Sıvı soğutmalı, dört zamanlı ve dört silindirli bir makine...yakıt sarfiyatı sınıfına göre yüksek olduğunu biliyorum. Zamanının en iyi motorlarındandı. Yalnız alırsan parça sorunu yaşayabilirsin...
ben izmirdeyken kullanmıştım hatta halen satılık sahibindende var izmir aliağadan Harika bi makine o... Modeli düşük sadece ama sahibi Çok iyi bakıyor... Çok atak bişeydi..
o motorun sahibiyle bugün telefonda görüştüm. yeni motor yaptırdığını söylüyor
önümüzdeki hafta bir gidip bakıcam ama şu beyni yanarsa işini bir araştırmam lazım
bi yanlışın var 4 silindirli değil tek silindirli o Gs 500 lerle aynı mantıkta çalışıyor Kalidor
iki silindir kle500, en500 hep aynı motor var
bi yanlışın var 4 silindirli değil tek silindirli o Gs 500 lerle aynı mantıkta çalışıyor Kalidor