Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
o zaman şöle yapalım sahibinden.com ilan no: 35362581 ve 31010345 bu ikisi gözümü doldurdu gördüğün kadarıyla yorumlayabilirmisin? yada orada senin tavsiye ettiğin bi makina varsa onunda ilan nosunu yazabilrsin


kardeşim yanlış anlama asla hevesini kırmak istemem bu ilanlara bakmanı da çok iyi anlıyorum.ama;
şimdi bi düşünelim acaba normal piyasası 5000 tl civarı olan bir makineyi insan neden 3500 e satar?
a)adam aptaldır.
b)makine kazalıdır.
c)makine bi yerden patlak vermek üzeredir
d)makinenin hiçbir problemi yoktur ama sahibi çok sıkışmış çok acilen satması gerekiyordur.

-ilk seçenek elendi.
-diyelim makineyi aldın ikinci seçenek denk geldi ilk başta umursamazsın zaten ucuza aldım dersin bi müddet bindikten sonra makinedeki gördüğün kusurlar sana batmaya başlar ekonomin düzelmiştir 1500tl versem de şu eksiklerini yaptırsam dersin ama değil 1500, 2000 tl de versen onu orjinal haline döndüremezsin.
-üçüncü seçenekte makine sağlam görünüyordur alırsın bi süre kullanırsın ve bi sıkıntı çıkar bu sıkıntı motor veya şanzıman kısmından kaynaklıysa hapı yuttun demektir. malum japon motosikletlerin yedek parça fiyatları belli ve çok nadiren parça bozdukları için kolay bulunmuyor ki parçadan daha zor bulunan bişey var parçayı takacak usta. ama şu aklına gelmesin ki kawasaki nin parçası kolay bulunmuyor. senin kawasakide bulamadığın parçayı honda da yamaha da ve diğer markaların hiçbirinde de bulamazsın sadece sana getirtebileceklerini söylerler ki iş getirtmeye kaldıktan sonra bunu kimseye gerek kalmadan sen de yapabilirsin. neyse
-sıra geldi son seçeneğe eğer bu seçeneği yakalayabilirsen hiç üzülmez ve karlı bi alışveriş yapmış olursun.

anladığım kadarıyla bütçen kısıtlı yoksa kız gibi 2004+ modeller varken bunlara yönelmezdin.
sounç olarak kardeşim sana tavsiyem eğer bu şekilde ucuz bi makineye niyetlendinse kesinlikle çok güvendiğin işten, motordan, sesinden, duruşundan, gidişinden anlayan, mümkünse daha önce bi süre er5 kullanmış tecrübeli birini yanında götürmen leyhine olacaktır.
inşallah herşey gönlüne göre olur... saygılar...
ama ne yalan söyliyim 3500 e bu motorların hangisini alıp parçalasan yedek parça olarak bile o paradan fazlasına satarsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
saygılar...
ama ne yalan söyliyim 3500 e bu motorların hangisini alıp parçalasan yedek parça olarak bile o paradan fazlasına satarsın.

bak bu kısım harbiden can alıcı :cat:
bir kaçtane ucuz er 5 alıp parçalamalı piyasa canlanır belki,bir nebze olsun parça bulamayan arkadaşlara ilaç olur.
ben kendi adıma istediğim parçayı buluyorum nakit meselesi :p internet ve yabancı alışveriş siteleri sagolsun
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
er 5 inde iridyum buji kullanan varmı arkadaşlar randıman farkı ne durumda.shel sagolsun yine motorun içine etti benzin.dava açmalı bunlara.5 lt benzini boşalttım depoyu temizledim yeniden benzin aldım hayla tekliyor ara ara motor.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
denizlideki ikinci ilandaki makina rezalet. arkadaşım 50 binde sattı..km teli kopukken de çok gezdi.. 70/80 bin aralığında makina yağa su karıştırdı fethiyedeki sahibi de motor yaptırdı diye biliyorum.. marmariste de 3 tanıdığım kişi acemiliğini attı bu motorda..yapıolmıycak bişey yok sonuçta ama iyice incelel bu su karıştırma sorununu her usta yapamaz.. deneyimli usta lazımmm.. üst kapaktan da karıştırır devirdaim keçesinden de kaçırır.
3,750 ye500 cc motor alma

Teşekkürler arkadaşım söylediklerini gözönünde bulundurcam sağol:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:26 ----------

kardeşim yanlış anlama asla hevesini kırmak istemem bu ilanlara bakmanı da çok iyi anlıyorum.ama;
şimdi bi düşünelim acaba normal piyasası 5000 tl civarı olan bir makineyi insan neden 3500 e satar?
a)adam aptaldır.
b)makine kazalıdır.
c)makine bi yerden patlak vermek üzeredir
d)makinenin hiçbir problemi yoktur ama sahibi çok sıkışmış çok acilen satması gerekiyordur.

-ilk seçenek elendi.
-diyelim makineyi aldın ikinci seçenek denk geldi ilk başta umursamazsın zaten ucuza aldım dersin bi müddet bindikten sonra makinedeki gördüğün kusurlar sana batmaya başlar ekonomin düzelmiştir 1500tl versem de şu eksiklerini yaptırsam dersin ama değil 1500, 2000 tl de versen onu orjinal haline döndüremezsin.
-üçüncü seçenekte makine sağlam görünüyordur alırsın bi süre kullanırsın ve bi sıkıntı çıkar bu sıkıntı motor veya şanzıman kısmından kaynaklıysa hapı yuttun demektir. malum japon motosikletlerin yedek parça fiyatları belli ve çok nadiren parça bozdukları için kolay bulunmuyor ki parçadan daha zor bulunan bişey var parçayı takacak usta. ama şu aklına gelmesin ki kawasaki nin parçası kolay bulunmuyor. senin kawasakide bulamadığın parçayı honda da yamaha da ve diğer markaların hiçbirinde de bulamazsın sadece sana getirtebileceklerini söylerler ki iş getirtmeye kaldıktan sonra bunu kimseye gerek kalmadan sen de yapabilirsin. neyse
-sıra geldi son seçeneğe eğer bu seçeneği yakalayabilirsen hiç üzülmez ve karlı bi alışveriş yapmış olursun.

anladığım kadarıyla bütçen kısıtlı yoksa kız gibi 2004+ modeller varken bunlara yönelmezdin.
sounç olarak kardeşim sana tavsiyem eğer bu şekilde ucuz bi makineye niyetlendinse kesinlikle çok güvendiğin işten, motordan, sesinden, duruşundan, gidişinden anlayan, mümkünse daha önce bi süre er5 kullanmış tecrübeli birini yanında götürmen leyhine olacaktır.
inşallah herşey gönlüne göre olur... saygılar...
ama ne yalan söyliyim 3500 e bu motorların hangisini alıp parçalasan yedek parça olarak bile o paradan fazlasına satarsın.

japona pek yabancı değilim önceden bi kaç japon fakat 4silindir makinam oldu (600 RR-1000RR gibi) fakat her ikiside çok kısa süre elimde kaldı ve o zamanın (2004-2006 arası) yeni km yapmamış makinalarıydı ER 5ede aynı makinayı kullandıklarını düşündüğüm(ama tamamen aynımıdır teknik olarak bilgim yok) daha eski versiyonu olan EN 500 den aşinalığım var asıl niyetim biraz daha sabredip 600F almak ama sabırsızlık ediyorum sanırım.Sizinde dediğiniz gibi elimdeki nakitle borçlanmadan bunlardan herhangi birini alıp motosiklet literatürümde yeri olsun istedim fakat tavsiyelerinize bakılırsa (son şıkkın olasılığı çok düşük olduğunu varsayarsak) bunun benim için çok can sıkıcı bi macera olacağı gün gibi ortada o yüzden biraz daha sabretmeyi ve daha pahalı olsa bile en azından daha az kmde daha temiz bi makinayı yeğliyorum teşekkürler görüşleriniz için... :rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
er 5 inde iridyum buji kullanan varmı arkadaşlar randıman farkı ne durumda.shel sagolsun yine motorun içine etti benzin.dava açmalı bunlara.5 lt benzini boşalttım depoyu temizledim yeniden benzin aldım hayla tekliyor ara ara motor.

Ben iridyum kullanıyorum çok memnunum ama aklında bulunsun motorun hava ve benzin ayarı değişi veriyor bunu sesinden fak ade biliyorsun onuda ayarladınmı gerçekten performans verdiğini hissediyorsun:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Ben iridyum kullanıyorum çok memnunum ama aklında bulunsun motorun hava ve benzin ayarı değişi veriyor bunu sesinden fak ade biliyorsun onuda ayarladınmı gerçekten performans verdiğini hissediyorsun:)

yakıt durumu nasıl peki değişmeden önce ve değiştikten sonra birde hava filtresi orjinalmi ?
o zaman bu hafta alayım netten iridyum bujileri ve k&n hava filtresini ondan sonra karbiratör senkron ayarını yaptırayım.GKN müsaittir inşallah yoksa işin yoksa yer ara yaptırmaya.telefona bakmayan z-moto motora bakarmı hiç.
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
selamlar. 2004 16800 de er 5 bakmıştım .Sizlerin de görüşlerinizi almak istedim.Bi kez yan yatmış hız panelinde hafif sıyrıklar var, radyatör alminyumunda 2 cm çapında az çizik var. Bi de sesini dinlerken farkettim pat pat etidnce ufak bi delik olduğunu tamir edip verceğini söyledi arkdaş. Bu arada yamaha servisi satıyor motoru. Makinesi için garanti verdi. Rengi nasıl sizce bir de ?


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-er-5-sorunsuz-er-5-30174652/detay
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selamlar. 2004 16800 de er 5 bakmıştım .Sizlerin de görüşlerinizi almak istedim.Bi kez yan yatmış hız panelinde hafif sıyrıklar var, radyatör alminyumunda 2 cm çapında az çizik var. Bi de sesini dinlerken farkettim pat pat etidnce ufak bi delik olduğunu tamir edip verceğini söyledi arkdaş. Bu arada yamaha servisi satıyor motoru. Makinesi için garanti verdi. Rengi nasıl sizce bir de ?


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-er-5-sorunsuz-er-5-30174652/detay

2004 model 6000 tl :pale: 2005-2006 modelleri var daha temiz 6000-7000 tl arası onlara bakmanı öneririm.rengi çok hoş kawa yeşili pek bulunmaz piyasada.iyi incelemeli km nin gerçek olduguna hemfikir olmalı.çok yalan km ler var piyasada.
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
2004 model 6000 tl :pale: 2005-2006 modelleri var daha temiz 6000-7000 tl arası onlara bakmanı öneririm.rengi çok hoş kawa yeşili pek bulunmaz piyasada.iyi incelemeli km nin gerçek olduguna hemfikir olmalı.çok yalan km ler var piyasada.

Çok saol cevabınız için. Km orjinal ve 5700 e anlaştık. Zaten ustanın biri satıyor. Motoru için garanti verdi. Ben de ondan sordum km orjinal ise 5700 fena deil demi ? Bi de rengiyle alakalı kuşkum vardı sonradan satılmaz diye ama dediğinize göre tutulan bi renkmiş galiba ?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Çok saol cevabınız için. Km orjinal ve 5700 e anlaştık. Zaten ustanın biri satıyor. Motoru için garanti verdi. Ben de ondan sordum km orjinal ise 5700 fena deil demi ? Bi de rengiyle alakalı kuşkum vardı sonradan satılmaz diye ama dediğinize göre tutulan bi renkmiş galiba ?

ne diyelim hayırlı olsun güzel para :)
motorunu dinleyin saat gibi çalışıyor anormal bir ses yoksa sıkıntı yok gibidir.birde zincir-dişli set ,fren balataları ne durumda bir göz atın malum bakım aralığı uzundur ama pahalıdır.renk olayı güzel çabuk satılır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er5kh.jpg


işte benim er-5 im 2005 model 6800 km de 6200 liraya aldım ve gerçekten çok temiz
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam...
2008 model 11bin'de olan bir YBR'm var...
2004 model 33bin'de olan ER-5'e takaslı olarak 2.750 istiyor...
Sizce uygun mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kazasız belasız kullan.bir güzel günde şu er 5 leri kafa kafaya verelim biraz sohbet etsinler.bizde çay içeriz yanlarında onları izlerken :p


bence çok güzel olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:48 ----------

16398518120884523964410.jpg


biz ufaktan öyle birşey yapmıştık sende gelirsen 3 leriz
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Az önce Tamer abi'yi (Arjantinli'yi) gördüm gür gür gür gürgü r gür gidiyodu çakarlarıda açmış çok fenaydı Allah nazardan korusun.Er 5 ler güzel makinalar ya. :mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
er5kh.jpg


işte benim er-5 im 2005 model 6800 km de 6200 liraya aldım ve gerçekten çok temiz

hayırlı olsun uygun almışsın ama sinyal camları zannedersem değişmiş 2005 modellerin sinyalleri turuncudur. bi de kuyruktaki ER 5 yazısına ne olmuşta yeniden yazdırmışlar?

Selam...
2008 model 11bin'de olan bir YBR'm var...
2004 model 33bin'de olan ER-5'e takaslı olarak 2.750 istiyor...
Sizce uygun mu?


kardeş 2008 YBR nin ederi 3500 dersek 3500+2750=6250
motor temizse 33000 çok bi km değil bence uygundur. ben 2005 20000 km ye 4 ay önce 7250 verdim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun uygun almışsın ama sinyal camları zannedersem değişmiş 2005 modellerin sinyalleri turuncudur. bi de kuyruktaki ER 5 yazısına ne olmuşta yeniden yazdırmışlar?



kardeş 2008 YBR nin ederi 3500 dersek 3500+2750=6250
motor temizse 33000 çok bi km değil bence uygundur. ben 2005 20000 km ye 4 ay önce 7250 verdim

sinyal camlarını ben değişitrdim turuncular bir garip geldi kuyruk sitckerının bir tarafı yıkamada kopmuş bende söktüm yeniden yaptırdım bir takım kırmızı bir takım gri ama kırmızı ii durdu jant şeridide kırmızı diye sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
becerebildiysem söz konusu er-5'in fotoğrafı bu linkte:
www.loadtr.com/651458-er_5.htm]http://img1.loadtr.com/k-651458-er_5.jpg
arkadaşlardan ricam bu görüntüye göre bir değerlendirme yapmaları... Eksozda bir problem var mı sizce?
yukarıda belirttiğim şartları da gözönüne alıp yapacağınız yorumlarınız benim için fikir verecek... şu anda bu motoru hemen yarın alacak durumum var. Ama cbf500 faktörü kafamı karıştırıyor. 4-5 ay daha bekleyip -yeterli parayı biriktirdikten sonra- bir cbf 500 de alabilirim? Ne dersiniz? İki kişi uzun yolda hangisi daha mantıklı? Şimdiden teşekkür ediyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum resimdende birşey diyemeyizki sana ha uzun yol dersen benim motorla iki kişi ankaradan istanbul a geldik banamısın demedi motor çok konforluydu yolculuk. tek sorun er-5 çok rüzgar alıyor ve km de 20 krş yakıyor yalnız egzosun ucu neden siyah anlamdım benim motorun egzosunun ucu parlak
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
runbelx, benim durumumda olan hemen herkesin yaptığı gibi günlerdir bu forumu baştan sona okudum... bilindiği gibi 500cc klasmanında 3 malum marka var... yaşadığım yerde diğer iki markayı bulamadım. bu er-5 -benim için- bu bakımdan biraz "zorunlu" gibi de olsa, bunun üzerinde durmam, sadece şehrimde olması da değil elbette. forumdan edindiğim bilgilere göre -şu çok konuşulan kampana, amortisor ve biraz fazla yakma meseleleri- dışında cazip bir makine zaten bu er-5'ler... derdim -varsa- hasar eksiklik filan tespitinde... yetkili servis için ilçeden merkeze 45 km bir yol var. bir alışveriş adabı olarak motorun satışını almadan o makine oraya nasıl götürülür. -Üstelik hem benim hiç mi hiç 500lük tecrübem yok, hem de hava buz gibi soğuk ve yağışlı!..- zaten alınca iş işten geçmiş olacak. anlatabiliyor muyum? Yoksa diyorum bu riske hiç girmeden yazı mı beklemek daha iyi... böylece daha fazla seçenek için hem para biriktirilir hem de yazın diğer illerdeki motorları da görmeye daha rahat gidilebilir. Bilemiyorum... Yoksa yaza doğru piyasa canlanıp fiyatlar da artar mı?... Yada herşeyi göze alıp bunu mu alsam hemen yarın. Kafa karışık yani hocam... Sonra cbf500 de salça oluyor inceden inceye bu karışık kafaya!.. hah bi de benim için en zayıf halka olan gs500 var... ama boşver onu şimdi... eliyorum...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst