Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Şimdi 33.000 TL ye ZX636 mı? 27.000 TL ye Z800 mü? Hadi çık işin içinden şimdi? Yada 60.000 TL ye her ikisi birden mi :)

Valla Çanakkale olayını Mayıs ayı içinde Hatunla planlıyorduk.. Nisan zor ama Mayıs da olabilir..

Can bu arada gittim gene LS2 aldım ama bu sefer FF396 en üst seviye modeli.. İnanılmaz mutluyum.. Bir kaç kat pahalı kasklardaki kadar gürültü alıyor içeriye.. Hafif, rahat.. Pin Lock olması bir avantaji ilginç bir şekilde buğu problemi yok FF351 deki gibi.. Fiyat olarak biraz daha pahalı olmasına rağmen FF 351 den çok daha kaliteli hissiyatı uyandırdı bende.. Ayrıca Padlerin kullanım sonrası yumusamasına çare olarak air pump olayı yapmışlar.. Yani sün gerler zayıfladıgı zaman suratına tam oturması için hava ile şişirebiliyorsun aleti :) süper bir özellik henüz kullanmama gerek yok ama ielrde işime yarayabilir :)

Hayırlı olsun abim, sevindim senin adına fakat benim başka düşüncelerim vardı ama geç kaldım anlaşılan. Özelden yazıyorum durumu :)


Abi bu arada niye bir honda, suzuki değilde kawasaki :) Herkes servislerden şikayetçi, yok parça sıkıntısı, ilgisizlikleri adamlar lanet kusuyor :) Sana ayrı muamele mi yapıyordular yoksa :)
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
14
Beyler resimler cok guzel.

Plaka iptali için gerekli aparatın burda yaptırılabilicegine inanıyorum o kadar da kastırmaya gerek yok bence.

Arka Far sinyal entegreli ve mono kapakla da goruntu toparlanabilir.

Sizce bular alınır mı?

http://www.ebay.com/itm/400344767967

http://www.ebay.com/itm/110954762233

Arkadaşlar cevap verebilecekler varmı?
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Sinyalli stop lambası kiti güzel fakat bildiğim kadarıyla onu takınca sinyaller kısa devre yapabiliyor. Senkronize yanamıyabiliyor. Ana sinyaller devre dışı kalabiliyor. Çözümü yokmu var tabiki, bir akımı düzenleyici zımbırtı vardı adı şimdi aklımda değil. Onu alırsan düzelir. Ama bana sorarsan sadece led stop al. O fotodaki sinyalli kitlerden alma cünkü kırmızının yanında sarı boğuluyor ve kimse sinyalini ya da nereye döneceğini pek kawrayamıyor diğer araclar. Unutma görünür olmak senin mesuliyetin. Karşı tarafın araç şöförünün değil...
Diğer linkindeki arka koltuku iptal olayı güzel.40 küsur dolarmış. Sahibinden de 100 lira civarında satıyorlar.Onlarada bak istersen Arekbatmaz..

=============================================================


Ve sevgili arkadaşlar biricik motosikletim SILA'yı bugün satmış bulunmaktayım. Fakat yeni motosikletim ne olursa olsun bu sayfada takılmaya,size bilgi paylaşımında bulunmaya devam edeceğim. Gelecekte ki yeni organizasyonlarımızdan haberdar olacaksınız dostlar. Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Sinyalli stop lambası kiti güzel fakat bildiğim kadarıyla onu takınca sinyaller kısa devre yapabiliyor. Senkronize yanamıyabiliyor. Ana sinyaller devre dışı kalabiliyor. Çözümü yokmu var tabiki, bir akımı düzenleyici zımbırtı vardı adı şimdi aklımda değil. Onu alırsan düzelir. Ama bana sorarsan sadece led stop al. O fotodaki sinyalli kitlerden alma cünkü kırmızının yanında sarı boğuluyor ve kimse sinyalini ya da nereye döneceğini pek kawrayamıyor diğer araclar. Unutma görünür olmak senin mesuliyetin. Karşı tarafın araç şöförünün değil...
Diğer linkindeki arka koltuku iptal olayı güzel.40 küsur dolarmış. Sahibinden de 100 lira civarında satıyorlar.Onlarada bak istersen Arekbatmaz..

=============================================================


Ve sevgili arkadaşlar biricik motosikletim SILA'yı bugün satmış bulunmaktayım. Fakat yeni motosikletim ne olursa olsun bu sayfada takılmaya,size bilgi paylaşımında bulunmaya devam edeceğim. Gelecekte ki yeni organizasyonlarımızdan haberdar olacaksınız dostlar. Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...

Hayırlı olsun abi. Yanına kimi yakıştırıyorsun :) Yollarda hangi makinayla göreceğiz seni :)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Can muhtemelen z800 ya da triumphla göreceksin. Arayışlarımın içinde vites göstergesi olan , saati görebileceğim abs li ve racing olmayan bir makina arıyorum. Triumph bu konularda beklentilerimi karşılayan bir motor. Street triple ya da speed triple. Ve ya z800 hastasıyım. Fakat internette çok araştırdım sele altı çift akrepli z800 hiç göremedim. eksozlarımı sele altı çiftli istiyorum. Yapabilirmiyim hiç bilmiyorum ama becerebilirsem ilk olacak sanırım...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can muhtemelen z800 ya da triumphla göreceksin. Arayışlarımın içinde vites göstergesi olan , saati görebileceğim abs li ve racing olmayan bir makina arıyorum. Triumph bu konularda beklentilerimi karşılayan bir motor. Street triple ya da speed triple. Ve ya z800 hastasıyım. Fakat internette çok araştırdım sele altı çift akrepli z800 hiç göremedim. eksozlarımı sele altı çiftli istiyorum. Yapabilirmiyim hiç bilmiyorum ama becerebilirsem ilk olacak sanırım...

Hayırlısı olsun abi :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Selam Millet,

Biraz da nostalji olsun dedim ;) Eski ve yeni motorum =D
Hatirlamayan yeni arkadaslar icin: Ninja 250R Fully Loaded (resimler ve VIDEO)

jzxud.jpg


jzxx7.jpg


jzxzn.jpg


jzy0m.jpg


jzy1p.jpg
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336

Abi sen nerelerdesin yaaa? Söz olsun diye söylemiyorum ama gerçekten özlettin kendini. H.geldin abi tekrardan. Kalıcı olman dileğiyle... :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Yagmur basladi tam foto cekelim derken de resimler rezalet cikmis simdi farkettim pardon :(

Doktor oldum abi bu arada : )) Acaip yogundum tez olaylariyla yeni yeni kendime geliyorum =D
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
28 şubat - 3 mart arası istanbul motosiklet fuarı arkadaşlar... ilgilenenlerin bilgilerine. kaçırıp üzülmeyin sonra.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Uğur hoş geldin tekrar.. Özlettin kendini.. Ayrıca tezi verdin anladığım kadarıyla hayırlı olsun.. Şimdi tayin bekliyorsun sanırsam :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
Merak etme Semih . Kısmet olurda organizasyonum plan olmaktan cıkıp etkinlik halini alır ise, hepinize burdan etkinliğime davet edeceğim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:09 ----------

Fevzikeleş arkadaş bizim içinde çınaraltı meydanında bir çay iç lütfen.

Can dostum Kürşatta gelicektir merak etme. Kandırırım ben onu...

Ve arkadaşlar beklenen haber.....
KAWASAKI web sayfasını yeniledi yeni fiyat ve model lansmanını web üzerinden yaptı. ilgilenen ve merak edenler için web sayfasından inceleme yapmalarını öneririm.

yalnız tadı çıkmaz ama söz sizin içinde bi çay içerim ama mutlaka yolunuz düşerse buyrun gelin
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
fuar ıcın davetıye nereden bulabılırız?
bu arada uzun suredır uyeyım takıp edıyorum okuyorum fakat hıc yazmıyordum bınevı aranıza yenı katılmıs sayılabılırım =) gezılere bu sezon aranıza katılma ısterım banada yer ayırırsanız herkese ıyı aksamlar saygılar =)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Bergu senide bekleriz etkinliklere.. Mart ya da nisanda yeni makinama kavusursam Allahın izniyle, direk etkinlikleri başlatacağız. Yakında etkinlik takvimini yayımlarım zaten.açılış şile ağva turu olur muhtemelen. Ekip üyelerinin kaynaşması bağbında. Mayısta Çanakkale turu kısmetse...

Fevzi 2 yıl yaşadım serikte. üniversitedeydim.2002-2004 arası ilk açılış yılında. Ozamanlar teksas gibiydi Serik. Ama Allah biliyor ya yaşadığım en güzel yerlerden biriydi. Herkezin birbirini tanıması uyumlu ve sevilen bir insansan herzaman avantajdır serikte. Birde meşhur lafı vardı '' Burası Serik , Dallarda Erik....'' diye devam ediyorda devamını yazmayalım. Sen bilirsin ama Serik Atasözü :D
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Yagmur basladi tam foto cekelim derken de resimler rezalet cikmis simdi farkettim pardon :(

Doktor oldum abi bu arada : )) Acaip yogundum tez olaylariyla yeni yeni kendime geliyorum =D

Hayırlı olsun Dr. Uğur :)
Eski ninjanı görüyor musun sık sık? :) Satmıyor mu sahibi?
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Ninja 250r orjinal karbon eksoz var elimde arkadaşlar. Satılıktır. Düşünen arkadaşlar özelden mesaj atarsa mt üyelerine fiyatta tabikide yardımcı olurum.
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
14
Beyler motorumu yıkatmak istiyorum sonra da bir zincir temizliği ve yağlaması.
Yıkama için Avrupa yakasında nereyi önerirsiniz? levent maslak tarafları olursa tercihimdir.
Zincir temizleyici ve yağını hangi marka nerden almalıyım tavsiyelerinizi bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst