arkadaşlar uzun uzun araştırıp düşündüm taşındım kle 500 de karar kıldım bir enduru olarak kle 500 ü iyi düşünmüşmüyüm fikirleriniz vede tavsiyeleriniz vede tavsiye edebileceğiniz kle 500 varmı yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
arkadaş al al ama kesinlikle 2005 üzeri al
z moto da hiç bir parçası bulunmuyor ve piyasanın ortalama 3 katı parça fiyatları
kawa'dır. candır. Kawasaki olması bile yeterli bir artı bence gözü kapalı alınması gereken bi makine. Aman aman bi yakmışlığı olduğunuda düşünmüyorum. er6n ve er6f dede aynı motor var onlarda çok deli yakan motorlar değil. ayrıca hakkaten sağlam enduro gibi enduro.
z motordan alma .....
piyasaya da mahkum değilsin....
e bay isimli site de piyada da 100 euro çekilen yedek parçalar
15-20 euro -yeterki değişecek parçaların kodları ve tam isimlerini bil.
hiç e baydan alışveriş yaptın mı?:silent:
bi bak bakim bana tek birtane piston fiyatını bi öğrenebilirmisin kaç paraymış
hyo 650 naked e piston lazım olur..
senin hyo 650 naked e lazım oldu galiba ???
İstersen arkadaşa hyo 650 tavsiye edelim ...
hazır sen de satıyorken ....
uğraşsın dursun ondan sonra ....
hyo 650 naked e piston lazım olur..
senin hyo 650 naked e lazım oldu galiba ???
İstersen arkadaşa hyo 650 tavsiye edelim ...
hazır sen de satıyorken ....
uğraşsın dursun ondan sonra ....
ne zaman kawasaki kullandın neden megelli istiyosun madem kawa candırkawa'dır. candır. Kawasaki olması bile yeterli bir artı bence gözü kapalı alınması gereken bi makine. Aman aman bi yakmışlığı olduğunuda düşünmüyorum. er6n ve er6f dede aynı motor var onlarda çok deli yakan motorlar değil. ayrıca hakkaten sağlam enduro gibi enduro.
arkadaşlar uzun uzun araştırıp düşündüm taşındım kle 500 de karar kıldım bir enduru olarak kle 500 ü iyi düşünmüşmüyüm fikirleriniz vede tavsiyeleriniz vede tavsiye edebileceğiniz kle 500 varmı yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
birader benim motoru anlatmıyom bana bi kawasakinin herhangi bir 500 lük pistonunu bulsana o bahsettiğin fiyata sıfır
ne zaman kawasaki kullandın neden megelli istiyosun madem kawa candır