Kawasaki Er6 F im Pert oldu.

Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
kardeş çok geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin takma bence sana birşey olmamış ya gerisi mühim değil motor dediğin bulunur yenisini alırsın
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hocam çok geçmiş olsun. Gerçekten büyük kaza atlatmışsın. Başta yaralanmışsındır ve motorunda kaskon yoktur diye düşünüp üzülmüştüm ama kaskonun olması ve sana bişey olmaması çok sevindirici haber :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Aklıma motorumdan kırılıp düşen zincir korumasını tam yoldan alacakken göz göre göre üzerinden geçip milyon parçaya ayıran taksi aklıma geldi, ama bu onun çok büyük boyutlusu. Neye niyet neye kısmet, hava durumundan gözünüz korkmasaydı muhtemelen gideceğiniz yere sağ salim varacaktınız. Yinede ölüm yada yaralanmalı bir kaza olmaması sevindirici.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Görkem geçmiş olsun..
Gerçekten kötü ve sıkıntılı günler geçirmişsin,anlayabiliyorum.Neyse ki durum kötü sonuçlanmamış.Her ne kadar cana geleceğine mala gelsin desek de (tabi ki öyle ama) malı zor kazanan biri için can ile mukayese edilmeyecek bile olsa ne kadar derin izler bırakabileceğini kendimden biliyorum.
Allah bir daha benzer bir durumu yaşatmaz inşallah.
Tekrar geçmiş olsun:cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
ARKADAŞIM öncelikle çok geçmiş olsun.motor perte cıkarken senın üstğnde olmadıgına sevındım. umarım daha buyuk badireler atlatmassın.tekrardan geçmiş olsun ..

---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:48 ----------

ARKADAŞIM öncelikle çok geçmiş olsun.motor perte cıkarken senın üstğnde olmadıgına sevındım. umarım daha buyuk badireler atlatmassın.tekrardan geçmiş olsun ..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Çok çok geçmiş olsun dünde beni az daha bir kamyon altına alacaktı son anda kurtuldum burada hala kar var. Dünde çok şiddetli yağdı tekrar geçmiş olsun sana birşey olmamış gerisi boş.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Allah beterinden korumuş sana bişey olmamamış olması sevindirici,kaldı ki kasko vs ile de işlerin yolunda gitmiş anlaşılan yeni motorunla kazasız belasız günler dilerim.keşke sende ki dikkat ve kendini bilme hissi diğer sürücülerde de olsaymış bu kaza yaşanmamış olurdu,ilerisini göremediğimiz yerlerde hızımızı düşürmemiz gerek(virajlar,şehir içi yollar,kavşaklar vs)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
kardeş çok geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin takma bence sana birşey olmamış ya gerisi mühim değil motor dediğin bulunur yenisini alırsın
Teşekkür ederim. Kısmetse yenisi inşallah.

Hocam çok geçmiş olsun. Gerçekten büyük kaza atlatmışsın. Başta yaralanmışsındır ve motorunda kaskon yoktur diye düşünüp üzülmüştüm ama kaskonun olması ve sana bişey olmaması çok sevindirici haber :)
Teşekkür ederim kardeşim.

Aklıma motorumdan kırılıp düşen zincir korumasını tam yoldan alacakken göz göre göre üzerinden geçip milyon parçaya ayıran taksi aklıma geldi, ama bu onun çok büyük boyutlusu. Neye niyet neye kısmet, hava durumundan gözünüz korkmasaydı muhtemelen gideceğiniz yere sağ salim varacaktınız. Yinede ölüm yada yaralanmalı bir kaza olmaması sevindirici.
İşte ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Buna da şükür. Teşekkür ederim.

Görkem geçmiş olsun..
Gerçekten kötü ve sıkıntılı günler geçirmişsin,anlayabiliyorum.Neyse ki durum kötü sonuçlanmamış.Her ne kadar cana geleceğine mala gelsin desek de (tabi ki öyle ama) malı zor kazanan biri için can ile mukayese edilmeyecek bile olsa ne kadar derin izler bırakabileceğini kendimden biliyorum.
Allah bir daha benzer bir durumu yaşatmaz inşallah.
Tekrar geçmiş olsun:cat:
Aynen beni anlattın diyebilirim. en az 3 yıllık birikim e birazda kredi, sonuçta ucuz bir motorda değil, onun dısında motorumuz evladımız gibi olması , canımızı kurtardığımız için ne kadar şükretsek azdır ama ister istemez üzülüp sıkıntılara giriyoruz.Teşekkür ederim.

ARKADAŞIM öncelikle çok geçmiş olsun.motor perte cıkarken senın üstğnde olmadıgına sevındım. umarım daha buyuk badireler atlatmassın.tekrardan geçmiş olsun ..Amin cümlemize. teşekkür ederim
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Çok çok geçmiş olsun dünde beni az daha bir kamyon altına alacaktı son anda kurtuldum burada hala kar var. Dünde çok şiddetli yağdı tekrar geçmiş olsun sana birşey olmamış gerisi boş.
Teşekkür ederim, sizede geçmiş olsun.
Allah beterinden korumuş sana bişey olmamamış olması sevindirici,kaldı ki kasko vs ile de işlerin yolunda gitmiş anlaşılan yeni motorunla kazasız belasız günler dilerim.keşke sende ki dikkat ve kendini bilme hissi diğer sürücülerde de olsaymış bu kaza yaşanmamış olurdu,ilerisini göremediğimiz yerlerde hızımızı düşürmemiz gerek(virajlar,şehir içi yollar,kavşaklar vs)
Daha "yol ver" tabelasının bile anlamını bilmeyen 100 binlerce insanımız varken ,bu biraz zor gibi. Ehliyet sistemi değişmediği sürece bu gibi şeylerde değişmeycektir.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Çok geçmiş olsun.

Daha evvel 20 kişinin dediği gibi ben de "cana geleceğine mala gelsin" derim. Buzlu yolda devam etmeme kararı alarak çok doğru bir iş yapmışsın.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Arkadaşlar ; Dün itibarı ile paramı(Sıfır beledini) almış bulunmaktayım. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :) . Şimdi ise yeni motor arayışlarına geçtim. İyi dilekleriniz ve moral verici yorumlarınız için hepinize tekrar teşekkür ederim. Eğer arada yorum atladığım varsa affola.

Not : Dün gece 00:00 dan önce sigarayı bırakmış bulunmaktayım :)
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Geçmiş olsun gerçekten. Paranı aldığın için sevindim hemen almayı düşünüyor musun? Aynı motordan devam mı yoksa 4 silindir mi?
Sigara mevzusunda da tebrik ederim cidden
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Geçmiş olsun gerçekten. Paranı aldığın için sevindim hemen almayı düşünüyor musun? Aynı motordan devam mı yoksa 4 silindir mi?
Sigara mevzusunda da tebrik ederim cidden
Aynı motoru düşünmüyorum. Aklımda yeni kasa Cbf 1000 var. ilk tercihim 0 km 2011 modeli bulamazsam 2. el bakıcam. Renk ise ilk tercihim beyaz . hatta fuar resımlerınde beyaz cbf1000 ile fotom var. hem ben hemde hatun beğendi makınayı.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Aynı motoru düşünmüyorum. Aklımda yeni kasa Cbf 1000 var. ilk tercihim 0 km 2011 modeli bulamazsam 2. el bakıcam. Renk ise ilk tercihim beyaz . hatta fuar resımlerınde beyaz cbf1000 ile fotom var. hem ben hemde hatun beğendi makınayı.

Cbf1000 çok güzel gerçekten çok minik bir ayrıntı gibi dursa da gene aynı beyaz renk amortisör koruma da koydun mu cidden görüntüye daha da güzellik katıyor
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sigarayı bırakmanla beraber 2 defa hayırlı uğurlu olsun diyorum.
hakkında en hayırlı dualrım seninle olacak, Allah tekrarını yaşatmasın.

tecrübeleri de bir kenarda biriktirip lazım olduğunda tekrar kullanmak üzere sakla bakalım.

sağlıcakla kal :)
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
28
olacak iş değil tedbir yapayım derken motor pert'e çıkmış önce corsa sonra volvo bir ara kutup ayısını da bekledim bu kadar talihsizlik üstüne ama önemli olan size birşey olmamış. geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar ; Dün itibarı ile paramı(Sıfır beledini) almış bulunmaktayım. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :) . Şimdi ise yeni motor arayışlarına geçtim. İyi dilekleriniz ve moral verici yorumlarınız için hepinize tekrar teşekkür ederim. Eğer arada yorum atladığım varsa affola.

Not : Dün gece 00:00 dan önce sigarayı bırakmış bulunmaktayım :)

Görkem sıgarayı bırakmanda ayrı bri tebrik konusu olmuş. Tebrik ederim. Motorun 0 km ücreti alındı, sigara bırakıldı birde cbf 1000 alınırsa sende iyisi olmaz:cherry:

Bu arada Görkem hangi kasko'yu kullanıyordun. Açıkcası bende düşünmeye başladım ama 2001 modele kasko yaparlar mı . yapsalar ne fiyat çıkar araştırmak lazım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst