Egzoz ne alayim nerden alayim diye bende cok debelendim..en sonunda kimseden ses soluk cikmayinca sinir olup ebaydan amerikadan birinden aldim..yoshimura fiyatini arastirayim dedim tam 1480 lira arti 50 lirada takmak icin istediler..ben ise kargo dahil 780lira arti 126 lirada vergi verip aldim..2 haftada geldi..hatta 3 haftada gelmesi gerekirken 2 haftada geldi..tigerin fiyatida yanlis hatirlamiyorsam 890 liraydi..youtubedan okadar cok ses dinledimki ama yakindan daha bi guzelmis ya..

) düşünürsen eger aldigim alicinin adinida vereyim apex racing...% 99.9 olumlu puan almis..bundan sonrada neye ihtiyacim olursa ebaydan alirim artik

) sordugum yere egzozu taktirmaya gittim adam inanmadi fiyatina

) isterseniz ben daha getirteyim size uygun bi fiyata satayim diyede demeden edemedim

) o yuzden niyetin varsa yoshimura harika oldu bee..tavsiye ederim..