kawa zl1000 yamaha vmax honda vf1100 magna

Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
3
arkadaşlar zamaıne iy motorları bidiğim kadarı ile şu anda bile drag için ismi hatırı sayılır motorlar bunlar zaen yapılış amaçları bu..bu üç modelden kullanan varsa biraz bilg verebilirlermi çok merakım var bu motorlara özellikle kawaya..teşekkürler
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
3
:)kimseden cevap alamadım yokmu bilgisi olan arkadaşlar yaw eski motorcular nerdesiniz
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
valla bilgim olsada bu başlık_açıklama için vermesdim :farao: :farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------

az ciddi yaz arkadaşım yaa..burası msn deil..MT..

konu açıyorsun başlıgına açıklamasına bi bak yaa..ala ala :pr:

:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

arkadaşlar zamaıne iy motorları bidiğim kadarı ile şu anda bile drag için ismi hatırı sayılır motorlar bunlar zaen yapılış amaçları bu..bu üç modelden kullanan varsa biraz bilg verebilirlermi çok merakım var bu motorlara özellikle kawaya..teşekkürler

:silent: :silent: :silent: :silent: :silent: :pr:
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
3
valla bilgim olsada bu başlık_açıklama için vermesdim :farao: :farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------

az ciddi yaz arkadaşım yaa..burası msn deil..MT..

konu açıyorsun başlıgına açıklamasına bi bak yaa..ala ala :pr:

:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------



:silent: :silent: :silent: :silent: :silent: :pr:

ilkokul çocuğuna anlatırgibimi anlatıcaz gayet açık işte daha nasıl yazıcam sen anlamadıysan napiyim. zaten yazılan bir şeyide eleştirmeseniz bir kusur bulmasanız duramazsınız bilgin olsada yazsaydın.Sanki buralar seningibi konuşmana gerek yok tekrar cevap verip ortalığı karıştırmana hiç gerek yok biliyosan(ki artık anlaşıldı bişey bilmiyon)yaz dicem ama yazsanda ciddiye almıcam lütfen tartışma konusu yapmayın
 
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
2
Arkadaşlar ben honda vf1100 magna kullanıcısıyım. Merak ettiğin konu nedir seve seve yardımcı olurum.


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

photo.php

Arkadaşlar ben honda vf1100 magna kullanıcısıyım. Merak ettiğin konu nedir seve seve yardımcı olurum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst