- Katılım
- 3 Şub 2010
- Mesajlar
- 471
Teşekkür ederim. Siteye yeni üye olmuş bulunmaktayım bu arada. Herkese selamlar, sevgiler![]()
hoşgeldin aramıza:cat:
Teşekkür ederim. Siteye yeni üye olmuş bulunmaktayım bu arada. Herkese selamlar, sevgiler![]()
overcloud, yanılıyorsam beni düzelt lütfen ama fotoğraftaki ZX-6r değil ZX-10R diye biliyorum far ve egzoz çıkışlarına bakılırsa...
Niye çoluğu kandırıyom Yamaha diyeben bilmem
sen o yamaha yazısını kaldır önce!!
motoruda sarıya boyat, sarı iyidir :cat:
Sercan GT250'ye geçmişsin. Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin
Buluşmalarda yüz yüze görüşürüz, iyice tanışırız umarım![]()
doğru söylüyorsunama yinede güzel :queen: :queen:
bu arada ismim Bulut. facebook sayfamızada katılbuluşmalarda görüşürüz artık :cat:
bu kış buluşmalarında yeşil ninja tek kaldım siyahların arasında![]()
smokinde giymiş miydin? :queen:
selam dostlar fuara kimler geliyo???
bende pazar gidicem bulut olmadı ben seni alırım beraber gideriz ?
slm arkdasşlar bende yeni üye oldun kawasaki ninja 250 lik varkawasaki motoru olasnlarla tanışmak isterim
![]()