Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
İstanbul ve yakın çevredeki Er 5 çi arkadaşlar bir akşam toplaşım sohbet etmeye,sohbet ederken çayları yudumlamaya ne dersiniz.biz 2 er 5 hazırız
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Tespitlerin cok dogru ilkan abim :) bugun motoru gittim yerinde gördüm. Motor eski er-5 imden daha temiz bile duruyor sağa yatması var demişsin evet var ama nasıl bişey bende anlamadım sadece ön fren sıkacagı sanki kasti elle yamultulmus gibi yanı kaza anında olacak bişey degil bu yamulma kasti yapılmıs :) motorda cizik dahi yok yan yatması falanda yok. sesini dinledim cok az bir sibop sesi ve sanırsam egzantirik zincirinden hafif şıkırtı geliyor. Degişme zamanı geliyor ama daha 20000 daha götürür gibime geliyor neden derseniz benim eski er*5 buna kıyasla mezdeke şıngırtısındaydı :):)

motor 3 seneden beridir adamdaymış 1 senedir muayenesı gecik cezaları vesaireleri var işte gaz yememe sorunu nu ben yaptırrım diyor su son 2 haftadır yapıor diyor 80 90 dan fazlasını gitmiyor dedi adam.Muayene den geçirir borcsuz harcsız bir şekilde verrimm diyor arka lastik lastik masrafı var dediginiz gibi arka orta derecede ama ön bitik. Zincir iyi durumda adam bakımlarını yapmıs daha yenı hatta bujilerine kadar cıkardı gösterdi iridyum buji ayrıca elinde de 12 tane yedek litrelik yag var :D

bende kanunı windy motor var. onla takasa gircektım. benim motorun üstüne 5 milyar istedi son dedi ben 4 dedim öle kaldı. ama istiyorum bu motoru. hayırlısı ise olur kısmet inşallah ilerleeyen günlerde benim olurda bol bol resim paylasırım :)

Haa bu arada koltugu yıpranmasın diye orjinal koltugun üzerine deri diktirmiş yoksa koltukta bir hasar yok :) motorun seside güzel dua edinde alim :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Merhaba.
3 senedir sıralı 4 silindir kullanıyorum ama akaryakıt fiyatları malum. gönlümce istediğim kadar uzun yollara gidemiyorum sırf bu yüzden. 2010 yılında hacim küçültüp eskiden kullanmış olduğum GS500'e döneyim dedim ama olmadı yapamadım yine 600f aldım. Motoruma aşığım ama şu akıl almaz benzin fiyatı yüzünden 2 silindire dönmek istiyorum ama yine yapamazsam içime sinmezse diye de kara kara düşünüyorum :(

Hakkınızda hayırlısı olsun derim.GS500'ü zaten biliyorsunuz.Twin 500cc ler arasında hatrı sayılan sözü geçen motordur.Bakım maliyetleri düşüktür.Uzun yıllar problemsiz binebilirsiniz.
Fakat size tavsiyem sıralı 4ten sıra 2 ye değil FZ6 Yamaha'ya geçiş yapmanızdır.500cc performansında kullandığınız zaman inanınki gs500 kadar yakabilen bir motor.600F ile takas yapmak isteyen bir sürü kişide vardır emin olabilirsiniz.

Saygılar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:50 ----------

Geçmiş olsun ayağın nasıl şuan,ve nasıl kırıldı...Gündoğdu konutları yakın bize sen adres ver gelelim ziyaretine mt ci arkadaşlarla...sen iyileş bir an önce yeterki,ne U dönüşleri yaparız :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------



valla paşam bende aynı sıkıntıdan düşüre düşüre 125 e kadar düşürdüm...7 LT benzinle yarım depo oluyor,15-20 gün işe gidip gelirim,markete giderim,balığa giderim,stres turu atarım vs.vs dahada gez gez bitmiyor :) bundan iyisi şamda kayısı :) iyide geldi hani

İyi dileklerin için teşekkür ederim.Ben bilerek MT-Kocaeli'ye haber vermedim.Facebook'ta MT-Kocaeli grubunun yöneticisiyim zaten.Oradanda paylaşmadım.Açıkçası buradan sadece ER5 konusunda bulunan arkadaşlar biliyor ayağımın kırık olduğunu.
Olayın nasıl olduğuna gelince , outlet center'ın arka otoparkında gece saat 12de arkamda bulunan artçım ile beraber tek teker gidiyorduk artçımın dengemi bozmasından dolayı motoru kontrollü biçimde sol ayağım üstüne indirmek zorunda kaldım fakat motor askıda olduğundan ayağım ağırlığı taşıyamadı.Yüksekten sert darbe uyguladım sol ayağıma ve 3 tarak kemiğim kırıldı sonrada bileğimin dönmesi neticesinde bileğimde kırıldı.Ayrıca da bu darbenin şiddetine ve sıkışmaya bağlı olarakta local doku ölümü oluştu.Bunun için de hergün periyodik olarak hiperbarik oksijen tedavisi görüyorum.Olay 17 Ağustos gecesi oldu.Olayın 2. haftasından itibaren çıkıyor deyneklerde dolaşıyor ve araba kullanabiliyorum.Ziyaret teklifin için teşekkür ederim.Akşam üzeri mutlaka dışarıda oluyorum yemek,çay v.s. dolayısıyla.Arzu edersen görüşebiliriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------

İstanbul ve yakın çevredeki Er 5 çi arkadaşlar bir akşam toplaşım sohbet etmeye,sohbet ederken çayları yudumlamaya ne dersiniz.biz 2 er 5 hazırız

Tabi yaa :D Gidin gidin yağmurlar başlamadan acısını çıkarın Tamer Bey :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:59 ----------

Tespitlerin cok dogru ilkan abim :) bugun motoru gittim yerinde gördüm. Motor eski er-5 imden daha temiz bile duruyor sağa yatması var demişsin evet var ama nasıl bişey bende anlamadım sadece ön fren sıkacagı sanki kasti elle yamultulmus gibi yanı kaza anında olacak bişey degil bu yamulma kasti yapılmıs :) motorda cizik dahi yok yan yatması falanda yok. sesini dinledim cok az bir sibop sesi ve sanırsam egzantirik zincirinden hafif şıkırtı geliyor. Degişme zamanı geliyor ama daha 20000 daha götürür gibime geliyor neden derseniz benim eski er*5 buna kıyasla mezdeke şıngırtısındaydı :):)

motor 3 seneden beridir adamdaymış 1 senedir muayenesı gecik cezaları vesaireleri var işte gaz yememe sorunu nu ben yaptırrım diyor su son 2 haftadır yapıor diyor 80 90 dan fazlasını gitmiyor dedi adam.Muayene den geçirir borcsuz harcsız bir şekilde verrimm diyor arka lastik lastik masrafı var dediginiz gibi arka orta derecede ama ön bitik. Zincir iyi durumda adam bakımlarını yapmıs daha yenı hatta bujilerine kadar cıkardı gösterdi iridyum buji ayrıca elinde de 12 tane yedek litrelik yag var :D

bende kanunı windy motor var. onla takasa gircektım. benim motorun üstüne 5 milyar istedi son dedi ben 4 dedim öle kaldı. ama istiyorum bu motoru. hayırlısı ise olur kısmet inşallah ilerleeyen günlerde benim olurda bol bol resim paylasırım :)

Haa bu arada koltugu yıpranmasın diye orjinal koltugun üzerine deri diktirmiş yoksa koltukta bir hasar yok :) motorun seside güzel dua edinde alim :)

Olduğu yerde sağa doğru devrilmesi sonucu sağ direksiyon topuzu ve ön fren maneti darbeyi emer.Oradaki yamulma olduğu yerde sağa devrilme sonucu oluşmuştur.Aldığında sübap ve senkron ayarlarını yaptırırsan egzantrik zincirininde aşınma durumunu daha net duyabilirsin.Bir yıllık muayenesinin cezasını v.s. yatırır muayeneyi yaptırıp sana verirse sorun yok.Zira o lastikler zaten muayeneden geçmez ve lastik takmak durumunda kalır.12 litre 10-40 motosiklet yağı ise sonuçta oda 240TL gibi bir rakam olarak sana artı sağlıyor.
Kanuniye gelince senin motorun 1.500TL olsa maximum adamın sayacağı rakam olarak 4.500TL ye kadar belirttiğim şekilde motoru al.
Ama 5000TL ye direnmelisin bence.Bu arada muayane v.s. işlemler bitmeden de katiyen parasını verip satışını alıyım deme.
Satışını yapmadan motorun muayeneden geçmesini sağla.
Şimdiden hayırlısı olsun inşallah...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hakkınızda hayırlısı olsun derim.GS500'ü zaten biliyorsunuz.Twin 500cc ler arasında hatrı sayılan sözü geçen motordur.Bakım maliyetleri düşüktür.Uzun yıllar problemsiz binebilirsiniz.
Fakat size tavsiyem sıralı 4ten sıra 2 ye değil FZ6 Yamaha'ya geçiş yapmanızdır.500cc performansında kullandığınız zaman inanınki gs500 kadar yakabilen bir motor.600F ile takas yapmak isteyen bir sürü kişide vardır emin olabilirsiniz.

Saygılar...

Hocam 2 kez GS500'e bindikten sonra artık bir 3. yü almam sanırım hata olur :) ( Gerçi bu kullandıığım 3. 600f'im o ayrı bi konu :) )
bazen bi çılgınlık yapıp temiz bir Er-5 alayım diyorum ama iki gün sonra 4 silindirden sonra bu gitmiyo dermiyim emin olamıyorum. Bi yandan da ducati monsterlala ilgileniyorum ama yüksek modellerin fiyatı fazla uçuk :( Artık bakalım bi ara gözü karartıp yapıcaz artık bişeyler
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Hocam 2 kez GS500'e bindikten sonra artık bir 3. yü almam sanırım hata olur :) ( Gerçi bu kullandıığım 3. 600f'im o ayrı bi konu :) )
bazen bi çılgınlık yapıp temiz bir Er-5 alayım diyorum ama iki gün sonra 4 silindirden sonra bu gitmiyo dermiyim emin olamıyorum. Bi yandan da ducati monsterlala ilgileniyorum ama yüksek modellerin fiyatı fazla uçuk :( Artık bakalım bi ara gözü karartıp yapıcaz artık bişeyler

Senin işin yine son anda vereceğin karar ile netleşecek sanırım :) GS500 lezzetli motordur ER5 hırpani motordur.Dediğim gibi çıplak seviyorsun madem FZ6 öneririm.Bizzah şahidim yakıt yönünden yormadığına.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
:) Yaa siz toplanana kadar yağmur başladı kar yağacak...
Gelin bare ben benim garajda size zincir yağı ısmarlıyım :D:D:D (çay misali)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Konuyu görünce giresim geldi ; özledim valla Er5imi :p
Yerinde görmek lazım motoru şayet fiyatı çok uygun insan düşünmüyor değil neden bu kadar uygun diye ama görmek lazım.
Emin Değilim ama ya depoda yada diğer plastik aksamlar boyalı , resimdenmi bilmiyorum deponun boyası verniksiz gibi duruyor.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
arkadaşlar ben de izmitteyim ama motorsuzum. sahibinden de bir ilan gördüm, parasız oluşıma hiç bu kadar üzülmemiştim.bi bakabilir misiniz ilana:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-cok-cok-cok-acil-60128581/detay/

şuan yeterli param olsa bileti alıp valize kaskı montu koyup düşerdim yollara

Geçç abim yaa heves ettiğin motora bak kafadan darbeli göstergeler ybr nin depo boyalı sinyaller kime ait belli değil aynalarda cabası gidon uydurma...
Kanmayın böyle ilanlara.. Bu kadar ucuza kim kime temiz mal verir.Birde o kadar yol gideceksin.Sen motor alacak ol buluruz sana.Acele etme hele ;)
İzmit'tesin biz ne güne duruyoruz burada ;)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Geçç abim yaa heves ettiğin motora bak kafadan darbeli göstergeler ybr nin depo boyalı sinyaller kime ait belli değil aynalarda cabası gidon uydurma...
Kanmayın böyle ilanlara.. Bu kadar ucuza kim kime temiz mal verir.Birde o kadar yol gideceksin.Sen motor alacak ol buluruz sana.Acele etme hele ;)
İzmit'tesin biz ne güne duruyoruz burada ;)

Çok doğru söyledin km saatine bakmamışım bile , oysa er5 almadan önce ilk km saatine bakardım çizik bile varmı diye :mrgreen: Alıcı gözüyle bakmak başka oluyor :p
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
eyvallah hocam.harbidencehalet zor iş ya.cebimde 4400 olsaydı şuan izmir yolundaydım.hevesle alıp gelirdim ve izmitte kusurlarını farkedince otururdum kıçımın üstüne :) izmitte öğrenciyim.yaza doğru bütçeyi net olarak toplayayım ilk danışacağım yar burası olacak ;)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
eyvallah hocam.harbidencehalet zor iş ya.cebimde 4400 olsaydı şuan izmir yolundaydım.hevesle alıp gelirdim ve izmitte kusurlarını farkedince otururdum kıçımın üstüne :) izmitte öğrenciyim.yaza doğru bütçeyi net olarak toplayayım ilk danışacağım yar burası olacak ;)

İzmit sayemizde diyebilirim 500cc ve üzeri racing hariç motor almaya başladı :) Çok aşırı dolanıyoruz.Buda insanların böyle bir motosiklet modeli olduğunu bile bilmedikleri motorları araştırıp almasına yarıyor.
Biz ER5,Gs500,CBF500 ü izmit'e soktuktan sonra 3 tane bizim haricimizde ER5 2 tane GS500 geldi.CBF500 de var kandıra taraflarından gelen bir tane.Şuan satılık 3 tane ER5 ilanı 2 tanede Gs500 ilanı var sahibinden de izmit olarak.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
bu hafta hava durumuna bakmak lazım bir gün toplaşabiliriz.ben kadıköy'deyim,kadir arkadaş ikitelli tarafında ama toplaşmaya gelirim dedi.burdan günü kestirir kısmetse toplaşırız.bakalım er 5 ler ne durumda :p

bu hafta sonu havalar güzel görünüyor.cmt akşam yapalım bi sahil çıkarması,mesela salacak? bu arada debriyaj telim koptu kopacak acil tel lazım yardım pls :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bu hafta sonu havalar güzel görünüyor.cmt akşam yapalım bi sahil çıkarması,mesela salacak? bu arada debriyaj telim koptu kopacak acil tel lazım yardım pls :)

cumartesi akşamı bende müsait olurum büyük olasılık,salacak'ta bana baya yakın :)
Kadir dostuma'da duruma göre tel açar,sohbete çağırırım.bakalım başka varmı gelecek er 5'çi arkadaş.

İlkan arkadaş zincir yağı bahane ama müsait zaman bulmalı Kocaeli tarafına geçmek için.ben genelde Eskihisar'dan Yalova-Gemlik yapıyorum Zeytin almak için :) hasta adamım harbidan :)

ama bir ara çayını içmeye gelebiliriz.

kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
cumartesi akşamı bende müsait olurum büyük olasılık,salacak'ta bana baya yakın :)
Kadir dostuma'da duruma göre tel açar,sohbete çağırırım.bakalım başka varmı gelecek er 5'çi arkadaş.

İlkan arkadaş zincir yağı bahane ama müsait zaman bulmalı Kocaeli tarafına geçmek için.ben genelde Eskihisar'dan Yalova-Gemlik yapıyorum Zeytin almak için :) hasta adamım harbidan :)

ama bir ara çayını içmeye gelebiliriz.

kazasız belasız sürüşler...

Her zaman beklerim umarım ciddiyetimin farkındasınızdır :)
Az önce motorun yanındaydım.Evimle garajım farklı yerlerde.
Kırılan sinyalleri değiştirdim.Arka amortisör mili yamulmuş.Düzelmedi bende amortisörü değiştirdim.
O ara üstündeyken orta sehpadan indiriyim dedim kırık ayağa yük bindirdim biraz sızladı :D Ondan önce kendimde motoru tutabilme gücünü hissediyordum fakat tamamen bilinç altındaki bir olguymuş hayal kırıklığına uğradım :)
Sanırım bir bu kadar daha ben motora binemem :)
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
3
ARKADAŞLAR ER5 FAR VE KILOMETRE SAATI KABI ARANIYOR ILGILI ARKADASLAR ACILEN BANA ULASSINLAR 05414617647 IZMIRDEYIM BU IKI PARCAYA ACIL IHTIYACIM VAR HABER BEKLIYORUM
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ARKADAŞLAR ER5 FAR VE KILOMETRE SAATI KABI ARANIYOR ILGILI ARKADASLAR ACILEN BANA ULASSINLAR 05414617647 IZMIRDEYIM BU IKI PARCAYA ACIL IHTIYACIM VAR HABER BEKLIYORUM

geçmiş olsun kazadan sonra genelde en çok lazım olan parçaların başında geliyor,far-km saati-sinyaller
bulunurmu bulunur araştırmak lazım ama ebay.de'de baya var sadece getirtmesi kalıyor sana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst