Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
163302328

sahibinden de tanıyan bilen var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

Bir de sizin motorlarda km saati telini sökünce km işlemiyor değil mi arkadaşlar ? Bunu pcye bağlayıp öğrenme şansı yok değil mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

Güncel arkadaşlar
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ninja almayı planlıyorum arkadaşlar motorumu satınca. Tarz değişikliği istiyorum.

ikinci elde fiyatlar ne alemde ? BAKIMLI olması şart

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=136549965

gören bilen var mı 220 felan demiş ne iş sizce

hayvanın dediği gibi 220 ye çıksa başka motor almazdım bende :) ben elimdekini satmayı düşünüyorum İstanbul'a yolun düşerse görüşelim.
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
13
selam arkadaşlar ben de 2012 model siyah ninjamı alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
yalnız şimdi araştırırken aklımı kurcaladı kendi sitesinde 6 vites görünüyo bu alet benimki 5 vites? :D
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
boş vitesden yukarıya doğru saymış olmayasınız ?

yada ara viteslerden 1 tanesi yoktur,o da bence sıkıntı yaratır.
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
13
boş vitesden yukarıya doğru saymış olmayasınız ?

yada ara viteslerden 1 tanesi yoktur,o da bence sıkıntı yaratır.

yok dostum ya aldığım arkadaş da 5 vites demişti. bi kaç kullanana da sordum 5 diyen de var 6 diyen de anlamadım ben de ? ya da belli bi model yılına kadar altıydı sonra 5 oldu bilemedim?
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
yok dostum ya aldığım arkadaş da 5 vites demişti. bi kaç kullanana da sordum 5 diyen de var 6 diyen de anlamadım ben de ? ya da belli bi model yılına kadar altıydı sonra 5 oldu bilemedim?

durduğu vitesi de sayıyorsunuz değil mi?
yani 1 deyken(en altta) yukarı doğru kaç geçiş yapabiliyorsunuz?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
İstanbul, Alibeyköy- G.O.P civarında beyaz ninja kullanan bir arkadaş vardı. Kendisi buralarda mı hala? Uğur abi'nin motorunun 3. sahibi :) Motor bu :)
Bu arada İstanbul/Avrupa yakasında ninja sahibi olan kimseler var mı?

 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
yok dostum ya aldığım arkadaş da 5 vites demişti. bi kaç kullanana da sordum 5 diyen de var 6 diyen de anlamadım ben de ? ya da belli bi model yılına kadar altıydı sonra 5 oldu bilemedim?

bu motor piyasaya ilk girdiği 1992 yılından beri 6 vitesli olarak üretildi...

http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZZR_250_1992.aspx

http://www.motorcycle-usa.com/27049/Buyers-Guide-Specifications/2012-Kawasaki-Ninja-250R.aspx
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
123
Arkadaslar merhaba gecen ay ninja 250r imi aldim ancak kurs hocam lastiklerin nylon oldugunu ve degismesi gerektigini soyledi. yol tutus icin en iyi olan, iki lastik fiyati 600-700 lira civarinda olan hangi lastigi onerirsiniz? Su an ki lastikler 8 bin km kullanilmis sizce de degistirmeye gerek var mi?
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Teşekkürler.Ninja 250r ve 300 ikisi de japon okuduğum kadarıyla...ben şuan sıfır bi cbr 250r ve ikinci el ninja 250r arasında kararsızım.Bu ikisinin yan yana fotoğrafı olan var mı acaba?
Bir de kawasakinin parça bulma sıkıntısı var sanırım...
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kawamın rodaj bakımı geldi. Zmoto açık mıdır arkadaşlar bugün bilgisi olan. Telefonlara cevap vermiyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

Kawamin rodaj bakımı geldi. Zmoto pazarları açık mı bilen duyan ? Telefonu cevap vermiyor
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Rica.

Bildiğim kadarıyla ikiside japon.
Resim, buyur.
Ninja-and-CBR-Action11.jpg

6343234374845738232_1_2011_MCUSA_250Street-58.jpg

Ninja_CBR_Static.jpg

main18cbr250vsninja250r_560x420.jpg

Daha fazlası için, tıkla.
https://www.google.com.tr/search?q=ninja+250r+cbr+250r&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aiCVU52aLYXmOrqDgKgF&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1280&bih=908

Ninja 250R parça konusunda cıbıra göre bir nebze daha sıkıntılı. Temel parçalarda sorun yok fakat bazı parçaları bulmakta sıkıntı yaşayabilirsiniz. Gerçi işi bilen bir tüketici Türkiyedeki tedarik sürecinden daha kısa ve ucuz maaliyete yurt dışından sipariş verir. :pl:
cıbır-ninja konusunda bir şey diyemem, kalbinin sesini dinle. İkiside güzel motor...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar e5 de eve dönerken yağ boşaldıda arka teker yağ oldu heryeri köpüklü suyla süngerle yıkadım tam anlamıyla çıkmadı tavsiyesi olan varmı?
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Olabilir. Ilginc. Nerede yaziyo Japon oldugu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

Arkadaşlar e5 de eve dönerken yağ boşaldıda arka teker yağ oldu heryeri köpüklü suyla süngerle yıkadım tam anlamıyla çıkmadı tavsiyesi olan varmı?
Bulasik deterjani. Mecbur kalirsan balata spreyiyle sil
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Bulaşık deterjanı olmadı yarın balata sipreyi alır denerim artık.sağolasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst