Kawasaki Ninja 250R..Çok Cici

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
arka lastigin goruntusu hicte virajda yatmis bir motosiklet lastiginin goruntusunu andirmiyor..kesinlikle ve kesinlikle lastik yakilmis ondan sonra fotograf cekilmis ..isitilip ciklet kivamina gelmis lastik bile bu vaziyete gelmiyor kaldiki irc lastikler hamuru biraz sert lastik...kisa bir ornek vereyim kapatayim 7 sag 5 sol virajli bir yaris pistinde sabah saat 11 den aksam 7 ye kadar antrenman yaptik tam 100 tur attik yani 700 sol 500 sag viraj demek oluyor bu tam olarak.....benim fabrika cikisi irc lastiklerim bu hale gelmedi..yalan bari konusmayin neyse o ayriyeten ayni motosikleti kullaniyorum.....

:queen: :queen: sadece gülüyorum..

dg1y8.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

motor kullanmak baska bişey teker yapmak bambaska bişi :mrgreen:



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------

İnişe Geçerken :queen:













---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

[/COLOR]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

:rendeer:

 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
başka başlıkta yazmıştım ama burayı gezerken aklıma geldi abicim bu egzozların yanında db killer veriyolarmı yoksa orjinalden acık mı
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
naptın videolarını izledin mi senın motoruna uygun olan eksozları ne karar verdin kardeşim ??
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
akrapovic var fakat yamahanın avrupa sitesinde orjinal yedek parça olarak vermişler akrapovici karbon ve titanıum r125 falan yazıyo 1808 tl motoliz getiriomuş birde mototr satıtor r125 için uygun die ama r125 falan yazmıo egzozda gerci o fark etmez akrapovicin sitesine girdim ordada mototr deki gibiler var belkide yamahanın aksesuarlarındaki egzoz yeni seri ama bilmiyorum mototrdeki 1550 tl gibi bi rakamdı
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
akrapovic var fakat yamahanın avrupa sitesinde orjinal yedek parça olarak vermişler akrapovici karbon ve titanıum r125 falan yazıyo 1808 tl motoliz getiriomuş birde mototr satıtor r125 için uygun die ama r125 falan yazmıo egzozda gerci o fark etmez akrapovicin sitesine girdim ordada mototr deki gibiler var belkide yamahanın aksesuarlarındaki egzoz yeni seri ama bilmiyorum mototrdeki 1550 tl gibi bi rakamdı

Tiger almayı neden düşünmüyosun ? Ben 2011 kasa cbr 125 motorumda full sistem tiger kullandım ses,performans olarak gayet memnun kalmıştım.500 tl hemde
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
ona bakmamıştım saol onada bakarım ama ben daha motoru almadan akrapovic baktığım için yani aklım onda bide ninjada görünce cok hos duruyor
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
öncelikle 11 bin ide devirmiş bulunuyoruz arkdslar :mrgreen: :mrgreen:



sonracııgımı beklediğiim zincir dişli setimi tmamlamış bulunmaktayım..

tarifimiz ;
bir adet ön 14t dişli (standart boyut)
bir adet arka 40t dişli (standartan 3 diş küçk)
bir ader 106 bakla dan 102 ye duşurulmuş zincirimiz ortaya enfes bi tat cıktı :mrgreen:

(bu değişimi tamamen zevkii ve keyfii değiştirmekteyim aklınıza ters bişi gelmesin ) .

hııım performans diyeceksiniz..kalkışlar gayet normal öyle bayılma hantallaşma fln KESSİNLİKLE YOK..son hız olarak denemeye fırsatım olmadı ama 100 km hızla devir 5.500 e kadar dustu..bu demek oluyorki uzun yolda yakıtta düşüçek demek..top speed te bu orantıya göre arttıgını dusunuyorum..(ama 250 nin de canını biliyorum top speed arttsın diede böle bi uygulamaya gittmedim onuda söyleyim)

sonuç: dişli setini değişme vakti gelen arkdslara 40 t tavsıyemdir.. saygılar :wiinkk:







 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
ortalık yanıyor arkadas bu ne guzellik:thumleft::thumleft::thumleft:
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
süper o zaman bidahaki sezona sıfır bir r6 lıyla görücez galiba sizi
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
o zaman bizde sıfırdan farkı km si ve modeli diyelim inşallah alır ve kazasız belasız kullanırsınız:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst