Navier'in gazına gelip bende ER-5 aldım. Bu da benim makinenin resimleri.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------
ER-5 için ön cam arıyorum. Tavsiyeniz nedir? Ayrıca çevrenizde çıkma ön cam satan varmıdır? Yardımcı olabilir misiniz...
Navier'in gazına gelip bende ER-5 aldım. Bu da benim makinenin resimleri.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------
ER-5 için ön cam arıyorum. Tavsiyeniz nedir? Ayrıca çevrenizde çıkma ön cam satan varmıdır? Yardımcı olabilir misiniz...
wallace ile irtibata geçebilirsin onun arkadaşı özel üretiyordu. kendisi de arkadaşında aldığını kullanıyor. biraz uzununu al daha iyi demişti banada..
bi ara bende bakacağım hatta..
Aydındaki makina bu değilmi. kazasız belasız binmen dileği ile.
Amortisör keçeleri piyasadan bulunan keçelerden degil ama gebzede bi motorcuda bulmuştum lazımsa numaralarına bakarım
Amortisör keçe nosu 37x50x11 motobakkalda 30 tl tane fiyatı heralde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 ----------
44274229 sahibinden com da var bi bak istersen
bende İzmir'den er5 bakıyorum aranıza katılmama az kaldı,İzmirde pek satılık er5 yok gibi http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2005-model-er-5-42771250/detay
şu ilanda ki motoru düşünüyorum tanıyan,bilen yada gidip bakmışlığı olan var mı?siyah renk yakışıyor bu motora:wiinkk:
bende İzmir'den er5 bakıyorum aranıza katılmama az kaldı,İzmirde pek satılık er5 yok gibi http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2005-model-er-5-42771250/detay
şu ilanda ki motoru düşünüyorum tanıyan,bilen yada gidip bakmışlığı olan var mı?siyah renk yakışıyor bu motora:wiinkk:
cevapar için sağolun arkadaşlar keçe işi lazım ama büyük ihtimalle yaza kalacak gibi. şu an önemlisi eksantrik. gerçi alsam takacak adam aramak lazım bir de buralarda.r:
Sağolun hocam. Umarım herkesin gönlüne göre olur.Manisa plakası ile İzmir'de apaçi muamelesi görürsün diyen çok oldu, ama plaka güzel değiştirmeyi düşünmedim hiç.(Zaten ben de Manisalı'yım):cherry:
merhaba
fotoğraaflarda gördüğüm kadaarı ile motor boya ve rtüş yapılmış
depo boyası ve yazı karakterlerinden işlem gördüğü belli oluyor
bu rakama daha güzel bakımlı ve temiz bir ER-5 bulabilirsin bence...:cat:
Ayrıca ER-5'in orjinal dikiz aynaları çok daha şık...
depo boyalı onun fiyatına gore mtor değil.
Keçe konusunda bizim buralara yakın olsaydın taktırırdık keçeleri zor degil aslında kendinde yaparsın.
Bu arkadaşı ara istersen egzantirik zinciri için sana yardımcı olur büyük bi ihtimal
Feyzhan
ÖZTÜRK
545 401 45 46
Navier'in gazına gelip bende ER-5 aldım. Bu da benim makinenin resimleri.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------
ER-5 için ön cam arıyorum. Tavsiyeniz nedir? Ayrıca çevrenizde çıkma ön cam satan varmıdır? Yardımcı olabilir misiniz...
Motoru 6.100 TL ye aldım.
Ön - Arka frenleri, Lastikleri, yağ ve yağ filtresini değiştirdim. Karbüratör ayarı yaptırdım. Toplam 650 TL masraf oldu.
Eksoz değiştirdim. (keyfe keder ses için) : 250 TL
Toplam 7.000 TL ye sıfır makine oldu.