Kawasaki 2011 modellerini tanıttı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
kawasaki hep bana göre markaların arasında son sırayı alırdı. ama 250 cc sınıfında 1 numara kawasaki geliyor.e mecburen ninja 250 miz oldu.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
yeni vulcan acaip cezbetti beni. Birisi yoruma (tam hatırlamıyorum) "harley düşünmüyorum artık" gibi bişey yazmış. Katılıyorum sanki :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Motor gelişimi konusuna tam hakim değilim ama bence Kawasaki tasarım olayını aşmış...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst