Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
Hoşbulduk Tutku :)

Facebook sayfanıza da katıldım demin. Müsait olduğum takdirde ilk yapılacak olan geziye katılmak, sizlerle tanışmak istiyorum. :cherry:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
overcloud, yanılıyorsam beni düzelt lütfen ama fotoğraftaki ZX-6r değil ZX-10R diye biliyorum far ve egzoz çıkışlarına bakılırsa...

doğru söylüyorsun :) ama yinede güzel :queen: :queen:

bu arada ismim Bulut. facebook sayfamızada katıl :) buluşmalarda görüşürüz artık :cat:

bu kış buluşmalarında yeşil ninja tek kaldım siyahların arasında :p
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
Bütün Ninjalar güzel zaten :thumleft:

Katıldım görür görmez :)
Bulut, böyle olması daha güzel zaten. Bir şey ne kadar azsa o kadar değerlidir :cat:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bnde GT'yı yeşile mi boyatsam ne :)
Bulut face sayfasını bulamıyorum istanbul ninja grubu değilmiydi ?

Yoksam GT'm var diye beni aranıza almıyo musunuz :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ben bilmem :p

sen o yamaha yazısını kaldır önce!! :p

motoruda sarıya boyat, sarı iyidir :cat:
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
Sercan GT250'ye geçmişsin. Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin :)

Buluşmalarda yüz yüze görüşürüz, iyice tanışırız umarım :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
ben bilmem :p

sen o yamaha yazısını kaldır önce!! :p

motoruda sarıya boyat, sarı iyidir :cat:
Niye çoluğu kandırıyom Yamaha diye :p
Ya bende sevmedimde Onu cıkartırsam altında iz kalıcak kalıcak.
O yüzden dokanmıyorum pek :)
Sercan GT250'ye geçmişsin. Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin :)

Buluşmalarda yüz yüze görüşürüz, iyice tanışırız umarım :)

Teşekkürler inş. buluşmalarda grsrz bu istanbul ninjacıları tatlı su motorcusu havalar sogudu hıc birini göremez olduk :)
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
Valla diğer arkadaşları bilemem ama dediğin laf bu sene benim için geçerli maalesef. Bana kalsa karda bile binerim, hiç tatlı su motorcusu ruhum yok ama Mart ve Haziran'da üniversite sınavları olduğundan güneşli havalarda bile çıkmama laf ediyorlar. :(

Haziran'daki son sınavdan sonra hava durumu ne olursa olsun yollarda olacağım inşallah :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
doğru söylüyorsun :) ama yinede güzel :queen: :queen:

bu arada ismim Bulut. facebook sayfamızada katıl :) buluşmalarda görüşürüz artık :cat:

bu kış buluşmalarında yeşil ninja tek kaldım siyahların arasında :p

bi zamanlar bende yeşillerin arasında kalmıştım:queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Ben hemen hemen her gün dışarıdayım hatta yetmiyor geceleri bile çıkıyorum 2-3 gibi fln... Hatta geçen gün nişan vardı nişana motorla gittim. Gelin arabasının önünü fln kestim resimlerim bile var :D
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
image002.jpg




image001.jpg
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ben pazar günü gitmeyi planlıyorum.

cuma ve cumartesi çalıştığım için gidemeyeceğim

bu arada haftasonu yağışlı görünüyor. motora binmek yalan oldu
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
3
slm arkdasşlar bende yeni üye oldun kawasaki ninja 250 lik var :) kawasaki motoru olasnlarla tanışmak isterim :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bende pazar gidicem bulut olmadı ben seni alırım beraber gideriz ?

Abim ve Engin'le de bir konuşayımda. Biz aynı gün gidip 3 çift lastik almayı planlıyoruz. kalabalık olursak pazarlık şansımız artar diye :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------

slm arkdasşlar bende yeni üye oldun kawasaki ninja 250 lik var :) kawasaki motoru olasnlarla tanışmak isterim :)

aramıza hoşgeldin yakuza. :cat:

etkinlikleri burdan takip edebilirsin. ayrıca facebook sayfamız var, orayada bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst