- Katılım
- 3 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,336
Şimdi 33.000 TL ye ZX636 mı? 27.000 TL ye Z800 mü? Hadi çık işin içinden şimdi? Yada 60.000 TL ye her ikisi birden mi
Valla Çanakkale olayını Mayıs ayı içinde Hatunla planlıyorduk.. Nisan zor ama Mayıs da olabilir..
Can bu arada gittim gene LS2 aldım ama bu sefer FF396 en üst seviye modeli.. İnanılmaz mutluyum.. Bir kaç kat pahalı kasklardaki kadar gürültü alıyor içeriye.. Hafif, rahat.. Pin Lock olması bir avantaji ilginç bir şekilde buğu problemi yok FF351 deki gibi.. Fiyat olarak biraz daha pahalı olmasına rağmen FF 351 den çok daha kaliteli hissiyatı uyandırdı bende.. Ayrıca Padlerin kullanım sonrası yumusamasına çare olarak air pump olayı yapmışlar.. Yani sün gerler zayıfladıgı zaman suratına tam oturması için hava ile şişirebiliyorsun aletisüper bir özellik henüz kullanmama gerek yok ama ielrde işime yarayabilir
![]()
Hayırlı olsun abim, sevindim senin adına fakat benim başka düşüncelerim vardı ama geç kaldım anlaşılan. Özelden yazıyorum durumu
Abi bu arada niye bir honda, suzuki değilde kawasaki