Kawasaki ninja 250r arka teker en geniş kaç takılabilir???

Katılım
2 Ara 2011
Mesajlar
27
arkadaşlar alıcm okadar kararsız kaldımki konu hakkında bilgimde yok arka tekeri genişletmek için ne yapmalıyım bide 160 takmak istiyorum üzerindeki jantta kasma oluyomuş toplanıyomuş lastik jantıda genişletmek gibi bi şansım warmı jant we lastiği değiştirsem olurmu ???
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
neden genişletiyorsun ki yol tutuş içinse kaliteli bir lastik almayı dene, genişletmek performansı düşürmez mi?
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim bildiğim en geniş 330 olabiliyor
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Fazladan yakıt harcar motorun performansı düşer görüntü için bukadar takılma bence.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Abi sen ne zaman ninja aldın ki? En son yzf r125 lere bakıyodun :mrgreen: Nasıl karar verdin?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
arkadaşlar bende orjinal 140/60/17 lastik var arkada.. şimdi ben bunu genişletebilir miyim mesela 150/60/17 gibi lastik takmak istiyorum ama şuan orjinal lastik üzerindeyken zincirle arasında 1 cm kadar boşluk var sıkıntı yaratır mı acaba ?
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
kawasaki neden sizin kadar geniş düşünemedi acaba? orjinal boyutların dışına çıkmak risktir.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Jantı değiştirmeden 180 lik lastik bile taksanız yine aynı görünecektir.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yurt dışından 150 ebat pilot power getirtip taktık güzel oldu ama bombeli duruyor yani jant dar olduktan sonra 180 taksan ne fayda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst