Mrb arkadaşlar,
Ben aranıza yeni katıldım, ilk motorum motorcu arkadaşlarımın tavsiyeleri üzerine çok titiz kullanılmış denk getirdiğim bir Er-5 oldu. Motoru çok beğendim, ilk başta ağır geldi biraz, düşüreceğim diye korktum ama çok çabuk alıştım, race motoru olan arkadaşlarımla 2 haftalıkken uzun yol bile yaptık cahil cesareti.
Biraz fazla gaza asılırsanız fazla yakıyor doğru, ama dengesi, sürüş keyfi, seriliği tartışılmaz derece tatminkar, 2 aydır beklediğim bu motor için üretilmiş orjinal mivv marka egsoz da bugün geldi, nasipse pazartesi taktıracağım, bu vesile ile hepinize mrb demek istedim...
hayırlı olsun kazasız belasız. Bu aralar benimde aklımda Er 5 var, dylanı satıp Er5 e geçmeyi düşünüyorum ama bakalım nasipse. Bu arada motosikletinizi kaç paraya, kaç kmde aldınız, he bide kaç model. Aklımdaki motorlarla kıyaslamak için soruyorum.
İzmirden bi kaçtane baktığım ilan var ama sizlerede sormak istiyorum 15- 20.000 km civarındaki Er 5 almamın bana açacağı ağır bakım ne olabilir. Hoşuma ve keseme uygun bi kaçtane var ama bakalım nasip.