kawasaki er-6n mi honda cbf 500 mü?

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
kawasaki'nin artıları:
-650 cc
-72 bg
-enjeksiyonlu

hondanın artıları:
-araştırdığım kadarı ile hiç bir kronik sorunu yok gayet sağlam bir makine
-honda'nın yaygın ve güvenilir servis ağı
-kişisel olarak daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum

hemen hemen aynı fiyatlara satılıyorlar bir türlü karar veremiyorum.

yardımcı olacaklara teşekkürler
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşım ben eski bir er6 n kullanıcısı olarak ve cbf 500 ü de bilen olarak şunu diyebilirim sana er 6 yı tek gecerim bu jkkonuda çünki aynı paraya 500 cc makina alacağıma 650 cc makına öncelikle sonmrasında da cbf ye göre daha az yakıyor er 6 ı gerisi sana kalmış er altının şehir içi rahatlığını hiç demiyorum alırsan kendin bile şaşarsın rahatlığına
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
kawasaki'nin artıları:
-650 cc
-72 bg
-enjeksiyonlu

hondanın artıları:
-araştırdığım kadarı ile hiç bir kronik sorunu yok gayet sağlam bir makine
-honda'nın yaygın ve güvenilir servis ağı
-kişisel olarak daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum

hemen hemen aynı fiyatlara satılıyorlar bir türlü karar veremiyorum.

yardımcı olacaklara teşekkürler

IKıncı elınıde dusun, gun gelecek satmak ısteyecen, servıs parca durumu en ıyı honda, cbf500 frenlerının zayıf oldugunu duydum, uretımı durdu veya ulkemıze gırıs yapmıyor?
ER6n uretımı devam etmekte ve ABS lı olan serıler var, abs bence cok onemlı
Er6 n tavsıye ederım
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kullanmadan kıyas yapamazsın... er 6 derim bende.. hondayıda kawayıda kullandım... kava daha cazip.. daha hareketli daha dengeli . cbf biraz kütük kalıyor.. ama saglam makina honda
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
yeni er-6n 8200 euro olarak gözüküyor.. şu ötv denen bela olmasaydı belki söylediğiniz rakamlara motosiklet alabiliyo olacaktık.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Karşılaştırılacak bir durum yok, CBF 500 Er-6n'in rakibi olamaz. Anormal olan şey CBF'in fiyatı. O paraları isteyenlerin tek açıklaması "Honda hayat onda" olabilir ancak.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Uzun zamandır cbf500 kullanıyorum. Bende seçim yaparken er6n ve cbf500 arasında gidip gelmiştim fakat son kararım cbf500 oldu. benim cbf500 ü aldığım fiyata çok temiz er6n de alabiliyordum ayrıca. Karar tamamen sana kalmış. hangisini temiz bulursan onu al.
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de bu konuyu çok araştırmıştım ve er6n derim.
Güç desen yüksek
Yakıt desen daha az
Motor desen teknolojisi daha yeni ve enjeksiyonlu
Tip desen kişiye kalmış ama bence daha iyi
Fren performansı desen önler çift disk ve ABS li olanları ararsan hemen bulabilirsin
er6n bu kadar öndeyken honda hayat onda demek olmaz bence.Servis konusu hakkında bilgim veya tecrübem yok bilenler anlatsın bizde öğrenelim:)
kawasakier6n2009241920x.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
cbf500200603b1920.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
er 6 nın vites gecişleri sert diyorlar ya. benim de en sevmediğim şey kat kut vites sesidir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst