2 Silindir , DOHC , 8 Valf , Su Souğutmalı ve 4 Zamanlı bir Motora Sahiptir. 27 HP @ 11800 RPM dir. 248 cc Hacime Sahiptir. Benzini , Suyu , Yağı ile Beraber Tam Takır 159 kg dır. Max Hız ; 140 - 150 km/h.. Sınıfındaki Chopper / Custom / Cruiser lara göre Lastik Ebatları Yüksektir. 16k Devir Saati ve Muhteşem Sesi ile Ademoğullarının İlgisini çeker.. =P 6 Vites Olup Redline Devir Saati Her viteste 15 k ya kdr Zorlanabilir .. 11 Lt lik Benzin Deposuna Sahip Olup Ön Freni Disk Arka Freni Tambur dur. Son Olarak O Orjinal bir Japondur..
aynen öyle zzr motoru var ve 16 000 devir çeviriyor fazla devir çevirmesi iyi değilmiş herhalde motor ömrünü kısaltıyormuşŞeklinde bir bilgi buldum gezinirken + olarak zzr250 motoruna sahip olduğunu hatırlıyorum.
rivayetlerdeki uzun devir kısa motor bunda geçerli değil galiba? ayrıca verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederimZzr 250 kawanın göz bebeğiydi zamanında.Aşırı uzun ömürlüdür motoru.Teknolojisi zamanının çok ilerisindedir...Beton gibi bloktur anlayacağınız.
Haricinde El250 gerçek anlamda sağlam motosiklettir.Kronik sorunu yok bildiğim kadarı ile.Yalnız dez avantajları yok mu ? Kocaman bir VarTüm 250cc japon cruiserlar gibi piyasası düşük.Pek bilinmez.Ben bunca yılda 2 adet gördüm...1 kere bindim...O da binmek sayılmaz...2009da bir gezide 8 10km kadar.
Sesi hoştu.coğu 500+ccden performanslıydı.Hafif makine görüntüsü güzel,fren tertibatı virajları filan çok iyiydi.Tabi bu kadar iyi olması zzr motor bloğu olduğu içinSatarken biraz kıvrandırır.Tüm japon 250cc cruiserlar gibi.Kolay sorun yaratmaz.Parça sıkıntısı çekmezsiniz,şayet e-bay kullanabilirseniz...
Amerikada fan klüpleri filan varBayağı sevilir...