- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 590
kusura bakma İlkan
şimdilik sıkıntı yok,yedek filre işi çözdü,sadece senkron ayarı kaldı,bir ara müsait vakitte gidip yaptırmayı düşünüyorum.
HAYIRlısı olsun inş. tekerrür etmez
kusura bakma İlkan
şimdilik sıkıntı yok,yedek filre işi çözdü,sadece senkron ayarı kaldı,bir ara müsait vakitte gidip yaptırmayı düşünüyorum.
Arkadaslar merhaba yenıden ben geldim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...el-41000-km-de-takas-olabilir-59807182/detay/
bu motor hakkında sizden tavsiye almak istiyorum. Motorun muayenesı yok ve gaz yememe sorunu varmış.Muayene olmamaası o kadar büyük bir sorun degil gaz yememesı sorun bence ve egzantirik ve diger zincir takımlarının degişmesi gibi sorunlarla karsılasırmıyım diye düşünmeden edemiyorum. Tercihiniz ne yönde olur motor resimlerde baya temiz görünüyor.Özellikle ilkan abicim senden yorum bekliyorum ne dersin ?
Arkadaslar merhaba yenıden ben geldim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...el-41000-km-de-takas-olabilir-59807182/detay/
bu motor hakkında sizden tavsiye almak istiyorum. Motorun muayenesı yok ve gaz yememe sorunu varmış.Muayene olmamaası o kadar büyük bir sorun degil gaz yememesı sorun bence ve egzantirik ve diger zincir takımlarının degişmesi gibi sorunlarla karsılasırmıyım diye düşünmeden edemiyorum. Tercihiniz ne yönde olur motor resimlerde baya temiz görünüyor.Özellikle ilkan abicim senden yorum bekliyorum ne dersin ?
Arkadaslar merhaba yenıden ben geldim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...el-41000-km-de-takas-olabilir-59807182/detay/
bu motor hakkında sizden tavsiye almak istiyorum. Motorun muayenesı yok ve gaz yememe sorunu varmış.Muayene olmamaası o kadar büyük bir sorun degil gaz yememesı sorun bence ve egzantirik ve diger zincir takımlarının degişmesi gibi sorunlarla karsılasırmıyım diye düşünmeden edemiyorum. Tercihiniz ne yönde olur motor resimlerde baya temiz görünüyor.Özellikle ilkan abicim senden yorum bekliyorum ne dersin ?
Bakınırken şöyle bir ilan gördüm;Fiyatı senin baktığın ilanın fiyattan daha düşük..ER-5 ci arkadaşlar bir değerlendirirse sevinirim,km sinde oynama varmıdır acaba...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sorunsuz-makine-acilllll-58967756/detay/
ilkan nerdesin sen şuan...Motorun kmsinin orjinal olma ihtimali var.Fakat depo komple boyalı,sinyaller değişmiş,direksiyon uydurma,direksiyon topuzları yok,ön fren maneti yamuk,aynalar değişik ve gösterge plastiği boyanmış.Kaza mıdır bilmiyorum fakat bir darbeden dolayı değişen parçalar mevcut.Yürüyenine de bakmak lazım.Ön millerde yamukluk olabilir.Motora ve vida aksamına bakılırsa km orjinal gibi veya çok büyük bir oynama olmayabilir.
ilkan nerdesin sen şuan...
seni arasıra görüyorum mavi er-5 le e5 te turlayan senmisin genelde kandıra sapağından u dönüşüyle dönersinsenmisin o
Bakınırken şöyle bir ilan gördüm;Fiyatı senin baktığın ilanın fiyattan daha düşük..ER-5 ci arkadaşlar bir değerlendirirse sevinirim,km sinde oynama varmıdır acaba...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sorunsuz-makine-acilllll-58967756/detay/
bana kafadan darbeli gibi geldi.bi toplanma durumu söz konusu...
Mavi ER5'te bizim motorumuz.Kuzenimin motoru.Benim şuan ayağım kırık.Motora binemiyorum.Tedavi görüyorum.Vites atabilecek kapasiteye gelince kandıra sapağından u dönüşü yaparız sorun değil
Ben gündoğdu'dayım konutlarda.
Merhaba.
3 senedir sıralı 4 silindir kullanıyorum ama akaryakıt fiyatları malum. gönlümce istediğim kadar uzun yollara gidemiyorum sırf bu yüzden. 2010 yılında hacim küçültüp eskiden kullanmış olduğum GS500'e döneyim dedim ama olmadı yapamadım yine 600f aldım. Motoruma aşığım ama şu akıl almaz benzin fiyatı yüzünden 2 silindire dönmek istiyorum ama yine yapamazsam içime sinmezse diye de kara kara düşünüyorum![]()