Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2015
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar formunuzu okudum ben de ninja 250sl aldım, motor çok güzel tavsiye ederim.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Şuan Honda Msx125 kullanıyorum seneye mayısta inşallah kawa250sl le aranızdayım :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Kimsenin sesi soluğu çıkmaz oldu yine. Neler yapıyorsunuz
Abi işten güçten gezmeye zaman bulamaz oldum ben :) Arkadaşlarla tem'de gazlıyoruz arada.
7300Km oldu hayvan :)
Dün gisparktaydım. Kardeşimin motoru bıraktım. Ehliyet sınavını geçmiş.Eğitimlere devam ediyor.
250SL'i kullandırttım. Bayıldı :)

Asıl sen ne yaptın ? Gezin sonrası motordan soğumuştun ısındınız mı :)
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Abi işten güçten gezmeye zaman bulamaz oldum ben :) Arkadaşlarla tem'de gazlıyoruz arada.
7300Km oldu hayvan :)
Dün gisparktaydım. Kardeşimin motoru bıraktım. Ehliyet sınavını geçmiş.Eğitimlere devam ediyor.
250SL'i kullandırttım. Bayıldı :)

Asıl sen ne yaptın ? Gezin sonrası motordan soğumuştun ısındınız mı :)

valla yağmur çamur derken hava düzgün oldukça işe gidip geliyorum. bu arada motorda fan arızası vardı geziden önce yaptırmış idim ancak içim rahat etmediği için yaptırılmış parçaları çöpe attırıp sıfır parça taktırıyorum. yaptırmaktan 10 kat daha pahalı ama olsun. ne kullanırken ne satarken başım ağrımaz. yapılmış hali ile sıkıntısı yoktu. ne bileyim içime sinmedi tamir edilmiş parça ile kullanmak motoru. alt tarafı 150 liraya yapıyorlar diyerek tamir görmüş parça kullanmak istemedim.

şimdi bir choper sevdası başladı. bugün yarın kararımızı verip motorları satılığa çıkarabiliriz. yaşlanmışız yahu :)
 
Katılım
8 Haz 2015
Mesajlar
3
Selamlar. Foruma yeni üye oldum ama Şubat'tan beri 250 SL kullanıcısının. Bir soru sormak istiyorum. Resimde Krenaj koruyucu takoz takılı olduğu dikkatimi çekte. Nereden temin edebilirim acaba bilgi verebilirseniz sevinirim
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Selamlar. Foruma yeni üye oldum ama Şubat'tan beri 250 SL kullanıcısının. Bir soru sormak istiyorum. Resimde Krenaj koruyucu takoz takılı olduğu dikkatimi çekte. Nereden temin edebilirim acaba bilgi verebilirseniz sevinirim

istanbul/fatih ten necat motordan temin edip onlara taktırdım. kendileri ile iletişime geçip alabilirsiniz...

http://www.necatmotor.com/iletisim/
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Kimsenin sesi soluğu çıkmaz oldu yine. Neler yapıyorsunuz
Valla finallerden ben de zaman bulamadım. Ama dün Ankara'nın doğusuna doğru kısa da olsa güzel bir yolculuk yaptım. Otobanda kısa bir mesafe gidip ardından Elmadağ tarafına oradan da köylere doğru gittim. Ankara'da olan varsa eğer, Elmadağın orada 15 dakikalık bir kısım dışında yol motor sürmek için fena değil gibi. Hem araba yok, hem de yollar virajlı, daha ne olsun :)
 
Katılım
8 Haz 2015
Mesajlar
3
Tesekkürler, ilk fırsatta arayacağım necatmotor u.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

Elmadağ'da doğru bende geçen hafta gittim ama çok fazla köpek olduğu için tırstim biraz . Kurbanlık satışı olduğu için hali ile çoban köpeği de çoktu. Ama bir vukuat yaşamadım.
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
25
Kimsenin sesi soluğu çıkmaz oldu yine. Neler yapıyorsunuz

Haftaiçi çalışıp haftasonu motosiklet kullanmaya çalışıyorum abi :) Gerçi bu hafta kullanamadım ama olsun c.tesi' e ne kaldı ;) şaka bi yana haftasonu planlarımda öncelik motorda sonra geri kalan zamana göre diğer işleri sıraya koyuyorum.

Görüşmediğimiz süre zarfında bir hafta sonu gelibolu'a gittim. Sonra baktım çok iyi geldi diğer haftasonu yine gittim bu kez pzt. ve salı günü işten izin aldım. Pzt günü hemen hemen tüm şehitlikleri gezdim. Şehir içinde olduğum hafta sonlarında ( sahilden) florya-sarıyer-belgrad- gis akademi rotasını izliyorum. Tabiki arada şile, garipçe, rumeli feneri vs gibi yerlere de gidiyorum ;)

Bir acemi olarak fazla limitlerimi zorlamadan çok km yapmaya çalışıyorum aslında. 1 mayısta yol eğitimi ile trafiğe çıkmıştım. Beş hafta sonu neticesinde şuan 2600 küsür km deyim. Hedefim tian ı geçmek ;) Bu arada tian ın dedikleri hep çıktı. Ninja 250sl, başlangıç için gerçekten tatmin edici bir alet. Evet bir süre boyun ağrısı ve motor ince oldugundan bacaklarda erken yorulma yapsa da zamanla insan alışıyor. Hemen hemen her yolda kullandım, özellikle tem için endişelerim vardı ama hızı gayet yeterli.

Bende durumlar böyle. Gördüğünüz gibi henüz heyecanımı yitirmedim. Umarım da yitirmem. Bence en kısa zamanda görüşmeliyiz belki güzel kısa bir yol da yapabiliriz. Olmaz mı Murat Abi, Ömer ?



GELİBOLU DÖNÜŞÜ:




KORU DAĞINDAN SAROS KÖRFEZİNE BİR BAKIŞ:

 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
tabiki buluşabiliriz hatta süper olur :) ben proje yoğunluğundan pek kendime zaman ayıramiyorum ama uygun bir tarih olduğun beraber bireyler yapabiliriz
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Şu bir iki haftalık yoğunluğumuzu atlatalım bir hafta sonu buluşma fikri gayet cazip
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Beyaz rengi çok hoşuma gitti aletin. Bir sorum var bu motora biraz daha kalın lastik takabilir miyiz?
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba bende ninja 250 sl kullanıcısıyım.3 haftadır kullanıyorum motoru.Yeni başladığım için kafama takılan bazı sorular var.Yardımcı olursanız sevinirim.Şu an 110 km Yaptım.motoru genelde 5 6 devirde kullanıyorum,bu Aralık'ta kullanmak iyi mi? Bazen 7.deviri geçtiğim zamanlar oldu bu motora ileriİ için ne gibi Sıkıntılar çıkarır?
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Beyaz rengi çok hoşuma gitti aletin. Bir sorum var bu motora biraz daha kalın lastik takabilir miyiz?

Bildiğim kadarı ile bir boy büyük lastik takılabiliyor ama özel bir ayar gerekir mi gerekmez mi bunu servisiniz ile konuşmanız lazım.

Arkadaşlar merhaba bende ninja 250 sl kullanıcısıyım.3 haftadır kullanıyorum motoru.Yeni başladığım için kafama takılan bazı sorular var.Yardımcı olursanız sevinirim.Şu an 110 km Yaptım.motoru genelde 5 6 devirde kullanıyorum,bu Aralık'ta kullanmak iyi mi? Bazen 7.deviri geçtiğim zamanlar oldu bu motora ileriİ için ne gibi Sıkıntılar çıkarır?

Rodaj Döneminde ani gazlamalardan ve sürekli yüksek devirden kaçınmanızı önerir. Tabi ki zaman zaman daha yüksek devirlere çıkacaksınız sadece bunu motoru zorlamadan ve sürekli Alışkanlık haline getirmeden yapmanızda fayda var. Tavsiye edilen rodaj devir aralıkları parçaların bir birine alışmaları içindir.
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Arkadaşlar merhaba bende ninja 250 sl kullanıcısıyım.3 haftadır kullanıyorum motoru.Yeni başladığım için kafama takılan bazı sorular var.Yardımcı olursanız sevinirim.Şu an 110 km Yaptım.motoru genelde 5 6 devirde kullanıyorum,bu Aralık'ta kullanmak iyi mi? Bazen 7.deviri geçtiğim zamanlar oldu bu motora ileriİ için ne gibi Sıkıntılar çıkarır?

Hocam rödaj ile ilgili bir çok farklı fikir bulunmakta. Normalde kitapçığın üzerinde yazan 4000 devir de kulanılması yönünde. Ben şahsen buna uydum. Tabi ara ara trafikte gerektiğinden kısa süreli olarak yüksek devirlere çıktım. şimdi motorun durumundan gayet memnunum. ama dediğim gibi konu hakkında farklı farklı görüşler var o Yüzden karar size kalmış.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Geçenlerde arkadaşlarla gazlıyorduk :)
Benim motor neden mi ters duruyor ? :) @Deniz bunun nedenini biliyordur ;)

20150609085356.jpg
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
25
@tian, zaten bir farkın olmalıydı ama sivri kuyruk ve egzoz sevgimiz de bir ayrı tabi ;) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst