kawasaki 636 mı yoksa honda cbr 600rr mı?????(2005 veya 2006 model)

Katılım
5 May 2008
Mesajlar
54
:king:merhaba arkadaşlar.sizler bana yardımcı olabilirmisiniz.kawasaki 636 mı yoksa honda cbr 600rr mı?????(2005 veya 2006 model) daha iyi her konuda +/- nelerdir (hızlanma,son hız,rahatlık,sürüş,servis.......gibi)bana bu konuda yardımcı olabilirseniz çokkk sevinirim:silent::cat::silent::cat:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
aşağıda yazılanlar benim şahsi tercihimdir;

2 makıneyıde kullanma fırsatım oldu.

hızlanma:636
son hız:636
rahatlık:RR
sürüş:636
servis:RR
sağlamlık:RR
estetik:636

aslında 2 makıne kafa kafaya bence ıkısıde kalıtelı makıneler.Turkıyede hondanın yapılanması dıger 3 japondan daha ılerı noktada oldugu ıcın turkıyede honda tercıh sebebı oluyor.Daha ıyı yada daha kotu oldugu ıcın degıl genelde.
Bırde soyle dusunmek lazım herkesde cbr 600rr var 636'yı daha az goruyoruz az olan degerlıdır herzaman goz doldurur.
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
bence direk suzuki gsxr 600 al bak söylemedi deme...
elbette bu iki makineden birini alırsın..600lükcü arkadaşların olur..
tutarda birinin gsxr 600ünü kullanırsın sonra çok pişman olursun ...
bu iki makinede güzeldir.. ama suzukiye ne yaklaşabilirler ne de peşinden gelebilirler....İnan bana...
Ama illaki ikisinden birini seçmen gerekirse honda 600rr çok yakışıklı ve dayanıklı...
Ve az sorun çıkartır..Yıllardır motosikletlerle ilgilenirim krank mili zarar görmüş diye duyduğum honda sayısı bi elin parmaklarını geçmez... Sağlamdır
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
guzel baslık genelde herkes yamaha honda karsılastırması yapıyo ısın ıcıne kawasakı karısıncada z motor olmasa super motor sonucuna varılıyo:D
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
su anda 600 lukler içinde en hızlısı nınjadır ama z moto saolsun o guzelim makınelerden sogumamıza neden oluyor parca konusunda sıkıntı cekersin yanı fiyat olarak tmm hondada cok ucuz degil ama sonucta heryerde bulunuyor parcaları aldıgın makıneyi satmayıda dusun her zaman hondayı herzaman satarsın ama kawasaki biraz daha zor sonucda ikiside guzel ben kawasaki derim paran ve zamanın coksa yoksa 600rr ama ben yerinde olsan gsxr 600den vaz gecmem benim gorusum cok seviyuorum cunku
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
kesinlikle RR zaten sahibindene bakarsanız ninjanın parça sıkıntısının 2. el fiyatları etkilediğini görürsünüz
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
evet az olan değerlidir sözüne katılıyorum yeşil bi kawa bulursan kendini belli edersin

hondanın alt yapısı diğerlerinden iyi olduğu için çok sıkıntı çekmessin

diğer taraftan satarken hondayı kolay satarsın (tabi bu işler keyif meselesi bu makineler de keyif makinesi)

ama 600rr alıcak olursan kendini zorlayıp 2007 olanını almanı tavsiye ederim (HESD)

benim hayatımı kurtardığını söyleyebilirim(biraz abartı tabi)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst