Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Haklısın..kaliteli birşey olması lazım..yoksa yolda ha düştü ha düşecek diye ses yapan birşeyle gidilmez..araştırmam lazım dediğin gibi...
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
İlkan ın gs 500 için aldığı bir cam vardı marka ve modelini öğren çok büyük de değil. sportif görünümü bozmayan bir camdı.
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Sevgili abilerim herkese selamlar :) Yaz başında araştırmalarım sonucu er5'i uygun buldum kendime ve takıldım peşine bayramdan beri bütün başlığı tamamen okudum herşeyini öğrenmeye çalışyorum tam olarak motorla çok kilometre yapan biriyim cbr 125 kullanıyorum 2009 mayıstan beri artık yeter bu kadar dedim ve satılığa çıkarttım motoru sattığım an bir er5 alacağım eğer alırken bir yardıma ihtiyacım olursa sanırım geleceğim adres yine burası, aldıktan sonra da burda olacağım sanırım onun için bi selam vereyim başlığa bi up vereyim dedim hepimize kazasız sürüşler :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
ARkadaşlar motosikletimi satma kararı aldım.
Ya 4 silindir alacağım ya tek silindir alacağım.
Takas düşünmüyorum.
Fiyatımı gerçekçi rakamlara çektim.

Suzuki GN250 restorasyon projem var.Orjinal parçalarını yığıyorum.

İLAN İÇİN TIKLAYINIZ
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
EVet kanka motosiklet olarak GN250 restore edeceğim.Araba olarak Jeep CJ8 restorasyonuna başlayacağım.Biliyorsun :D
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
hayırlı olsun,kolay gelsin ilkan :) bir önceki motorum Gn 250 idi 93 model siyah...Gn 250 candır ya,yedek parçada bol bkz.kanuni tiger :) bu arada dünden beri motorun gaz yememe problemi ile uğraşıyorum..akşam karşıya geçtim haremden e-5 e çıkarken rezerve düştü motor ondan sonra sapıttı...niyetim zaten bakım yaptırmaktı isabet oldu..5 km rezervde kullandıktan sonra depoyu fulledim,neyse bugün sabah erkendende servise gittim yağ ve buji ve filtrelerin değişimini yaptırdım, sorunu ustama anlattım çıktık yola deneme turu attık o önde ben arkada o an normal çalıştı usta dedi bir sorun görünmüyor ama pislik gelmiş olabilir vs. fakat ben benzini herzaman aynı yerden alırım, seçiciyimdir o konuda topkapı shell den şaşmam neyse dönüşte biraz sıkıştır kendine gelir dedi fakat bostancıdan çapaya gelene kadar sorun dahada arttı.hatta rölantide iken stop edecek duruma geldi...yarında sabah erkenden floryada Beşir Usta yı çok met ettiler ona götürecem bakalım...umarım farklı bir sorun yoktur:silent:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
hayırlı olsun,kolay gelsin ilkan :) bir önceki motorum Gn 250 idi 93 model siyah...Gn 250 candır ya,yedek parçada bol bkz.kanuni tiger :) bu arada dünden beri motorun gaz yememe problemi ile uğraşıyorum..akşam karşıya geçtim haremden e-5 e çıkarken rezerve düştü motor ondan sonra sapıttı...niyetim zaten bakım yaptırmaktı isabet oldu..5 km rezervde kullandıktan sonra depoyu fulledim,neyse bugün sabah erkendende servise gittim yağ ve buji ve filtrelerin değişimini yaptırdım, sorunu ustama anlattım çıktık yola deneme turu attık o önde ben arkada o an normal çalıştı usta dedi bir sorun görünmüyor ama pislik gelmiş olabilir vs. fakat ben benzini herzaman aynı yerden alırım, seçiciyimdir o konuda topkapı shell den şaşmam neyse dönüşte biraz sıkıştır kendine gelir dedi fakat bostancıdan çapaya gelene kadar sorun dahada arttı.hatta rölantide iken stop edecek duruma geldi...yarında sabah erkenden floryada Beşir Usta yı çok met ettiler ona götürecem bakalım...umarım farklı bir sorun yoktur:silent:

Teşekkür ederim.Restorasyon derken gerçek anlamda restorasyondan bahsediyorum.Uydurma birşeyler yapmayı düşünmüyorum Serhat Bey.Örneğin 2011 model Suzuki GN250'nin resmini paylaşıyim sizlere...

386180-suzuki-gn-125-250cc_motorcycle_cruiser_motorcycle_gn250_wj-suzuki_engine.jpg


bikepics-2309532-800.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

Bu arada sizin makinanın benzin deposundan pislik gelmiştir muhtemelen.Depoyu çıkarıp normal ve yedek benzin borularının depo içerisinde kalan filtreleri yerinden çıkmış olabilir veya etrafı pislik toplamış olabilir.Çıkarıp güzelce temizledikten sonra deponun içinide temizleyip karbüratörü temizlerseniz uzunca bir süre problem yaşamayacağınız kanaatindeyim.
Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
sorun halloldu...tahmin edilen şekilde benzin deposundan pislik gelmiş,normal-yedek benzin hortumları tıkanmış vs...ayrıca sol silindir ateşleme bobinide arızalıymış,benden önceki sahibi suzukiye ait çıkma bir bobin takmış...mayıs ayından bu yana gittiğim ustam benim için artık bitmiştir, çünkü çarşamba günü motoru bakıma götürdüğümde bujileri değiştirdiğimizde sol taraftan çıkan bujinin kapkara olduğunu görünce ve ayrıca egzozu söktüğümüzde yine sol header in simsiyah kurum bağladığını gördüğümde içime bir kurt zaten düşmüştü fakat usta ya işte o buna aldırış bile etmedi...adama motor gitmiyor boğuyor kendini kapatıyor diyorum yok kıl yok yün yok tüy diyor meseleyi çözemiyor...yapmış olduğum araştırmalar neticesinde florya da Beşir Usta'yı buldum motoru dün götürüp teslim ettim.1 saat sonra adam beni aradı dedi senin bobininde arızalı orjinali var temin edebiliriz onay verirsen devam ediyorum dedi bende oluru verdim...Adam Kawasaki'nin eski ustabaşısı ve motorları yarışa hazırlayan adam,sessiz sakin ve işinin ehli biri..Eğer İstanbul'da Kawasaki'den anlayan usta arıyorsanız gözüm kapalı tavsiye ediyorum arkadaşlar...Motor şu an inanılmaz performansta çalışıyor.Tüm ayarlarını yapmış (senkron,hava,egzantirik gergisi),ve önceki halinden kat be kat farklı...Özetle 50.000 bakımı tamamlandı toplamda 450 TL masraf ettim ziyadesi ile memnunum.Ayrıca motor içinde kendisinin demesiyle maaşallahı varmış ve şu an itibarı ile en az 20.000 km sorunsuz gidebileceğimi belirtti :)
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Hadi gözünaydın...sevindim..benimde 50000 yaklaşıyor..tam olarak nerede Beşir usta..? sefaköydeyim ben..yakın bana Beşir ustanın yedi demekki..Ona göstermek isterim zamanı geldiğinde makineyi..telefon numarası nı da verebilirsen sevinirim..
tekrar gözün aydın..kazasız, sıkıntısız sürüşler herkese..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Eyvallah dostum...Florya'da Aydin Unv.kampüsü karsisinda Pakten ismerkezi 1.katinda yeri.gitmeden ararsan giriste seni karsilar telefonu 05424247889.pek muhabbeti yok surati asik bir adam ama isinin gercekten ehli...gözün kapali teslim edebilirsin motorunu...bu arada az önce geldim eve,aksamdan beri kiz arkadasimla dolasiyoruz ayarlar tam olunca kullanmanin keyfine doyulmuyor soguk moguk nafile,hatun bile nolmus buna böyle diyor! :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
er 5'in ayarları yerinde,birde deposu dolu olunca tadından yenmez kullanıcısına çok tat verir.
rezerv depoya düşmemeye çalışın,hiç sevmiyor kerata,
yine eklemek isterim musluk çıkışına benzin filtresi taktırın başınız ağrımasın.
kazasız belasız kullanımlar dilerim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
sorun halloldu...tahmin edilen şekilde benzin deposundan pislik gelmiş,normal-yedek benzin hortumları tıkanmış vs...ayrıca sol silindir ateşleme bobinide arızalıymış,benden önceki sahibi suzukiye ait çıkma bir bobin takmış...mayıs ayından bu yana gittiğim ustam benim için artık bitmiştir, çünkü çarşamba günü motoru bakıma götürdüğümde bujileri değiştirdiğimizde sol taraftan çıkan bujinin kapkara olduğunu görünce ve ayrıca egzozu söktüğümüzde yine sol header in simsiyah kurum bağladığını gördüğümde içime bir kurt zaten düşmüştü fakat usta ya işte o buna aldırış bile etmedi...adama motor gitmiyor boğuyor kendini kapatıyor diyorum yok kıl yok yün yok tüy diyor meseleyi çözemiyor...yapmış olduğum araştırmalar neticesinde florya da Beşir Usta'yı buldum motoru dün götürüp teslim ettim.1 saat sonra adam beni aradı dedi senin bobininde arızalı orjinali var temin edebiliriz onay verirsen devam ediyorum dedi bende oluru verdim...Adam Kawasaki'nin eski ustabaşısı ve motorları yarışa hazırlayan adam,sessiz sakin ve işinin ehli biri..Eğer İstanbul'da Kawasaki'den anlayan usta arıyorsanız gözüm kapalı tavsiye ediyorum arkadaşlar...Motor şu an inanılmaz performansta çalışıyor.Tüm ayarlarını yapmış (senkron,hava,egzantirik gergisi),ve önceki halinden kat be kat farklı...Özetle 50.000 bakımı tamamlandı toplamda 450 TL masraf ettim ziyadesi ile memnunum.Ayrıca motor içinde kendisinin demesiyle maaşallahı varmış ve şu an itibarı ile en az 20.000 km sorunsuz gidebileceğimi belirtti :)
İstanbuldayken benim motora da o bakardı, dürüst adamdır. Ankara' da ikamet ediyorum adam gibi usta bulamadığımdan bakımda Beşir ustanın yanına gideceğim, memlekette düzgün usta yok denecek kadar az arkadaşlar...
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
er 5'in ayarları yerinde,birde deposu dolu olunca tadından yenmez kullanıcısına çok tat verir.
rezerv depoya düşmemeye çalışın,hiç sevmiyor kerata,
yine eklemek isterim musluk çıkışına benzin filtresi taktırın başınız ağrımasın.
kazasız belasız kullanımlar dilerim.

Kesinlikle katılıyorum bende alınca musluk çıkışındaki hortumu kesip araya odun motoru benzin filtresi takmıştım. Riske atmaya gerek yok.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
ayarlar yapıldıktan sonra km.de ortalama 23 krş yakıt tüketimi, son hızda 5-10 km lik bir artış ve şu an itibarı ile 200 km i çok rahat görmekte...daha önce 190-195 te takılıyordu.tabi bunda arka lastiğin cadde tipi değil dişli touring lastik olmasınında payı büyük...
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
LAstik yakıt tüketiminde gerçekten ciddi bir etken. ben 150 taban kullanıyorum 130 tabanda az da olsa yakıt tüketiminde bir fark oluyor.Açık egsoz ile kapalı egsoz arasında büyük bir fark var.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
PRİ konumu üst sayfalarda güzelce açıklanmıştı ,ama ne olursa olsun bence çok saçma bir durum yazık günah kardeşim 3 lt yağ yağ filtresi boşuna heba oluyor.O anki sinir durumunu zaten saymıyorum.Normalde PRİ konumu yatan motosikleti ilk çalıştırmada kolay çalışsın diye karbüratörü geçici olarak benzinle doldurmak için yani kısa süreligine kullanılacak konum...
ben PRİ konumunda bırakmadım ama motor yokuş aşagı iken sağ karbüratör'e pislik gelmiş ve şamandra benzini kesmemiş ve piston kafasından yağa almış 500 ml benzini,hava filtresi haznesindende 1 bardak benzin çıktı,sebebi hava filtresinin tahliye hortumunun ucu kapalıydı-şimdi ucuna delikli tıpa taktım ne olur ne olmaz benzin dolarsa dışarı atsın diye birde musluk çıkışına oto benzin filtresi taktım karbüratörü tıkamasın diye.er 5'e binipta bu olay başına gelmeyen kalmayacak gibi görünüyor.
musluk vakumu yüzünden arkadaşın er 5'i 3 sefer yaga benzin karıştırdı en sonunda kızdı sattı kawa'yı.
çin motorunda bile butar arıza çıkmazken böyle kaliteli bir motosiklet'te ufacık bir pislikten yüzlerce liralık masraf çıkarması şahsen beni kızdırıyor.bu Japan'ların kafası halbuki çalışır diyorum ama bir boşluk anlarına gelmiş demekki.


Offf offf Hiç hatırlatmayın arkadaslar :) bende pri nin gazabına ugramıstım hatırlarsanız:farao:
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
47 tl ile..250 km...0.19 a geliyor km de..bana soracak olursanız güzel rakam..ara ara 130..140..ama genelde 90 ile 110 arası..bu arada 2005 model ve 50000 de şu an...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
motosikletim bakımlarını genelde kendim yaparım iş yerinde ,ağır bakımlar sadece yetkili serviste yaptırırım.şehir içi şu an için 210 krş yakıyor-şehirler arası 157 krş orta ve üst limitlerde kullanım spor egzoz takılı.bence gayet normal bir yakır tüketimi 500 cc bir motosiklet için :)

birde şu subap ayarını ve sonrası senkron ayarını yaptırınca yakıt ne olacak merak etmiyor degilim :) düşmesede dert degil hani mutlu mesut devam ediyoruz mecburen :)
210 km hızlara çok rahat çıkıyor km saatini 260 mı yapsak acaba :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst