- Katılım
- 12 Ara 2011
- Mesajlar
- 676
- Konu Yazar
- #41
arka lastigin goruntusu hicte virajda yatmis bir motosiklet lastiginin goruntusunu andirmiyor..kesinlikle ve kesinlikle lastik yakilmis ondan sonra fotograf cekilmis ..isitilip ciklet kivamina gelmis lastik bile bu vaziyete gelmiyor kaldiki irc lastikler hamuru biraz sert lastik...kisa bir ornek vereyim kapatayim 7 sag 5 sol virajli bir yaris pistinde sabah saat 11 den aksam 7 ye kadar antrenman yaptik tam 100 tur attik yani 700 sol 500 sag viraj demek oluyor bu tam olarak.....benim fabrika cikisi irc lastiklerim bu hale gelmedi..yalan bari konusmayin neyse o ayriyeten ayni motosikleti kullaniyorum.....
:queen: :queen: sadece gülüyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------
motor kullanmak baska bişey teker yapmak bambaska bişi :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
İnişe Geçerken :queen:






---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
[/COLOR]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------
:rendeer:








