- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,024
- Konu Yazar
- #1
Amerika'da kawasaki firması zx-14 modellerinde bir sorun olduğunu açıkladı. fazla sıkılan bir vidanın şaseyi zorladığını ve bunun neticesinde şasenın kırılabileceğini açıkladı. zx-14 kullanıcılarının motosikletlerini kullanmalarının güvenli olmadıgını en kısa zamanda motosikletleri servise götürüp gerekli kontrollerin yapılmasını gerekli olduğunu açıkladı. bunun sonucunda sürücüsünün kaza yapma olasılığının olduğunu ve bu sorun yüzünden yaralanabileceklerini ve hatta ölümle sonuçlana bileceği açıklandı. kawasakiden gönderilen uyarı mektubu aşağıdaki ektedir.
türkiye'de aynı sorun varmı bılmıyorum. bu olay amerika'daki fabrikanın yapmış olduğu bir olay , yinede bu haberi paylaşıp kawasaki kullanıcılarının bu konuyu araştırmasını, aynı sorunun burda da olup olmadıgı araştırmaları gerektiği düşündüğüm için sizlerle paylaşmak istedim.
alıntı:http://www.bikeland.org/board/viewthread.php?FID=27&TID=39449&set_time=
By edy02 at 2008-06-02
türkiye'de aynı sorun varmı bılmıyorum. bu olay amerika'daki fabrikanın yapmış olduğu bir olay , yinede bu haberi paylaşıp kawasaki kullanıcılarının bu konuyu araştırmasını, aynı sorunun burda da olup olmadıgı araştırmaları gerektiği düşündüğüm için sizlerle paylaşmak istedim.
ADAMOTOR42' Alıntı:MERKEZİ aradım avrupayla görüşüyorlar olayı netleştirecekler
arkadaşlar biraz önce görüştüm.. amerikada fabrikada sorun varmış ... [zx14 lerde]avrupa ile türkiyeye zzr1400 diye geldigi için şu anda bizde sorun yokmuş ... amerikayla japonya tamamen ayrı üretim yapıyormuş örnek ...renkler farklı vs
, avrupada sorun yok onun için bize haber verilmedik:
alıntı:http://www.bikeland.org/board/viewthread.php?FID=27&TID=39449&set_time=
By edy02 at 2008-06-02
Son düzenleme: