Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Guzel olmus hocam.
Kazasiz belasiz kullanin.
Egzos korumasi eger uyuyorsa taksaniz daha guzel olur.
Bunun disinda soylenecek baska birsey yok zaten :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Sagolun arkadaslar .. Orjinal egzos koruyu olmaz dediler bana bende denemedim o yüzden.. Yorumlar için teşekkür ederim:)
 
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
70
beyler rodajımı bitirdim bugün. egzoz arıyorum motosikletime two brothers nereden temin edebilirim hic bir yerde yok..
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Kafa krenajındaki vidaları değiştirmişsin, diğer gözüken krenaj vidalarınıda değiştirirsen uyum tamamlayıcı ve hoş olur. Ayrıca ön fren kaliperin kırmızı cok güzel olmuş . Bulabiliyorsan arkayıda değiştirmeni öneririm. Brembo bu işte çok iyi bir markadır. Birde zincir yağını tam göremedim ama ihtiyaç varmış gibi geldi,zinciri ihmal etme. Genel olarak motosikletin çok güzel olmuş.çok temiz pak ve bakımlı. Renklerin uyumu hoş . Abartı bir durum yok.Kararınca olmuş. Kazasız belasız bin inşallah. Küçük bi nazarlık iliştir bi köşesine bence.
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Rio yorumun için teşekkür ederim. Zincir konusunda haklısın yağlamam gerekiyor :) yalnız grenaj vidaları konusuna gelince onlara uygun kırmızı orjinal vida yok diye biliyorm..

Birde bşe sormk istiyorm .. Yağmurlu havalarda motorun fren disklerinde ve zincirde küflen me oluşuyor ama kullanınca geçiyor bu herhangi bir soruna sebeb olurmu? Birde zincir yağı olarak ne marka önerirsin?
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Boriss yağ olarak motul kullan zincirine. her 300 km de bir yağla. Vidalar için bakın motorculara.Krenaj için set vidalar var. internette de var. Bulamazsan eğer ben burdan bakarım bizim motorculara,yardımcı olmya calısırız. Küf olayına gelince. motoruna ygmur altında bırakma.üstünü ört.bişiycik olmaz.
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Boriss yağ olarak motul kullan zincirine. her 300 km de bir yağla. Vidalar için bakın motorculara.Krenaj için set vidalar var. internette de var. Bulamazsan eğer ben burdan bakarım bizim motorculara,yardımcı olmya calısırız. Küf olayına gelince. motoruna ygmur altında bırakma.üstünü ört.bişiycik olmaz.

teşekkür ederim dostm .. :=)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
140/70-17 - Arka Lastik Pilot Activ bu lastiği aldım arkadaşlar yarın akşama gelir inşallah . şu irc arka lastik ne zaman sıkışsam acil zamanda hep kızaklıyor. hayatımı yolda bulmadım. inşallah dediğiniz gibi iyi bişeydirde kurtulurum kızaklama işinden
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
yorumlarınız nedir arkadaşlar ?? özellikle uğur abi senin ? :=)
Sagolun arkadaslar .. Orjinal egzos koruyu olmaz dediler bana bende denemedim o yüzden.. Yorumlar için teşekkür ederim:)

BORA ellerine saglik :cat: O kadar maillesme bosuna gitmemis :queen:

Eksoz, gidon topuzlari, sehpa ayaklari, Stop haricinde her sey ayni zaten benim motorla :mrgreen: Bi an 3.sahibi alir almaz siyaha mi boyatti dedim ilk bakista :mrgreen:

Tiger'da egsoz koruyucu icin montaj yeri yok diye biliyorum. O olmaz o yuzden.
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
BORA ellerine saglik :cat: O kadar maillesme bosuna gitmemis :queen:

Eksoz, gidon topuzlari, sehpa ayaklari, Stop haricinde her sey ayni zaten benim motorla :mrgreen: Bi an 3.sahibi alir almaz siyaha mi boyatti dedim ilk bakista :mrgreen:

Tiger'da egsoz koruyucu icin montaj yeri yok diye biliyorum. O olmaz o yuzden.

teşekkürler abi senin beğenmen bana daha çok mutluluk verdi.. şuan şuan diablo rosso II lastik siparişini de verdim artık dahada ellemem bu motoru :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst