Kawasaki KLX 250 kendime özel bir şey...

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Kullanım amaçlar nedir :) Ben vazgeçemiyorum bu motordan. Z750r var binesim gelmiyor. Sürmesi harika zevkli bir alet.


Şehiriçi genel kullanım ve şehirler arası uzun seyahatler.

Şehiriçi için uygun ama 1 haftalık 3000 kmlik seyahette beni trafikte tehlikeye düşüreceğini düşünüyorum.
 
Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
18
Son birkaç haftadır bende klx 250 ye kafayı takmış durumdayım, üstüne bi de bu fotografları görünce ağlayasım geldi nerdeyse ;). 2006 Transalpimi satıp 0 KM bi klx alsam mı diye düşünüyorum, bi yandanda Transalp satılacak motor değil diye kendimi teselli etmeye çalışıyorum, ama yaktığı benzini, bakıma girdimi masrafı deli gibi oluyor. Tabii bi de dağa bayıra çok rahat vuramıyorsunuz TA'yı. Kafam çorba kazanı gibi bu konuda, ne halt edeceğim bilemiyorum :(
Ha bu arada hayırlı uğurlu olsun motorun, çok güzel olmuş, kazasız belasız binersin inşalah. Darısı benim gibilerin başına :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst