Kawasaki Gpz 500 Hakkında Bilgisi Olan

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
6
KAWASAKİ gpz 500 almayı düşünüyorum
bu motor hakkında olumlu, olumsuz düşüncelerinizi, bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ben izmirdeyken kullanmıştım hatta halen satılık sahibindende var izmir aliağadan Harika bi makine o... Modeli düşük sadece ama sahibi Çok iyi bakıyor... Çok atak bişeydi..
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Sıvı soğutmalı, dört zamanlı ve iki silindirli bir makine...yakıt sarfiyatı sınıfına göre yüksek olduğunu biliyorum. Zamanının en iyi motorlarındandı. Yalnız alırsan parça sorunu yaşayabilirsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Gpz400 bir arkadaşta vardı ustamız almak için çok çaba göstermişti zamanında
Çok temiz bir makinaydı anahtar değmemişti motoruna..
Şimdi ise kimse yüzüne bakmıyor neden dersen beyni yandı..
Başka beyinde uyduruldu ama avans ayarını otomatik yapamadığı için 4000-5000 devirden sonra gaz kesiyo..
Parçasını bulabilirim diyorsan ki beyin yanarsa çok zor bulursun al derim..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Sıvı soğutmalı, dört zamanlı ve dört silindirli bir makine...yakıt sarfiyatı sınıfına göre yüksek olduğunu biliyorum. Zamanının en iyi motorlarındandı. Yalnız alırsan parça sorunu yaşayabilirsin...

bi yanlışın var 4 silindirli değil tek silindirli o Gs 500 lerle aynı mantıkta çalışıyor Kalidor
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
6
ben izmirdeyken kullanmıştım hatta halen satılık sahibindende var izmir aliağadan Harika bi makine o... Modeli düşük sadece ama sahibi Çok iyi bakıyor... Çok atak bişeydi..


o motorun sahibiyle bugün telefonda görüştüm. yeni motor yaptırdığını söylüyor
önümüzdeki hafta bir gidip bakıcam ama şu beyni yanarsa işini bir araştırmam lazım
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İkizinde yanlışı var çift silindir :)

o motorun sahibiyle bugün telefonda görüştüm. yeni motor yaptırdığını söylüyor
önümüzdeki hafta bir gidip bakıcam ama şu beyni yanarsa işini bir araştırmam lazım

Arkadaşım sende beyin işini iyi düşün derim çünkü gerçekten bulman çok zor samanlıkta iğne aramak gibi birşey..
Ben olsam o paraları gpz ye vermezdim şahsen
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hım öyle işte ... Alattindir sahibinin ismi...Benimde Selamımı Soylersen uygun bişiler Yapar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst