kawasaki ninja 250 r

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hayırlı olsun.
boyu 1.30 olan arkadaşlar bakarlarsa fikir verir:p
hyo da kaslı bundan.
ama kaliteli olduğu kesin.
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
gerçekten bencede alınabilecek en iyi 250 lik motor..sınıfındakilere taş çıkartır cinsten..hayırlı olsun kardeşim..kazasız belasız kullanman dileğiyle..
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
ovv sıfırmış alet...
hayırlı olsun sınıfındaki en iyi 250cc makine bu.Bizlerde bir alışkanlık vardır,yeni alınan birşeyin naylonları bi süre çıkarılmaz.Sende yırtılana kadar çıkarma bence :queen::queen: ama arkadaşın keske kask taksaymış:queen::queen: tam koruma şart...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

Arkadaşın motorun üstündeki mi:p:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
1-2 seneye Kenan Sofuoğlunun Tekerini kaydırır:mrgreen:

Makinada Çok yakışıklı duruyo:)

Bencede en iyi 250 lik makina..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadasım üzerinde normal boyutta bir arkadasın gider halde; Yan profilden cekilmiş bir Fotosunu koyar mısın ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst