Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ikinci el alırken kesinlikle ufak tefek çizik yagmurda binmekten dogan küfler zincir aşınması motor yıpranması debriyaj balatası ,firen balataları gibi yıpranan şeyleri göz önüne alarak alacaksın 11 liraya alınan 600 lük motor o kadar olur. 600 lük motor alıcaksan 600 rr için 20 bin er 6 n içinde 14 bin vermelisin ki temiz bir şey olsun yinede sıfır keyfi asla vermez en azından açılışın düzgün yapmaz ve çogu kişinin kitapcıkta yazan 1600 km rodajına uydugunu sanmıyorum. çünkü bizzat şahit oluyorum istisnalar hariç


bu arada 2011 ler satışa çıkmış sahibinden com da bakıp 2010 mu 2011 mi ögrenebilirsin
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
Evet şimdi gördüm bursada 2011 model hemen teslim falan diyor. ben onu bir araştırayım sizede bilgi veririm isterseniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:49 ----------

Arkadaşlar z moto ile görüştüm fuardan 1 ay once 2011 modeller gelir dediler. onlar gelince en az 5700euro falan olurmuş fiyatıda. iyice abartırlar sanırım
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Arkadaşlar eger ki sıfır 2011 model istiyorsanız bana ulaşabılırsınız. Garantili bayii şekilde bayiinin verdiği fiyatta uygun alırız + plaka ruhsatta dahil olur. Zaten agustos sonundan itibaren çıkan araç 2011 diye cıkar. Fakat dikkat edilmesi gerek konu motorun asıl yılıdır.
Lastiklerin üzerinde üretim tarihi yazar. Benım motorum 2009 model fakat 2008 çıkışlı malum lastiklerde 2008.
Türkiye de eski ninja 250r bulamazsın en eskisi 2009 dur 2011 diye alıcaklarında 2010 üretimdir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------

Evet ya özellikle dönüşte çok kopmalar oldu, ben de ne yapacağımı şaşırdım. Bu arada herkesin eline ayağına moturuna sağlık güzeldi.:cat:

Dönüşte çok kopmalar oldu evet... Ben o tarafları pek bılmedıgımden emre nin peşine takıldım çok seri gitti yetişmek için bende gaz actım fakat sıkıntılı bır trafik oldugundan sağ çekip en az 10 dk sizleri bekledim doğrusuda o oldu. Zaten sonrada emrede yavaslamış muhtemelen yakaladım yolda beraber sıka sıka geldık :) Keyifli buluşmaydı inşallah kuru hava olur yine çıkarız soğuk etkılemezde yagmur sıkıntı.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Selamlar,

Ben motorumu 1600 km de aldım. Alırkende ilk bakımı yapıldı dediler. Ben şimdi hangi km' de bakım yaptıracağım acaba ? Teşekkürler.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Selamlar,

Ben motorumu 1600 km de aldım. Alırkende ilk bakımı yapıldı dediler. Ben şimdi hangi km' de bakım yaptıracağım acaba ? Teşekkürler.

5bin 10 bin 15 bin 20 bin....km....:cat:keyifli şürüşler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------

Selamlar,

Bende aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 1 aylık Ninja kullanıcısıyım ve motorumu genelde evden - işe / işten - eve kullanıyorum ev ile iş arası 1,5 km :mrgreen: kullanması çok keyifli bir motorsiklet gerçektende. Motorumu her gördüğümde her bindiğimde nasılda doğru bir tercih yaptığım tekrar tekrar aklıma geliyor.

Saygılar.

hoşgeldin grup gezılerıne bekleriz etkınlıkler burdan bıldırılıyor...saygılar...
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
61
Selamlar,

Ben motorumu 1600 km de aldım. Alırkende ilk bakımı yapıldı dediler. Ben şimdi hangi km' de bakım yaptıracağım acaba ? Teşekkürler.

bakım yapıldıysa serviste de kaydı vardır. satan arkadaşta da olmalıydı. ve sana verse iyi olurmuş. yani kendi servisinde yapıldıysa..

İlk bakım 800-1000deydi.Bakım yapıldıysa 5000 km bakımın var şimdi. ilk bakımdan daha önemli çünkü yağ filtresi ve yağ değişimi dışında daha kapsamlı olacaktır. Z-moto 5000bakımı 140TL herşey dahil fiyatıdır.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Motorun orijinal sesini bugün kayıt ettim ve birkaç tane de foto. merak eden arkadaşlar vardı yakında upload edeceğim.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
bakım yapıldıysa serviste de kaydı vardır. satan arkadaşta da olmalıydı. ve sana verse iyi olurmuş. yani kendi servisinde yapıldıysa..

İlk bakım 800-1000deydi.Bakım yapıldıysa 5000 km bakımın var şimdi. ilk bakımdan daha önemli çünkü yağ filtresi ve yağ değişimi dışında daha kapsamlı olacaktır. Z-moto 5000bakımı 140TL herşey dahil fiyatıdır.

nickini geri verrmişler hayırlı olsun:queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Dönüşte çok kopmalar oldu evet... Ben o tarafları pek bılmedıgımden emre nin peşine takıldım çok seri gitti yetişmek için bende gaz actım fakat sıkıntılı bır trafik oldugundan sağ çekip en az 10 dk sizleri bekledim doğrusuda o oldu. Zaten sonrada emrede yavaslamış muhtemelen yakaladım yolda beraber sıka sıka geldık :) Keyifli buluşmaydı inşallah kuru hava olur yine çıkarız soğuk etkılemezde yagmur sıkıntı.

biz senden önce duraklayıp geride kalanları beklediğimiz için 10 dk bekledik.

siz önümden koptuktan sonra trafik açıktı, o kalabalıkta 120-130 ile size yetişemedim doğrusu.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
dscf0242b.jpg


dscf0247cc.jpg


Arkadaşım ve ben. Başımdaki dikişleri aldırınca yeşil elmada bir poz vereyim dedim :)

Bu arada arkadaşın boyu 170 benimki 189. motor üzerinde nasıl duracağını merak edenlere fikir verebilir.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
benim boyum 1.79 olduguna göre motoru alınca iyi duracak sanırm :) Makina çok güzel daha nice uzun keyifli sürüşler yaşa inşallah :)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
bu motorda tek sevmedğim şey...arka plakalık ve çamurluk:pr: ben plakayı bıraz kuculttum ama yınede o plakanın takıldıgı yer cok bıcımsız duruyır..kestırmeyı düşündüm ama sinyalleride sökmemiz gerekiyordu..göze alamadım..:pale:
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Benım plakamda kücük buluşmaya gelen arkadaşlar görmuslerdır fakat yinede dediğiniz gibi o çamurluk cok kotu. O sökülüncede farın altı boş kalıyor. Yurtdısında kuyruk altı için hazır kapaklardan var sipariş ettim aralıkta arkadaşım getiricek. Kestirince hoş durmuyor.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
kestirilse hoş durmayacağı belli zaten. ya çok da kafanıza takmayın arkadaşlar bakın siz diyene kadar benim umrumda değildi şimdi ben de kafama taktım iyi mi :)
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
bu motorda tek sevmedğim şey...arka plakalık ve çamurluk:pr: ben plakayı bıraz kuculttum ama yınede o plakanın takıldıgı yer cok bıcımsız duruyır..kestırmeyı düşündüm ama sinyalleride sökmemiz gerekiyordu..göze alamadım..:pale:

Kesinlikle katılıyorum ben plakalığı kestireceğim kesinlikle bana diyolarki aman orjinalliğini bozma aman yapma aman etme iyide ben kendi göz zevkime göre binemeyeceksem niye alıyorum ki motoru.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
merhaba arkadaşlar,

bugün bi ninja250 için kapora bıraktım (yeşil renk) kısmet olursa cuma günü noter işlemlerini tamamlayıp yeni motorumun sahibi olacağım :) sahibi evlendiği için satıyormuş motoru. göze batmayan bir iki ufak tefek çiziği var, bunun dışında benimle gelen bir usta ile birlikte baktık usta da beğendi motoru bende kaporayı bıraktım.

belki aranızda plakayı bilen vardır, 34 SRZ 96. motor 7bin km'de bana söylediğine göre garantisi hala devam ediyormuş. ayrıca kawasaki motorlara 10bin km'e kadar garanti veriyor diye bir şey söylendi bana bu bilgi doğru mu acaba?

merak ettiğim diğer bir şey ninja'nın farları gece sürüşlerinde nasıldır? önceki motorum cbr125'e h4 halojen ampuller takmama rağmen yine zayıf kalıyordu.

@shule: genelde tüm motorların plakalık kısmı ve kuyruğu çok itici görünüyor, özellikle türkiye'de motosikletlere otomobil plakası(!) boyutlarında plaka takıldığı için daha da çirkin duruyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst