Nikon Katılım 14 Kas 2007 Mesajlar 2 19 Mar 2008 Konu Yazar #1 Ayakkabılar şimdilik böyle kalsın Son düzenleme: 19 Mar 2008
a vagrant Katılım 27 Haz 2006 Mesajlar 789 19 Mar 2008 #3 Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.Sana biraz yüksek gibi.İşin zor.İnatçı sert bir makinadır.
Sinan Er Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 4,133 19 Mar 2008 #4 Çok beğendiğim bir motor. Çok fazla yakması nedeni ile almaktan vazgeçtim. Ama hala içimde ona karşı birşeyler var
Çok beğendiğim bir motor. Çok fazla yakması nedeni ile almaktan vazgeçtim. Ama hala içimde ona karşı birşeyler var
SAKİ1 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 18 Ağu 2007 Mesajlar 571 19 Mar 2008 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Güzel bir enduro üstelik her türlü kullanıma uygun çok sağlam.2 silindir olması azcık fazla yaktırır ama onada değer:cat:
Güzel bir enduro üstelik her türlü kullanıma uygun çok sağlam.2 silindir olması azcık fazla yaktırır ama onada değer:cat: