bunlar bi yardımcı olun...

Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Displacement 249 cm³
Bore x stroke 62.0 x 41.2 mm
Compression ratio 11.6:1
Valve/Induction system DOHC, 8 valves
Maximum power 22.2 kW {30 PS} / 10,500 rpm (1HP=746kW çarptım tablodan 29,750.....hp bişey çıktı)
Maximum torque 21.0 N·m {2.14 kgf·m} / 8,500 rpm
Fuel system Fuel injection: ø28 mm x 2 (Keihin)
Dual throttle valves
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
Transmission 6-speed, return
Final Drive Sealed chain
Primary reduction ratio 3.087 (71/23)
Gear ratios: 1st 2.600 (39/15)
Gear ratios: 2nd 1.789 (34/19)
Gear ratios: 3rd 1.409 (31/22)
Gear ratios: 4th 1.160 (29/25)
Gear ratios: 5th 1.000 (27/27)
Gear ratios: 6th 0.893 (25/28)
Final reduction ratio 3.071 (43/14)
Clutch Wet multi-disc, manual
Frame type Tube diamond, steel
Rake/Trail 26° / 83 mm
Suspension, front 37 mm telescopic fork
Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and 5-way adjustable preload
Wheel travel, front 120 mm
Wheel travel, rear 130 mm
Tyre, front 110/70-17 M/C (54S)
Tyre, rear 130/70-17 M/C (62S)
Brakes, front Single 290 mm petal disc. Caliper: Single balanced actuation dual-piston.
Brakes, rear Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual-piston.
Steering angle, left / right 35° / 35°
Dimensions (L x W x H) 2,080 mm x 710 mm x 1,115 mm
Wheelbase 1,400 mm
Ground Clearance 135 mm
Seat height 780 mm
Fuel capacity 17.5 litres
Dry weight 152 kg
Complies to EU emission limit -
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Türkiye'de yanlış hatırlamıyorsam GT 250R'in Fiyatı 7.500 YTL

Kawasaki avrupada o kadar fiyat olabilir. Ancak burası Türkiye. Ne kadar vergi şu bu eklenir bilinmez. Tahminen 9 - 10 arası bi fiyat konuşuluyo piyasada...

Ben tabiiki Ninja'yı öneririm..
Ama Fiyat farkından dolayı seçim sana kalmış bişey.
GT 250R'da kötü bir makine değil, ayağını yerden keser :cat:

Kısacası Paran varsa, Ninja'yı bekle derim... :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ya 9 u geçerse ninja almam zaten öyle ahım şahım özellikleri farkı yok ama
markası var yani kawasaki neyse bakacaz artık eyvallah
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
2008_kawasaki_35.jpg

bide foto koyalim
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bu eski kasası..
yeni kasası heralde buyuk fuarda gelir(onumuzdeki olan degıl)

aliyıldız resmı degıstırmıs

sımdı bu resım yenı kasa:D
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
dcr nin verdiği yeni kasa işte
ya inşallah 8 -9 civarı bişey olur da alırız
valla ne de olsa KAWASAKI
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
inşallah'ta sanmıyorum :pale: Burası Türkiye :pr:

250'lik bi makineye göre lastikler çok ince kalmış :silent:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hyosung yurtdışında 3699$ kawasaki 3499$
inşallah Türkiye'ye de böyle yansır da çekeriz bi kawasaki
dcr lastikte sorun yok az büyütürsün yeni lastik alıp :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
kardeş HYo 8750 YTL Türkiye de ... Kawasaki de o civarda oLur aşağı yukarı... iki motor arasında seçim yapamaman çok acaip.. Tabii ki kawa seçcen.. hYo yanına bile gelemez :) istersen youtube da ikisinin de videolarına bi göz at :wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
evet gerçekten güzel ama sanırım hyo gibi öyle kaslı olmayacak sanki gtr250 ile cbr125 arası gibi ama güzel olmuş maddi olarak gerekli imkanı bulursam ilk motorum olmasını isterim
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ben bu kıyaslamada her zaman Ninja derdim.. Çünkü daha derli toplu bir görüntüsü var..
Ama düz renk SS sevmiyorum ben.. O açıdan ikiside degil..
Ahh ahh... YZF-R125'i getirseler ellerine mi yapışacaktı sanki..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Nasıl yani, Fransa'da dolarla mı satıyorlar motoru:) Yoksa 3500 Euro mu demek istedin...3500$ ABD satış fiyatı çünkü...
haklısın yanlış yazmışım pardon
bi de benim dediğim bunun lastikleri bisiklet lastiği gibi :cherry:
bi de gücü belli değil motorun :pr:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Motorun gücü belli yahu...o kadar "teknik özellikleri 4. sayfada" diye yazdım yukarda.Bir zahmet aç okuyuver(inadına söylemiyorum ambiyansı :)).
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
göründüğü gibi kasalı ise ninja ama cıbır125 gibi bişey olacağını düşünüyorum o yüzden hyo diyorummm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst