Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
senelik izindeysen şimdilik bu yaz sana bitmez dostum :p yarın benim karşıya geçme ihtimalim var salacak,moda,a.hisarı muhtemel güzergahlar olabilir...


ben anadolu yakası Acıbadem'deyim birazdan harem tarafına dogru yola çıkacağım ordan vapurla karşıya geçmeye niyetim var.
egzoz'u bağıran bir er-5 görürsen kesin O benimdir.
yolda denk gelirsek 2 sohbet ederiz.

hayırlı hafta sonları kawacı arkadaşlar :)

bende birazdan sultanahmetten çıkıp sirkeciden arabalı vapurla harem oradanda bahariye yapacam akşam ne olur nasıl olur bilemiyorum :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
10 gün önce debriyaj balatasını değiştirmiştim...bugün itibarı ile ş.içi yakıt tüketimim 100 km.de 5.5 lt e inmiş bulunmaktadır...agresif kullanımda hemde...balata değiştirmeden önce 7 lt.e kadar çıkmıştı...ayrıca bu akşam yıkatma ardından cila yaptım...buyrun seyreyleyin :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
windys ler fena değil ya bilirim ama ben almayayım bu seneki motosiklet kontenjanım doldu daha borcu bitmedi :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
arkadaşlar benden önceki sahibi xenon ampul taktırmış...çokta hoşuma gitmiyor...baya göz alıyor aracların arkasında gece rahatsızlık veriyor...dün far tasını aşağı indirmek için uğraştım ama zaten en altta, buna rağmen aydınlatma yüksek seviyede...bide uzunda kısa, kısada uzunlar yanıyor bağlantılarıda ters...yarın alet edevat ne varsa girişeyim diyorum düzeltmek adına...farı ayarlamanın bir yolu varmı tasın içinde vida vs ampül için?arjantinli, özellikle sen biliyorsundur eminim bi yol göster :) yada söksem atsam normal 35 wattlik ampulmu taksam?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
hayırlı olsun yeni motorun ,kazasız belasız sürüşler,kullanması zevklimi bari er-5 ten sonra :)
yoksa az yakıp azmı kaçıyor :p

Yarama tuz basmayın yaaa:p ama şöyle bişey var ogun arka fren balatası değiştirdim yağ degiştirdim toplam masraf 30 lira dedi anam dedim o kadar mı ustayada 10 lira bahşiş verdim :cherry: er-5 de 30 un yanına bir sıfır daha koyuyordum :cat:

Ayrıca şehir içinde de şehirler arasında da pek nadir 130 140 km hızlara ulaşıyordum anlıcağınız çok çok çok memnunum şimdi bitanede koruma demiri taktirdım motora yakıyor :p

100 lük cup vardı uzun yol cekilmez diye bunla hafta sonu denedim 430 km yol yaptım tık demedi hız 90 ın altına nerdeyse inmedi :bounce:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaşlar benden önceki sahibi xenon ampul taktırmış...çokta hoşuma gitmiyor...baya göz alıyor aracların arkasında gece rahatsızlık veriyor...dün far tasını aşağı indirmek için uğraştım ama zaten en altta, buna rağmen aydınlatma yüksek seviyede...bide uzunda kısa, kısada uzunlar yanıyor bağlantılarıda ters...yarın alet edevat ne varsa girişeyim diyorum düzeltmek adına...farı ayarlamanın bir yolu varmı tasın içinde vida vs ampül için?arjantinli, özellikle sen biliyorsundur eminim bi yol göster :) yada söksem atsam normal 35 wattlik ampulmu taksam?

zenon far bende düşündüm takmayı ama sonradan vazgeçtim
alternatöre zamanla zarar verebileceği söylendi
far tasını yanlarında 2 tane yıldız vida var onları sökünce çıkar,ama üstten tırnagı var sökerken dikkat et.
zenon takılı şu an sende,direkmi yanıyor yoksa arada anahtar varmı.
kablolar zaten belli ,kısa yaptıgında hangi uca elektrik geliyorsa (+) o kısanın kalan uç nötr (-) diger uç yinede kontrol et uzun yaptıgında elektrik (+) gelicek.ona göre kabloları tekrar bağla.
far tasını altta vidası var ordan ayarlayabilirsin veya camın sol yanında yıldız vidası var ordan ayarlayabilirsin.
kolay gelsin ince işler :p
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
zenon far bende düşündüm takmayı ama sonradan vazgeçtim
alternatöre zamanla zarar verebileceği söylendi
far tasını yanlarında 2 tane yıldız vida var onları sökünce çıkar,ama üstten tırnagı var sökerken dikkat et.
zenon takılı şu an sende,direkmi yanıyor yoksa arada anahtar varmı.
kablolar zaten belli ,kısa yaptıgında hangi uca elektrik geliyorsa (+) o kısanın kalan uç nötr (-) diger uç yinede kontrol et uzun yaptıgında elektrik (+) gelicek.ona göre kabloları tekrar bağla.
far tasını altta vidası var ordan ayarlayabilirsin veya camın sol yanında yıldız vidası var ordan ayarlayabilirsin.
kolay gelsin ince işler :p

farlar direk yanıyor,arada anahtar yok aslında düşünüyorum taktırmayı...bugün girişirim dedim ama bu saat oldu hala işteyim çıkacak gibide görünmüyorum...artık haftasonu el atarım...tavsiyelerin için teşekkür ederim:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
farlar direk yanıyor,arada anahtar yok aslında düşünüyorum taktırmayı...bugün girişirim dedim ama bu saat oldu hala işteyim çıkacak gibide görünmüyorum...artık haftasonu el atarım...tavsiyelerin için teşekkür ederim:cat:

araya anahtar koymak en güzel seçim,marş'ı zorlamıyor hem ilk çalışmada,birde rolanti devirini 1.000-1150 rpm arası yapmanı tavsiye ederim daha çabuk marş alıyor :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
araya anahtar koymak en güzel seçim,marş'ı zorlamıyor hem ilk çalışmada,birde rolanti devirini 1.000-1150 rpm arası yapmanı tavsiye ederim daha çabuk marş alıyor :)

cmt aynen uyguluyorum :cat: bu arada pratik bir navigasyon sistemim var...dün gece birden düştü aklıma...bende e-72 telefon var...gps i gayet iyi 3-5 mt sapmalarla hedefinize varıyorsunuz...kutu içindeki aksesuarlardan biri arabaların ön camları için vakumlu bir kiti var...onu aldım zaten çalışmayan konu mankeni olan (ki en yakın zamanda yaptırcağım Bostancı'daymış yeri) devir saatinin üstüne monte ettim...aparat çok sağlam ve müthiş vakumlu tutuyor en ufak bir sarsıntı boşluk gevşeklik yok...bugün ayrıca 45 tl e kablolu basit bir kask içi intercom sistemi aldım streetcoach marka gayet kullanışlı ses kaliteside süper...ağustosun 3.haftası yapmayı planladığım güney ege-akdeniz gezim için tüm eksiklerimi tamamlıyorum...:)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
27
Navigasyon o şekilde yoldaki titreşim nedeniyle uzun sürli sürüşlerde gösterge camı ve kromajlı çerçevesini fazla zorlayabilir. Bence aynı aparatı depo üzerinde kullanmak daha sağlam olacaktır.

Bu arada ben şahsi olarak sonradan takılan xenon kitlere karşıyım. Hem çok fazla göz alıyor, hem de aslında daha çok göz yoruyor. İnsan gözü ışık sıcaklığı düştükçe yani ışık rengi beyazlaşıkça kontrast ve renk ayırt etme hassasiyetini kaybediyor. Yani ne kadar sarı ışık, o kadar rahat görüş.

Far yüksekliğini ayarlamanın da far tası altındaki ayar vidası dışında ikinci bir yolu malesef bulunmuyor.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
navigasyonu takmak için bence uygun yer gidon baglantı vidaları,depo üstü bana sakat geliyor
kazasız belasız sıcak günler
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Navigasyon o şekilde yoldaki titreşim nedeniyle uzun sürli sürüşlerde gösterge camı ve kromajlı çerçevesini fazla zorlayabilir. Bence aynı aparatı depo üzerinde kullanmak daha sağlam olacaktır.

Bu arada ben şahsi olarak sonradan takılan xenon kitlere karşıyım. Hem çok fazla göz alıyor, hem de aslında daha çok göz yoruyor. İnsan gözü ışık sıcaklığı düştükçe yani ışık rengi beyazlaşıkça kontrast ve renk ayırt etme hassasiyetini kaybediyor. Yani ne kadar sarı ışık, o kadar rahat görüş.

Far yüksekliğini ayarlamanın da far tası altındaki ayar vidası dışında ikinci bir yolu malesef bulunmuyor.

Depo üstü olmuyor, aparat vakumlamıyor cam için tasarlanmış çünkü...Ayrıca xenon u iptal ettirdim orjinaline dönüş yaptım elektrik tesisatının içine etmişler takarken komple elden geçti...anlayamıyorum nedir bu insanların orjinalliği bozma takıntıları!!

navigasyonu takmak için bence uygun yer gidon baglantı vidaları,depo üstü bana sakat geliyor
kazasız belasız sıcak günler

eyvallah arjantinli.
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
cmt aynen uyguluyorum :cat: bu arada pratik bir navigasyon sistemim var...dün gece birden düştü aklıma...bende e-72 telefon var...gps i gayet iyi 3-5 mt sapmalarla hedefinize varıyorsunuz...kutu içindeki aksesuarlardan biri arabaların ön camları için vakumlu bir kiti var...onu aldım zaten çalışmayan konu mankeni olan (ki en yakın zamanda yaptırcağım Bostancı'daymış yeri) devir saatinin üstüne monte ettim...aparat çok sağlam ve müthiş vakumlu tutuyor en ufak bir sarsıntı boşluk gevşeklik yok...bugün ayrıca 45 tl e kablolu basit bir kask içi intercom sistemi aldım streetcoach marka gayet kullanışlı ses kaliteside süper...ağustosun 3.haftası yapmayı planladığım güney ege-akdeniz gezim için tüm eksiklerimi tamamlıyorum...:)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Bende de navigasyon var direk gidon demirine bağlı.
7926.jpg


O vakum güneşin altında ısındıkça gevşer. Titreşimde cabası. Yolda giderken bir anda çıkabilir. Ayrıca camı da kırabilirsin. Devir saatindeki cam arabalardaki camlar kadar sağlam değil.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Bende de navigasyon var direk gidon demirine bağlı.
7926.jpg


O vakum güneşin altında ısındıkça gevşer. Titreşimde cabası. Yolda giderken bir anda çıkabilir. Ayrıca camı da kırabilirsin. Devir saatindeki cam arabalardaki camlar kadar sağlam değil.

katılıyorum mehmetelmas. riskleri gözden geçirince uygulamadan vazgeçtim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst