Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
bence gayet uygun ve güzel.buyur bunlar'da tıocase aparatı



Hocam teşekkür ederim ama bu resimlerde ikinci bi bağlantı yeri tam anlaşılmıyor. Acaca aparat kuyruğun üstündeki el tutma yerine mi bağlanıyor yoksa oraya varmadan daha önde yandan bağlantısı varmı?


blxdvhw1cl2oanvnu.jpg


Burada ki resimde 2 ve 3 diye numaralandırdığım yerlerde sanırım bağlantı var 3 hadi bi şekilde yapılır ama 2 yi nereye bağlamışlar onu anlayamadım grenajın altında aşağı doğru uzanan şaseye bağlı ince bi demir ucu var acaba ona mı bağlanmış?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
2.baglantı düşündüğün nokta.3.bağlantı noktası yok tutamacın üzerine oturuyor.1.bağlantı amortiösr kafasına baglı.bu topcase aparatı kappaya özel sağlam fonksiyonel bir aparat.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hocam teşekkür ederim ama bu resimlerde ikinci bi bağlantı yeri tam anlaşılmıyor. Acaca aparat kuyruğun üstündeki el tutma yerine mi bağlanıyor yoksa oraya varmadan daha önde yandan bağlantısı varmı?


blxdvhw1cl2oanvnu.jpg


Burada ki resimde 2 ve 3 diye numaralandırdığım yerlerde sanırım bağlantı var 3 hadi bi şekilde yapılır ama 2 yi nereye bağlamışlar onu anlayamadım grenajın altında aşağı doğru uzanan şaseye bağlı ince bi demir ucu var acaba ona mı bağlanmış?

Grenajın altından koltugun hemen altında gözüken yere aparat uzatmışlar....:cat:

Zaten kırılırsa o aparat kırılıyor... :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
imkanı yok hiçbiri kırılmaz adamlar kaya gibi yapıyorlar, givi kullanmıştım, kısmet belki tekrar kullanırım:))

bu arada 2010 kuba cg150 ile takas etmek isteyen er5 ci varsa ben düşünüyorum.olur ya kimisi keyfini aldıktan sonra motor küçültmek daha az yakıt olsun ister:))
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
imkanı yok hiçbiri kırılmaz adamlar kaya gibi yapıyorlar, givi kullanmıştım, kısmet belki tekrar kullanırım:))

bu arada 2010 kuba cg150 ile takas etmek isteyen er5 ci varsa ben düşünüyorum.olur ya kimisi keyfini aldıktan sonra motor küçültmek daha az yakıt olsun ister:))

Çok kırılanını gördüm.... :wiinkk::wiinkk:

Ufak çatlamalarla başlıyor herşey... :p:p

Sen iyice dip yapmışsın....:p Hekes büyütür sen ufaltmışsın motoru.. :wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar yorumlara teşekkür ederim. boş bi zaman bulursam yapmayı deneyeceğim.Şimdilik sadace binmeye vakit buluyorum da :D
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
Çok kırılanını gördüm.... :wiinkk::wiinkk:

Ufak çatlamalarla başlıyor herşey... :p:p

Sen iyice dip yapmışsın....:p Hekes büyütür sen ufaltmışsın motoru.. :wiinkk:

givi ninki kırılıyorsa hepsi kırılır o zaman kırılmayanı yoktur (benim fikrim:wiinkk:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
givi ninki kırılıyorsa hepsi kırılır o zaman kırılmayanı yoktur (benim fikrim:wiinkk:)

Sadece onunki değil....Hepsinde aynı şey... Fiziken de kırılması , çatlaması normal.. Çünkü merkeze uzak kalıyor çanta... Biraz ağırlık ve biraz engebeli yol olunca demirlerr ne yapsın....

Bizde sırf bunun için kendimiz yapmıştık... 2 yıla yakın bindim... Hiç bir sorun yaşamadım...Sadece çantanın bağlantı plastiği laçka olmuş, çantadan çok aşırı ses gelmeye başlamıştı....
Topcasede givi ya da kappa.... :cat: Başkasını tanımam... :cat::cat:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
Sadece onunki değil....Hepsinde aynı şey... Fiziken de kırılması , çatlaması normal.. Çünkü merkeze uzak kalıyor çanta... Biraz ağırlık ve biraz engebeli yol olunca demirlerr ne yapsın....

Bizde sırf bunun için kendimiz yapmıştık... 2 yıla yakın bindim... Hiç bir sorun yaşamadım...Sadece çantanın bağlantı plastiği laçka olmuş, çantadan çok aşırı ses gelmeye başlamıştı....
Topcasede givi ya da kappa.... :cat: Başkasını tanımam... :cat::cat:

ustam peki bizde bundan yapmak istesek bize tarifini verirmisin:mrgreen:.gerçekten yardımcı olursan belki burdan başkalarıda görüp faydalana bilir kolay olurmu gözüm alırmı yapmayı becerirmiyim bilmem söylersen bakarız bizde şimdiden sağol:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ustam peki bizde bundan yapmak istesek bize tarifini verirmisin:mrgreen:.gerçekten yardımcı olursan belki burdan başkalarıda görüp faydalana bilir kolay olurmu gözüm alırmı yapmayı becerirmiyim bilmem söylersen bakarız bizde şimdiden sağol:cat:
üst sayfalarda linki var... Çok basit... Gereken tek şey iyi bir kaynakçı..... Gerisi yeteneğinize kalmış.. :cat:
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Yahu benim anlamadığım madem kırılıyor neden bu meret bu kadar pahalı kawasaki konya bayi ben getirtirim demiş fiyatı 135 euro oda 1.933*135=261 TL yapıyor. Topu topu 1kg demir=1TL 5 adet kaynak çubuğu kullanılsa 50 kuruş 2.5 lira da boyası olsa, 257TL işçilik mi olur ya
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar er-5 in benzin vanasını nerde tutuyorsunuz?? "PRE" mi yoksa "ON" mu??birde "PRE" ne demek tabi?? :))


Sanırım konumları yanlıs kullnıyorsunuz.

KLE 500 de kı konumlar şöyle.

PRE - KONTROLLÜ AÇIK Motor çalışırken benzın ceker kapalıyken otomatik kapanır. karburatorden gelen bir hortum var depoya baglı burası karburatore aldıgı hava oranında hava basar bu hava depoye gırer ve benzın cıkması ıcın basınc olusturur. Burda kullanmak daha uygundur.

ON - SÜREKLİ AÇIK Ozellikle park halınde ıken burda bırakmamak lazım.

RES - YEDEK DEPO

Arkadaşlar bu soruya verilen bu cevaptan sonra aldığımda "ON" konumunda olan anahtarı "PRE" konumuna getirdim şöyle bi sonuçla karşılaştım. motorun altına benzin damlamış takip ettiğimde hava filtresinin içinde bulınuduğu siyah kutunun altına benzin birikmiş ve oradan damlıyor. hava filtresini çıkartıp içerdeki benzini temizledim motoru bi süre kullanıp park ettim. motorun yanına döndüğümde altına tekrar benzin damladığını gördüm. ve aklıma depo konumunu değiştirdiğim geldi. depoyu tekrar ON konumuna getirdim ve 1 saat kadar bekledikten sonra az önce gidip baktım benzin birikmemiş. sabaha bakalım ne olacak
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Arkadaşlar bu soruya verilen bu cevaptan sonra aldığımda "ON" konumunda olan anahtarı "PRE" konumuna getirdim şöyle bi sonuçla karşılaştım. motorun altına benzin damlamış takip ettiğimde hava filtresinin içinde bulınuduğu siyah kutunun altına benzin birikmiş ve oradan damlıyor. hava filtresini çıkartıp içerdeki benzini temizledim motoru bi süre kullanıp park ettim. motorun yanına döndüğümde altına tekrar benzin damladığını gördüm. ve aklıma depo konumunu değiştirdiğim geldi. depoyu tekrar ON konumuna getirdim ve 1 saat kadar bekledikten sonra az önce gidip baktım benzin birikmemiş. sabaha bakalım ne olacak

Ezbere yazınca böyle yanlış oluyor işde Gidip baktım pozisyonları yanlış yazmışım Doğrusunu tekrar yazıyorum.

ON Kontrollü açık sadece motor çalışırken benzin gidiyor.

PRE Sürekli açık Yakıt tüketimi artar benzin uçar damlar herşey olabilir.

RES Rezerv. ON konumunda benzin bitince buraya alıp benzinliğin yolunu tutmaya yarar
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Ezbere yazınca böyle yanlış oluyor işde Gidip baktım pozisyonları yanlış yazmışım Doğrusunu tekrar yazıyorum.

ON Kontrollü açık sadece motor çalışırken benzin gidiyor.

PRE Sürekli açık Yakıt tüketimi artar benzin uçar damlar herşey olabilir.

RES Rezerv. ON konumunda benzin bitince buraya alıp benzinliğin yolunu tutmaya yarar

Ya varya perişan ettin beni hocam :) nasıl tırstım motora bişey oldu diye bi tanıdık motorcuda karbüratör keçelerinin değişmesi gerek falan dedi :D:D:D Şimdi bi sıkıntı yok.:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya varya perişan ettin beni hocam :) nasıl tırstım motora bişey oldu diye bi tanıdık motorcuda karbüratör keçelerinin değişmesi gerek falan dedi :D:D:D Şimdi bi sıkıntı yok.:queen::queen::queen::queen:

Keçelerini mi?....:queen: Bence karbüratör rulmanlarından yapıyordur...:queen:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
merhaba ER-5 kullanıcıları... 13000 km.lik ybr maceramdan sonra size katılmaya karar verdim... Bütün topic'i baştan sona okudum. bir kaç sorum olacak. 1. yağ değişimi, iridyum buji değişimi, yağ filt. değişimi ne kadar tutar?
2. orjinal filtre kullananlar nasıl yapıyor filtre değişimini? (açık filtre kullananlar direk yıkıyıp geri takıyor galiba)
3. açık hava filtresi kullananlar için: yakıtta bir artış oldu mu?
4. açık hava filtresi kullanmak motor ömrünü azaltır mı?
5. Balıkesir'de ikamet ediyorum. bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum. Zaten Ybr'me ben bakım yapıyorum, ER-5 e de yapabileceğimi düşünüyorum. Yağ filtresi kaç km.de değişir? fiyatı nedir? en yakın nereden sipariş ettireceğim?
6. son olarak, er-5 alırken neye dikkat edeyim? motor ömrü kaç bin km? kaç model alayım?
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Keçelerini mi?....:queen: Bence karbüratör rulmanlarından yapıyordur...:queen:

Karbüratörün gömleğe bağlandığı yerde keçe yok mu? (plastik bağlantı, boru gibi bişey)


merhaba ER-5 kullanıcıları... 13000 km.lik ybr maceramdan sonra size katılmaya karar verdim... Bütün topic'i baştan sona okudum. bir kaç sorum olacak. 1. yağ değişimi, iridyum buji değişimi, yağ filt. değişimi ne kadar tutar?
2. orjinal filtre kullananlar nasıl yapıyor filtre değişimini? (açık filtre kullananlar direk yıkıyıp geri takıyor galiba)
3. açık hava filtresi kullananlar için: yakıtta bir artış oldu mu?
4. açık hava filtresi kullanmak motor ömrünü azaltır mı?
5. Balıkesir'de ikamet ediyorum. bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum. Zaten Ybr'me ben bakım yapıyorum, ER-5 e de yapabileceğimi düşünüyorum. Yağ filtresi kaç km.de değişir? fiyatı nedir? en yakın nereden sipariş ettireceğim?
6. son olarak, er-5 alırken neye dikkat edeyim? motor ömrü kaç bin km? kaç model alayım?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ster-35ps-50ps-1999-yag-filtresi-hf303/detay?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...orjinal-sifir-er-500-kavasaki-30339705/detay?

Kardeş ben de alalı 2 hafta oldu sorularına cevap veremeyeceğim ama hava ve yağ filtresi bunlar. yağ filtresini değiştirirsen 3lt değiştirmezsen 2.8 lt yağ alıyormuş kataloğunda okudum.

Genel olarak motor hakkındaki görüşlerimi yazmamı istersen 51HP ile YBR den sonra uçağa binmiş gibi hissedersin ben titandan buna geçtim titanın seri bi motorsiklet olduğunu düşünüyordum iki hafta sonra bugün titanıma bindim gazı çeviririm çeviririm gitmez :cherry:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ster-35ps-50ps-1999-yag-filtresi-hf303/detay?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...orjinal-sifir-er-500-kavasaki-30339705/detay?

Kardeş ben de alalı 2 hafta oldu sorularına cevap veremeyeceğim ama hava ve yağ filtresi bunlar. yağ filtresini değiştirirsen 3lt değiştirmezsen 2.8 lt yağ alıyormuş kataloğunda okudum.

Genel olarak motor hakkındaki görüşlerimi yazmamı istersen 51HP ile YBR den sonra uçağa binmiş gibi hissedersin ben titandan buna geçtim titanın seri bi motorsiklet olduğunu düşünüyordum iki hafta sonra bugün titanıma bindim gazı çeviririm çeviririm gitmez :cherry:

linkler için teşekkürler... topic biraz sakin. bu sorular sanırım 1 haftadan fazla cevap bekleyecek =) devlet bursum çıksa da ben de bir ER-5 aramaya başlasam =)
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
linkler için teşekkürler... topic biraz sakin. bu sorular sanırım 1 haftadan fazla cevap bekleyecek =) devlet bursum çıksa da ben de bir ER-5 aramaya başlasam =)

Vallaha kardeşim genelde ilk motosiklet alanlar veya almaya niyetlenenler ilk heyecanlarıyla buralara takılıyor(örnek sen,ben :)) daha sonralarda tabi heyecan olayı yerini doyuma bırakınca ilk başta hergün girenler sonralarda ara sıra uğruyorlar :salut::salut: :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst