Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
22
Amortisör keçeleri piyasadan bulunan keçelerden degil ama gebzede bi motorcuda bulmuştum lazımsa numaralarına bakarım
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Navier'in gazına gelip bende ER-5 aldım. Bu da benim makinenin resimleri.

4395.jpg


4405.jpg


4415.jpg


4423.jpg


4425.jpg


4437.jpg


4455.jpg


4460.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------

ER-5 için ön cam arıyorum. Tavsiyeniz nedir? Ayrıca çevrenizde çıkma ön cam satan varmıdır? Yardımcı olabilir misiniz...

wallace ile irtibata geçebilirsin onun arkadaşı özel üretiyordu. kendisi de arkadaşında aldığını kullanıyor. biraz uzununu al daha iyi demişti banada..
bi ara bende bakacağım hatta..
Aydındaki makina bu değilmi. kazasız belasız binmen dileği ile.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
22
Amortisör keçe nosu 37x50x11 motobakkalda 30 tl tane fiyatı heralde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 ----------

Navier'in gazına gelip bende ER-5 aldım. Bu da benim makinenin resimleri.

4395.jpg


4405.jpg


4415.jpg


4423.jpg


4425.jpg


4437.jpg


4455.jpg


4460.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------

ER-5 için ön cam arıyorum. Tavsiyeniz nedir? Ayrıca çevrenizde çıkma ön cam satan varmıdır? Yardımcı olabilir misiniz...

44274229 sahibinden com da var bi bak istersen
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
wallace ile irtibata geçebilirsin onun arkadaşı özel üretiyordu. kendisi de arkadaşında aldığını kullanıyor. biraz uzununu al daha iyi demişti banada..
bi ara bende bakacağım hatta..
Aydındaki makina bu değilmi. kazasız belasız binmen dileği ile.

Yok Hasan'ım ,bu İzmirdeki makina. Aydın'a gitmedik
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
Amortisör keçeleri piyasadan bulunan keçelerden degil ama gebzede bi motorcuda bulmuştum lazımsa numaralarına bakarım

Amortisör keçe nosu 37x50x11 motobakkalda 30 tl tane fiyatı heralde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 ----------



44274229 sahibinden com da var bi bak istersen

cevapar için sağolun arkadaşlar keçe işi lazım ama büyük ihtimalle yaza kalacak gibi. şu an önemlisi eksantrik. gerçi alsam takacak adam aramak lazım bir de buralarda. :pr:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
bende İzmir'den er5 bakıyorum aranıza katılmama az kaldı,İzmirde pek satılık er5 yok gibi http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2005-model-er-5-42771250/detay
şu ilanda ki motoru düşünüyorum tanıyan,bilen yada gidip bakmışlığı olan var mı?siyah renk yakışıyor bu motora:wiinkk:

merhaba

fotoğraaflarda gördüğüm kadaarı ile motor boya ve rtüş yapılmış
depo boyası ve yazı karakterlerinden işlem gördüğü belli oluyor
bu rakama daha güzel bakımlı ve temiz bir ER-5 bulabilirsin bence...:cat:

Ayrıca ER-5'in orjinal dikiz aynaları çok daha şık...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
22
cevapar için sağolun arkadaşlar keçe işi lazım ama büyük ihtimalle yaza kalacak gibi. şu an önemlisi eksantrik. gerçi alsam takacak adam aramak lazım bir de buralarda. :pr:

Keçe konusunda bizim buralara yakın olsaydın taktırırdık keçeleri zor degil aslında kendinde yaparsın.
Bu arkadaşı ara istersen egzantirik zinciri için sana yardımcı olur büyük bi ihtimal
Feyzhan
ÖZTÜRK
545 401 45 46
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Arkadaşlar ER-5 mi dediniz...:cat:

Birkaç fotoğrafta benden...:wiinkk:




maşallah manisadanda amma çok er5 geçmiş be:queen::cherry::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------

Sağolun hocam. Umarım herkesin gönlüne göre olur.Manisa plakası ile İzmir'de apaçi muamelesi görürsün diyen çok oldu, ama plaka güzel değiştirmeyi düşünmedim hiç.(Zaten ben de Manisalı'yım):cherry:

eyvallah dostum iyi dileklerin için teşekkürler :cat:
yav arada oluyor öyle manisadan gidipte izmirde apaçilik yapan arkadaşlar :p o yüzden hepimizin adı çıkıyor işte plaka bi er5 için iyi bir plaka:wiinkk: o zaman toprağım olarak gayet alışkınsınızdır manisa-izmir ilişkisine görüşmek dileklerimle saygılar :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
merhaba

fotoğraaflarda gördüğüm kadaarı ile motor boya ve rtüş yapılmış
depo boyası ve yazı karakterlerinden işlem gördüğü belli oluyor
bu rakama daha güzel bakımlı ve temiz bir ER-5 bulabilirsin bence...:cat:

Ayrıca ER-5'in orjinal dikiz aynaları çok daha şık...

evet siz söyleyince dikkat ettim yazı karakterinde fark var işlem görmüş olabilir,ilanlara baktığımda İzmir'de pek satılık er5 yok 7bin tl isteyenler var ama bence fazla istiyorlar birazda daha verip farklı motorlar alınabilir,bence er5in nikelaj aynaları ve farı hoş durmuyor alınca ilk işim farı değiştirmek olucak nikelajı sevmiyorum::miiz1::ve bu motora 6000 tlden fazla vermek istemiyorum (yinede büyük konuşmayım:p)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------

depo boyalı onun fiyatına gore mtor değil.

arkadaşlar ilgilendiğiniz için teşekkür ederim:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
Keçe konusunda bizim buralara yakın olsaydın taktırırdık keçeleri zor degil aslında kendinde yaparsın.
Bu arkadaşı ara istersen egzantirik zinciri için sana yardımcı olur büyük bi ihtimal
Feyzhan
ÖZTÜRK
545 401 45 46

eyvallah üstadım sağolasın. :rendeer: yarın bi aksilik olmazsa konuşurum. bayılıyorum şu yardımlaşma olayına da :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Navier'in gazına gelip bende ER-5 aldım. Bu da benim makinenin resimleri.

4395.jpg


4405.jpg


4415.jpg


4423.jpg


4425.jpg


4437.jpg


4455.jpg


4460.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------

ER-5 için ön cam arıyorum. Tavsiyeniz nedir? Ayrıca çevrenizde çıkma ön cam satan varmıdır? Yardımcı olabilir misiniz...

güzel bir motor temiz görünüyor güzel günlerde kullanırsınız umarım,kaça aldınız acaba?bende böyle bir er5 arıyorumda aklımda fikir olsun dedim
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Motoru 6.100 TL ye aldım.
Ön - Arka frenleri, Lastikleri, yağ ve yağ filtresini değiştirdim. Karbüratör ayarı yaptırdım. Toplam 650 TL masraf oldu.
Eksoz değiştirdim. (keyfe keder ses için) : 250 TL

Toplam 7.000 TL ye sıfır makine oldu.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Motoru 6.100 TL ye aldım.
Ön - Arka frenleri, Lastikleri, yağ ve yağ filtresini değiştirdim. Karbüratör ayarı yaptırdım. Toplam 650 TL masraf oldu.
Eksoz değiştirdim. (keyfe keder ses için) : 250 TL

Toplam 7.000 TL ye sıfır makine oldu.

uygun fiyata almışsınız keyfinize göre masraf yapmışsınız ne güzel işte bende böyle olsun istiyorum umarım şansıma temiz bi motor bulurum...size motorunuz uzun uzun geziler dilerim:wiinkk:
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
Ben de pazartesi aldım. 5.750 verdim. Siyah, sadece yağ ve filtre değişti. Lastikleri yeni diyebilecek kadar iyi ve 46 lt kappa var. Bana da 5.900 geldi işte. Hayırlı olsun.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
İzmire ve Manisaya selamlar...:cat:

genelde tatil için İzmir'i tercih ediyorum eee birde ER-5 le yol yapmak var işin ucunda

herkese kazasız belasız sürüşler...:)


 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yeni er 5 çiler motorunuz hayırlı olsun,kazasız belasız kullanımlar dilerim.
dikkat ediyorum piyasadaki er 5 lerin % 80 'i siyah,karıştıracağız motorları sonunda hepsi bir birine benziyor maşalllah :p
kısmetse bende er 5 ile uzun soluklu bir tura çıkmayı düşünüyorum haftaya,bursa-balıkesir-denizli-izmir-çanakkale-tekirdağ-edirne belki yunanistan dön geri İstanbul bakalım uzun koşuda nasıl randıman vericek :p 200-300 km lik koşularda sıkıntı yok maşallahı var hadi biraz daha gezelim der gibi bana :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst