Son birkaç haftadır bende klx 250 ye kafayı takmış durumdayım, üstüne bi de bu fotografları görünce ağlayasım geldi nerdeyse

. 2006 Transalpimi satıp 0 KM bi klx alsam mı diye düşünüyorum, bi yandanda Transalp satılacak motor değil diye kendimi teselli etmeye çalışıyorum, ama yaktığı benzini, bakıma girdimi masrafı deli gibi oluyor. Tabii bi de dağa bayıra çok rahat vuramıyorsunuz TA'yı. Kafam çorba kazanı gibi bu konuda, ne halt edeceğim bilemiyorum

Ha bu arada hayırlı uğurlu olsun motorun, çok güzel olmuş, kazasız belasız binersin inşalah. Darısı benim gibilerin başına
