- Katılım
- 22 Nis 2005
- Mesajlar
- 317
Hocam teşekkür ederim ama bu resimlerde ikinci bi bağlantı yeri tam anlaşılmıyor. Acaca aparat kuyruğun üstündeki el tutma yerine mi bağlanıyor yoksa oraya varmadan daha önde yandan bağlantısı varmı?
Burada ki resimde 2 ve 3 diye numaralandırdığım yerlerde sanırım bağlantı var 3 hadi bi şekilde yapılır ama 2 yi nereye bağlamışlar onu anlayamadım grenajın altında aşağı doğru uzanan şaseye bağlı ince bi demir ucu var acaba ona mı bağlanmış?
Son düzenleme:


