- Katılım
- 5 May 2008
- Mesajlar
- 54
- Konu Yazar
- #1
:king:merhaba arkadaşlar.sizler bana yardımcı olabilirmisiniz.kawasaki 636 mı yoksa honda cbr 600rr mı?????(2005 veya 2006 model) daha iyi her konuda +/- nelerdir (hızlanma,son hız,rahatlık,sürüş,servis.......gibi)bana bu konuda yardımcı olabilirseniz çokkk sevinirim:silent::cat::silent::cat: