- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
İstanbul ve yakın çevredeki Er 5 çi arkadaşlar bir akşam toplaşım sohbet etmeye,sohbet ederken çayları yudumlamaya ne dersiniz.biz 2 er 5 hazırız
Merhaba.
3 senedir sıralı 4 silindir kullanıyorum ama akaryakıt fiyatları malum. gönlümce istediğim kadar uzun yollara gidemiyorum sırf bu yüzden. 2010 yılında hacim küçültüp eskiden kullanmış olduğum GS500'e döneyim dedim ama olmadı yapamadım yine 600f aldım. Motoruma aşığım ama şu akıl almaz benzin fiyatı yüzünden 2 silindire dönmek istiyorum ama yine yapamazsam içime sinmezse diye de kara kara düşünüyorum![]()
Geçmiş olsun ayağın nasıl şuan,ve nasıl kırıldı...Gündoğdu konutları yakın bize sen adres ver gelelim ziyaretine mt ci arkadaşlarla...sen iyileş bir an önce yeterki,ne U dönüşleri yaparız
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
valla paşam bende aynı sıkıntıdan düşüre düşüre 125 e kadar düşürdüm...7 LT benzinle yarım depo oluyor,15-20 gün işe gidip gelirim,markete giderim,balığa giderim,stres turu atarım vs.vs dahada gez gez bitmiyorbundan iyisi şamda kayısı
iyide geldi hani
İstanbul ve yakın çevredeki Er 5 çi arkadaşlar bir akşam toplaşım sohbet etmeye,sohbet ederken çayları yudumlamaya ne dersiniz.biz 2 er 5 hazırız
Tespitlerin cok dogru ilkan abimbugun motoru gittim yerinde gördüm. Motor eski er-5 imden daha temiz bile duruyor sağa yatması var demişsin evet var ama nasıl bişey bende anlamadım sadece ön fren sıkacagı sanki kasti elle yamultulmus gibi yanı kaza anında olacak bişey degil bu yamulma kasti yapılmıs
motorda cizik dahi yok yan yatması falanda yok. sesini dinledim cok az bir sibop sesi ve sanırsam egzantirik zincirinden hafif şıkırtı geliyor. Degişme zamanı geliyor ama daha 20000 daha götürür gibime geliyor neden derseniz benim eski er*5 buna kıyasla mezdeke şıngırtısındaydı
![]()
motor 3 seneden beridir adamdaymış 1 senedir muayenesı gecik cezaları vesaireleri var işte gaz yememe sorunu nu ben yaptırrım diyor su son 2 haftadır yapıor diyor 80 90 dan fazlasını gitmiyor dedi adam.Muayene den geçirir borcsuz harcsız bir şekilde verrimm diyor arka lastik lastik masrafı var dediginiz gibi arka orta derecede ama ön bitik. Zincir iyi durumda adam bakımlarını yapmıs daha yenı hatta bujilerine kadar cıkardı gösterdi iridyum buji ayrıca elinde de 12 tane yedek litrelik yag var![]()
bende kanunı windy motor var. onla takasa gircektım. benim motorun üstüne 5 milyar istedi son dedi ben 4 dedim öle kaldı. ama istiyorum bu motoru. hayırlısı ise olur kısmet inşallah ilerleeyen günlerde benim olurda bol bol resim paylasırım
Haa bu arada koltugu yıpranmasın diye orjinal koltugun üzerine deri diktirmiş yoksa koltukta bir hasar yokmotorun seside güzel dua edinde alim
![]()
Hakkınızda hayırlısı olsun derim.GS500'ü zaten biliyorsunuz.Twin 500cc ler arasında hatrı sayılan sözü geçen motordur.Bakım maliyetleri düşüktür.Uzun yıllar problemsiz binebilirsiniz.
Fakat size tavsiyem sıralı 4ten sıra 2 ye değil FZ6 Yamaha'ya geçiş yapmanızdır.500cc performansında kullandığınız zaman inanınki gs500 kadar yakabilen bir motor.600F ile takas yapmak isteyen bir sürü kişide vardır emin olabilirsiniz.
Saygılar...
Hocam 2 kez GS500'e bindikten sonra artık bir 3. yü almam sanırım hata olur( Gerçi bu kullandıığım 3. 600f'im o ayrı bi konu
)
bazen bi çılgınlık yapıp temiz bir Er-5 alayım diyorum ama iki gün sonra 4 silindirden sonra bu gitmiyo dermiyim emin olamıyorum. Bi yandan da ducati monsterlala ilgileniyorum ama yüksek modellerin fiyatı fazla uçukArtık bakalım bi ara gözü karartıp yapıcaz artık bişeyler
İstanbul ve yakın çevredeki Er 5 çi arkadaşlar bir akşam toplaşım sohbet etmeye,sohbet ederken çayları yudumlamaya ne dersiniz.biz 2 er 5 hazırız
yapalım bu organizasyonu Tamer,ben varım:cat:
arkadaşlar ben de izmitteyim ama motorsuzum. sahibinden de bir ilan gördüm, parasız oluşıma hiç bu kadar üzülmemiştim.bi bakabilir misiniz ilana:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-cok-cok-cok-acil-60128581/detay/
şuan yeterli param olsa bileti alıp valize kaskı montu koyup düşerdim yollara
Geçç abim yaa heves ettiğin motora bak kafadan darbeli göstergeler ybr nin depo boyalı sinyaller kime ait belli değil aynalarda cabası gidon uydurma...
Kanmayın böyle ilanlara.. Bu kadar ucuza kim kime temiz mal verir.Birde o kadar yol gideceksin.Sen motor alacak ol buluruz sana.Acele etme hele![]()
İzmit'tesin biz ne güne duruyoruz burada![]()
eyvallah hocam.harbidencehalet zor iş ya.cebimde 4400 olsaydı şuan izmir yolundaydım.hevesle alıp gelirdim ve izmitte kusurlarını farkedince otururdum kıçımın üstüneizmitte öğrenciyim.yaza doğru bütçeyi net olarak toplayayım ilk danışacağım yar burası olacak
![]()
bu hafta hava durumuna bakmak lazım bir gün toplaşabiliriz.ben kadıköy'deyim,kadir arkadaş ikitelli tarafında ama toplaşmaya gelirim dedi.burdan günü kestirir kısmetse toplaşırız.bakalım er 5 ler ne durumda![]()
bu hafta sonu havalar güzel görünüyor.cmt akşam yapalım bi sahil çıkarması,mesela salacak? bu arada debriyaj telim koptu kopacak acil tel lazım yardım pls![]()
cumartesi akşamı bende müsait olurum büyük olasılık,salacak'ta bana baya yakın
Kadir dostuma'da duruma göre tel açar,sohbete çağırırım.bakalım başka varmı gelecek er 5'çi arkadaş.
İlkan arkadaş zincir yağı bahane ama müsait zaman bulmalı Kocaeli tarafına geçmek için.ben genelde Eskihisar'dan Yalova-Gemlik yapıyorum Zeytin almak içinhasta adamım harbidan
ama bir ara çayını içmeye gelebiliriz.
kazasız belasız sürüşler...
ARKADAŞLAR ER5 FAR VE KILOMETRE SAATI KABI ARANIYOR ILGILI ARKADASLAR ACILEN BANA ULASSINLAR 05414617647 IZMIRDEYIM BU IKI PARCAYA ACIL IHTIYACIM VAR HABER BEKLIYORUM