sefir67 Katılım 16 May 2006 Mesajlar 97 1 Eyl 2012 #2 Çok güzel.Tekerin düz bassın,Allah kaza bela göstermesin inşallah :king:
GP500-1st Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 0 1 Eyl 2012 #3 gayet sade ve güzel görünüyor, mono kapagı marka bir egzozla tamamlamali
Zippo's Katılım 5 Şub 2011 Mesajlar 4,031 1 Eyl 2012 #4 Bu motor mono kapaksız gerçekten olmuyo Kazasız belasız,çok güzel gerçekten.
Phoenixs Katılım 15 Tem 2012 Mesajlar 782 2 Eyl 2012 #5 Tekerin duZ baasın hocam cok güzel motor Allah kaza bela vermesin
vlknsyrn Katılım 12 Ara 2011 Mesajlar 676 2 Eyl 2012 Konu Yazar #6 teşekurler arkdslarr burda motoruma ait fotoları paylaşmaya calisıcam saygılar :rendeer: ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ---------- ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ---------- :mrgreen: :cat:
teşekurler arkdslarr burda motoruma ait fotoları paylaşmaya calisıcam saygılar :rendeer: ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ---------- ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ---------- :mrgreen: :cat:
vlknsyrn Katılım 12 Ara 2011 Mesajlar 676 4 Eyl 2012 Konu Yazar #7 :queen: foto cekerken mekana gelen tinerciler :queen:
YZFr125 Ufuk Katılım 4 Ağu 2012 Mesajlar 32 6 Eyl 2012 #8 yerdeki gözlüklü tam bi tinerciye benziyor evet :queen:
cihan54 Katılım 8 Ara 2011 Mesajlar 3,526 Motosikleti Honda VFR 800x Crossrunner 6 Eyl 2012 #9 Egsoz istiyorum diyor... ::gazla::
F54 Katılım 25 Haz 2010 Mesajlar 14,951 6 Eyl 2012 #10 senin motorunda güzel ama bu sitede bi arkadaşta beyaz bi ninja vardı motorda yok yok ona hasta olmuştum
senin motorunda güzel ama bu sitede bi arkadaşta beyaz bi ninja vardı motorda yok yok ona hasta olmuştum
vlknsyrn Katılım 12 Ara 2011 Mesajlar 676 7 Eyl 2012 Konu Yazar #11 ::asker::::asker:: günaydın arkdslar :mrgreen:
blow07 Katılım 20 Nis 2011 Mesajlar 247 7 Eyl 2012 #13 Maşallah oldukça güzel durmuş arka plakalığın iptali.
Pangea Katılım 28 Ara 2011 Mesajlar 496 7 Eyl 2012 #14 Hocam çok güzel görünüyor Allah kaza bela vermesinde benim nacizane fikrim egzos manet elcik ve vida seti bunları tamamlarsanız bir kademe daha artar
Hocam çok güzel görünüyor Allah kaza bela vermesinde benim nacizane fikrim egzos manet elcik ve vida seti bunları tamamlarsanız bir kademe daha artar
vlknsyrn Katılım 12 Ara 2011 Mesajlar 676 8 Eyl 2012 Konu Yazar #15 karbon akrep imi aldım sıraylaa hepsii :mrgreen: :cat: ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
karbon akrep imi aldım sıraylaa hepsii :mrgreen: :cat: ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
KeaSH-07 Katılım 9 Haz 2012 Mesajlar 1,021 8 Eyl 2012 #16 egzozuda takınca 10 numara olmuş.aldığın egzozda güzel Allah tekerini her daim düz bastırsın
vlknsyrn Katılım 12 Ara 2011 Mesajlar 676 8 Eyl 2012 Konu Yazar #17 sağollun arkdslar cumlemizi allah kaza bela vermesin.. ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
sağollun arkdslar cumlemizi allah kaza bela vermesin.. ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
serseric Katılım 21 Nis 2012 Mesajlar 468 8 Eyl 2012 #18 sesinide duyaydık iyiydi maşallahı var dostum
teknoali Katılım 3 May 2008 Mesajlar 1,330 8 Eyl 2012 #19 çook çok cici olmus . kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. yeşil almadığıma pişman oluyorum gerçekten :/
çook çok cici olmus . kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. yeşil almadığıma pişman oluyorum gerçekten :/