kawasaki kle 500 almak istiyorum artı ve eksileri nelerdir

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
arkadaşlar uzun uzun araştırıp düşündüm taşındım kle 500 de karar kıldım bir enduru olarak kle 500 ü iyi düşünmüşmüyüm fikirleriniz vede tavsiyeleriniz vede tavsiye edebileceğiniz kle 500 varmı yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
kawa'dır. candır. Kawasaki olması bile yeterli bir artı bence gözü kapalı alınması gereken bi makine. Aman aman bi yakmışlığı olduğunuda düşünmüyorum. er6n ve er6f dede aynı motor var onlarda çok deli yakan motorlar değil. ayrıca hakkaten sağlam enduro gibi enduro.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar uzun uzun araştırıp düşündüm taşındım kle 500 de karar kıldım bir enduru olarak kle 500 ü iyi düşünmüşmüyüm fikirleriniz vede tavsiyeleriniz vede tavsiye edebileceğiniz kle 500 varmı yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

arkadaş al al ama kesinlikle 2005 üzeri al
z moto da hiç bir parçası bulunmuyor ve piyasanın ortalama 3 katı parça fiyatları
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
arkadaş al al ama kesinlikle 2005 üzeri al
z moto da hiç bir parçası bulunmuyor ve piyasanın ortalama 3 katı parça fiyatları

z motordan alma .....
piyasaya da mahkum değilsin....
e bay isimli site de piyada da 100 euro çekilen yedek parçalar
15-20 euro -yeterki değişecek parçaların kodları ve tam isimlerini bil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:34 ----------

kawa'dır. candır. Kawasaki olması bile yeterli bir artı bence gözü kapalı alınması gereken bi makine. Aman aman bi yakmışlığı olduğunuda düşünmüyorum. er6n ve er6f dede aynı motor var onlarda çok deli yakan motorlar değil. ayrıca hakkaten sağlam enduro gibi enduro.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
er-5 kullanıyordum,satmak durumunda kaldım..
ilk hedefim kle 500 ,Allah nasip ederse ...
üstünde çalışan makinesi yeter.........
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
z motordan alma .....
piyasaya da mahkum değilsin....
e bay isimli site de piyada da 100 euro çekilen yedek parçalar
15-20 euro -yeterki değişecek parçaların kodları ve tam isimlerini bil.



hiç e baydan alışveriş yaptın mı?:silent:
bi bak bakim bana tek birtane piston fiyatını bi öğrenebilirmisin kaç paraymış
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
Tek eksisi
parça fıyatlarının ucuk olması
birde artçı ıcın sele nın rahatsız olması
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
hiç e baydan alışveriş yaptın mı?:silent:
bi bak bakim bana tek birtane piston fiyatını bi öğrenebilirmisin kaç paraymış

hyo 650 naked e piston lazım olur..
senin hyo 650 naked e lazım oldu galiba ???


İstersen arkadaşa hyo 650 tavsiye edelim ...
hazır sen de satıyorken ....
uğraşsın dursun ondan sonra ....
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
hyo 650 naked e piston lazım olur..
senin hyo 650 naked e lazım oldu galiba ???


İstersen arkadaşa hyo 650 tavsiye edelim ...
hazır sen de satıyorken ....
uğraşsın dursun ondan sonra ....

O arkadaşta yanılmıyorsam bir ara en500 ya da kle vardı.Eminim ebay den parça alınabileceğini de biliyordur.İnsanları yanıltmayalım.Yurtdışında parça getirmek biraz bayık bir iştir.

KLE az bildiğim bir motosiklet.Bir tanıdığımda vardı.Eskileri biraz fazlaca yakar hakkaten.Bir de 500 lük olduğu için torku iyidir ama düşük devirde biraz gaz ister,özellikle zorlu arazilerde.Uzun yolda keyiflidir.

Bir de yenileri ikinci elde pahalı.Ben tek silindirliler varken ENDURO olarak bunu tercih etmem.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hyo 650 naked e piston lazım olur..
senin hyo 650 naked e lazım oldu galiba ???


İstersen arkadaşa hyo 650 tavsiye edelim ...
hazır sen de satıyorken ....
uğraşsın dursun ondan sonra ....

birader benim motoru anlatmıyom bana bi kawasakinin herhangi bir 500 lük pistonunu bulsana o bahsettiğin fiyata sıfır
kawa'dır. candır. Kawasaki olması bile yeterli bir artı bence gözü kapalı alınması gereken bi makine. Aman aman bi yakmışlığı olduğunuda düşünmüyorum. er6n ve er6f dede aynı motor var onlarda çok deli yakan motorlar değil. ayrıca hakkaten sağlam enduro gibi enduro.
ne zaman kawasaki kullandın neden megelli istiyosun madem kawa candır
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kefe kle 500 le er6n ın motoru aynı degıl farklı er6n-er6f-versys motoru aynı
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaşlar uzun uzun araştırıp düşündüm taşındım kle 500 de karar kıldım bir enduru olarak kle 500 ü iyi düşünmüşmüyüm fikirleriniz vede tavsiyeleriniz vede tavsiye edebileceğiniz kle 500 varmı yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

murat ustasende sonunda doğru yolu buldun anlaşılan :p şaka bir tarafa süper bir alettir bir sefer test sürüşü yapmışlığım var tam bir beyğir gibi.gaza tepkisini hemen veriyor.benim ER 5 'in üzerindeki motor onda'da var.tam bir tork makinası sınıfına göre.ama bencede yüksek model her zaman iyidir.:cat:
u arada eski motorun olucak o zaman innova çok ararsın onu diyorum.her km'yi 3 ile çarpıcaksın çünkü yakıt olarak :pale:
bu arada e-bay'den her hangi bir ürünü almak zor değil ama ürünü istediğin gibi bulmak sorun.z-motora gebe olucaksın gibi bir durum yok yani ortada.+ arıza çıkaracak bir motor değil sağolsun Japonlar bu işi biliyor motor konusunda :)
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
birader benim motoru anlatmıyom bana bi kawasakinin herhangi bir 500 lük pistonunu bulsana o bahsettiğin fiyata sıfır



ne zaman kawasaki kullandın neden megelli istiyosun madem kawa candır

okuduğunuz iletiyi tam olarak anladığınızı düşünmüyorum.
Ayrıca sizin de "biraderiniz"değilim...
olsa olsa siz benim biraderim olursunuz ,yaş itibari ile ama buna gerekte yok zaten.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst