Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Kesinlikle katılıyorum ben plakalığı kestireceğim kesinlikle bana diyolarki aman orjinalliğini bozma aman yapma aman etme iyide ben kendi göz zevkime göre binemeyeceksem niye alıyorum ki motoru.

plakalıgı kestırırsen motorun muayene günü geldiginde yenısını almak durumunda kalırsın pek ucuz parcada degıl bılgılerıne....
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
@ overcloud
hayırlı olsun
hoşgeldin aramıza
umarım menun kalırsın motorundan
sorularına cevap veremeyceeğim bilmediğim için
ninja'nın farları gece sürüşünde fena değil ancak zifiri karanlıkta yani yolda hiç ışık olmadığında insan biraz daha güçlü bir şey arıyor gibi
özellikle 100km'nin üzerine çıktığınızda
ama ne de olsa gece sürüş her zaman tehlikeli
yine de iyi diyebilirim farlarına
dün gece bir denemem yani sürüşüm oldu otobanda 100 ve 120 km ortalamayla gitmeye çalıştım
gerçi biraz acemilikte var bende o yüzden virajlarda kendimi çok güvende hissetmedim nedense ama dediğim yerler zifiri karanlık yerlerdi..hiç ışık yoktu
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
merhaba arkadaşlar,

bugün bi ninja250 için kapora bıraktım (yeşil renk) kısmet olursa cuma günü noter işlemlerini tamamlayıp yeni motorumun sahibi olacağım :) sahibi evlendiği için satıyormuş motoru. göze batmayan bir iki ufak tefek çiziği var, bunun dışında benimle gelen bir usta ile birlikte baktık usta da beğendi motoru bende kaporayı bıraktım.

belki aranızda plakayı bilen vardır, 34 SRZ 96. motor 7bin km'de bana söylediğine göre garantisi hala devam ediyormuş. ayrıca kawasaki motorlara 10bin km'e kadar garanti veriyor diye bir şey söylendi bana bu bilgi doğru mu acaba?

merak ettiğim diğer bir şey ninja'nın farları gece sürüşlerinde nasıldır? önceki motorum cbr125'e h4 halojen ampuller takmama rağmen yine zayıf kalıyordu.

@shule: genelde tüm motorların plakalık kısmı ve kuyruğu çok itici görünüyor, özellikle türkiye'de motosikletlere otomobil plakası(!) boyutlarında plaka takıldığı için daha da çirkin duruyor..

öncelıkle hayırlı olsun alınan motor ömer cakkal adında bırınemı ait....aydınlatması tek kelımeyle mukemmel dıyebılırım..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
@tutku: iyi dileklerin için teşekkürler. motorun sahibiyle tanışma şansım olmadı o yüzden ismini bilmiyorum, ben galericiyle anlaştım ve motorun satışını vekaletname ile yapacak. (Galeri sahibinin ismi Yılmaz Aydemir, 2009 Türkiye pist şampiyonuymuş.)

@volkanix: gece o kadar hızlı gitmem zaten :) ama yavaş gitse de insan kendini güvende hissedecek kadar bir aydınlatmaya ihtiyaç duyuyor doğrusu. abimde pegasso 650 var, onun farı otomobil farları gibi aydınlatıyor.

@kckr: ninja'nın kuyruğunu kesmedende iptal etmek mümkün, bu konu başlığı altında bir link vardı resimlerle nasıl yapıldığını gösteriyordu. önceki sayfalarda görebilirsin.

buraya yazarken aklıma geldi linki favorilerime eklemiştim:

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/121552-targa-no-cut-fender-eliminator-diy.html

kuyruk iptalini kimseye tavsiye etmem, cbr125'im de kuyruk iptal edilmişti, ıslak zeminde ve yağmurlu havalarda çamur içinde kalıyordum. işin daha da kötü yanı, arka lastikten sıçrayan sular artçı koltuğunun ordan akarak selede toplanıp bacaklarımın ıslanmasına neden oluyordu.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
@tutku: iyi dileklerin için teşekkürler. motorun sahibiyle tanışma şansım olmadı o yüzden ismini bilmiyorum, ben galericiyle anlaştım ve motorun satışını vekaletname ile yapacak. (Galeri sahibinin ismi Yılmaz Aydemir, 2009 Türkiye pist şampiyonuymuş.)

@volkanix: gece o kadar hızlı gitmem zaten :) ama yavaş gitse de insan kendini güvende hissedecek kadar bir aydınlatmaya ihtiyaç duyuyor doğrusu. abimde pegasso 650 var, onun farı otomobil farları gibi aydınlatıyor.

@kckr: ninja'nın kuyruğunu kesmedende iptal etmek mümkün, bu konu başlığı altında bir link vardı resimlerle nasıl yapıldığını gösteriyordu. önceki sayfalarda görebilirsin.

buraya yazarken aklıma geldi linki favorilerime eklemiştim:

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/121552-targa-no-cut-fender-eliminator-diy.html

kuyruk iptalini kimseye tavsiye etmem, cbr125'im de kuyruk iptal edilmişti, ıslak zeminde ve yağmurlu havalarda çamur içinde kalıyordum. işin daha da kötü yanı, arka lastikten sıçrayan sular artçı koltuğunun ordan akarak selede toplanıp bacaklarımın ıslanmasına neden oluyordu.

valla ıkı gunde Nınja cı oldun :queen: bız hala yardırıyoz cbr la :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
@tutku: iyi dileklerin için teşekkürler. motorun sahibiyle tanışma şansım olmadı o yüzden ismini bilmiyorum, ben galericiyle anlaştım ve motorun satışını vekaletname ile yapacak. (Galeri sahibinin ismi Yılmaz Aydemir, 2009 Türkiye pist şampiyonuymuş.)

@volkanix: gece o kadar hızlı gitmem zaten :) ama yavaş gitse de insan kendini güvende hissedecek kadar bir aydınlatmaya ihtiyaç duyuyor doğrusu. abimde pegasso 650 var, onun farı otomobil farları gibi aydınlatıyor.

@kckr: ninja'nın kuyruğunu kesmedende iptal etmek mümkün, bu konu başlığı altında bir link vardı resimlerle nasıl yapıldığını gösteriyordu. önceki sayfalarda görebilirsin.

buraya yazarken aklıma geldi linki favorilerime eklemiştim:

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/121552-targa-no-cut-fender-eliminator-diy.html

kuyruk iptalini kimseye tavsiye etmem, cbr125'im de kuyruk iptal edilmişti, ıslak zeminde ve yağmurlu havalarda çamur içinde kalıyordum. işin daha da kötü yanı, arka lastikten sıçrayan sular artçı koltuğunun ordan akarak selede toplanıp bacaklarımın ıslanmasına neden oluyordu.

vay vay vay cbr 125 in aktif elemanı bizim forumu canlandırmaya geliyor.
o motoru görmüştüm ben beğenmiştim fakat o zaman param yetmemişti.

120 yapmam diyorsun da cbr den sonra 120 yavaş gelmeye başlıyor :)

haydi hayırlı olsun, senin kadar motoruna özen gösteren biri bizi de bol bol bilgilendirir artık :)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Güle güle kullanırsın kazasız belasız inşallah :) kuyruk iptaline gerek yok arkadaşlar yahu var bir maksadı ki konuyor çamur olayı berbattır adamı canından bezdirir...
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
vay vay vay cbr 125 in aktif elemanı bizim forumu canlandırmaya geliyor.
o motoru görmüştüm ben beğenmiştim fakat o zaman param yetmemişti.

120 yapmam diyorsun da cbr den sonra 120 yavaş gelmeye başlıyor :)

haydi hayırlı olsun, senin kadar motoruna özen gösteren biri bizi de bol bol bilgilendirir artık :)

mert bızım grubun havası artıkca artıyor:cat:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
cuma günü hele bi gelsin, noterden çıkayım motorun üzerine oturmadan daha satın almış saymam kendimi. :)

zzr250 almaktan son anda vaz geçtim, direkten döndü diyebilirim hatta. usta ilede konuşmuştum görmeye gidecektik fakat ileride motoru satmakta zorlanırım diye vazgeçtim. yoksa zzr250 geniş selesi, arkaya çanta takılabilmesi ve eklenecek soft yan çantalarla birlikte bnim için seyahatlerde daha kullanışlı bir motor gibi görünüyor :) ninja'da cbr125'te oldugu gibi sırt çantası taşımaya devam. :) (ameleliğe devam diyecem dilim varmıyor :p)

bu arada farkettiniz mi bilmiyorum ama zzr250'nin göstergeleri çok hoş duruyor, keşke ninja'da da kırmızı ibre ve göstergeler kullanılmış olsaydı.
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Benım plakamda kücük buluşmaya gelen arkadaşlar görmuslerdır fakat yinede dediğiniz gibi o çamurluk cok kotu. O sökülüncede farın altı boş kalıyor. Yurtdısında kuyruk altı için hazır kapaklardan var sipariş ettim aralıkta arkadaşım getiricek. Kestirince hoş durmuyor.

bunu sanırım bu sitede görmustum..o dısardan gelen parcayı uygulamalı göstermişlerdi..bitince güzel olmusdu hatırlıyorum ama zahmetlı herkesin yapabılcegı bısı dııldı sanırım..
buarada ben bu tip gecmiş konuları bulmakda zorlanıyorum..o arama cubugunu kullanabilen varmı aramızda:silent::silent::silent:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
bunu sanırım bu sitede görmustum..o dısardan gelen parcayı uygulamalı göstermişlerdi..bitince güzel olmusdu hatırlıyorum ama zahmetlı herkesin yapabılcegı bısı dııldı sanırım..
buarada ben bu tip gecmiş konuları bulmakda zorlanıyorum..o arama cubugunu kullanabilen varmı aramızda:silent::silent::silent:

600 lüğe geçmiyor musun daha? Seninkini de ben almaya çalışırım, benim için de plakalık sorun değil... :cat::queen:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Allah korusun motoru da seni de :) Çok çabalıyorum bakalım yaza kadar biriktireceğim :) :rendeer:

hadı bakalımmm..hayırlı işler sana...çarcur etme paraları...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------

merhaba arkadaşlar,

bugün bi ninja250 için kapora bıraktım (yeşil renk) kısmet olursa cuma günü noter işlemlerini tamamlayıp yeni motorumun sahibi olacağım :) sahibi evlendiği için satıyormuş motoru. göze batmayan bir iki ufak tefek çiziği var, bunun dışında benimle gelen bir usta ile birlikte baktık usta da beğendi motoru bende kaporayı bıraktım.

belki aranızda plakayı bilen vardır, 34 SRZ 96. motor 7bin km'de bana söylediğine göre garantisi hala devam ediyormuş. ayrıca kawasaki motorlara 10bin km'e kadar garanti veriyor diye bir şey söylendi bana bu bilgi doğru mu acaba?

merak ettiğim diğer bir şey ninja'nın farları gece sürüşlerinde nasıldır? önceki motorum cbr125'e h4 halojen ampuller takmama rağmen yine zayıf kalıyordu.

@shule: genelde tüm motorların plakalık kısmı ve kuyruğu çok itici görünüyor, özellikle türkiye'de motosikletlere otomobil plakası(!) boyutlarında plaka takıldığı için daha da çirkin duruyor..

hayırlı olsun öncelikle...aynı yoldayız demekkı senle..bendede daha önce cbr125 vardı..ama sımdı 600rr insallah..gece sürdüm cok rahat geldi ama yınede gecee sürüşü pek tavsiye edilmez biliyorsun dımı??zevk ıcın bınıyoruz nede olsa..kendımızı kasmaya ne gerek var..
10bın garantı varmı volkanix?sen daha yeni aldın ben unuttumda..:silent:ama sonucda ustada bıtıyor hersey..bu şu garantıye girmez işçilik garantıye gırmez dıye ...:pr:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
günaydın arkadaşlar :)

aslında garantiden yana bir çekincem yok, motoru kendi ustama götürmeyi tercih ederim. gece sürüşüyle ilgili olarak sadece işten çıkınca kışları hava kararmış olduğu için aydınlatmaya ihtiyaç duyuyorum, biraz mecburiyetten yani :) yoksa gece sürüşlerini bende tercih etmiyorum.

plakalıkla ilgili olarak yukardaki mesajımdaki linkte yer alan fotoğraflarla bi ustaya giderseniz belki size yardımcı olabilirler. motomax'te satılan 10liralık bir plakalık var, cbr125'imde kullanmıştım, iş görür diye tahmin ediyorum.

bu arada siz ninja'yı ne kadar süre kullandıktan sonra 600cc'ye geçme ihtiyacı duydunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
overcloud : cıbıra ilk binişimi hatırlıyorumda ne makina be kardeşim lan ben bunu beş sene kullanırım honda işte ufağa bile roket gibi falan diyordum hızlı geliyordu ilk motorum ilk motor tecrübemdi 1 yıl kullandıktan sonra yetersiz gelmeye başladı eskiden uzun yollar çok keyifli geçiyordu ama 1. yıldan itibaran sıkıcı olmaya başladı 120 km hız ve bir süreden sonra rahatsız eden titreşim (1 1.5 saat)

yani demek istediğim ninjada sana uzun bir süre yeterli gelecektir heleki cıbırdan sonra:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst