- Katılım
- 16 Ağu 2010
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Uzun zamandır bu forumu ilgiyle takip ediyorum. Böyle bir oluşuma sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
Neyse derdime geçeyim:
1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Başlangıç motoru olarak CBF150 kullandım. Yeni sezona girerken hem özgüvenim yerime geldi, hem de finansal açıdan biraz daha rahatladım.
Bu yüzden biraz daha güçlü ve ihtişamlı (500-650 cc arası) bir motosiklet arayışına girdim.
Aradığım kriterler şunlar:
Eşim ile beraber gezmeyi severiz. Bu yüzden artçının da rahat edebileceği bir motor arıyorum.
Biraz ihtişamlı ve oturaklı gözüksün istiyorum.
Racing ve Sport tarzı düşünmüyorum. Aşırı hızı herkes gibi ben de çok severim, öyle bir motorum olduğunda da sonu sakat diye düşünüyorum
Oturuş tarzı ve topcase önemli. CBF150 gibi dik oturabileceğim, ve arkasına rahatlıkla topcase takabileceğim bir motor arıyorum.
Konu CBF150 olsa idi, herkeste olduğu için sorup soruşturmak çok kolay olacaktı. Fakat biraz büyütünce hem satıcı bulmak, hem bilgi bulmak zorlaşıyor.
Bu arada Honda'nın servis kalitesinden, parça bulunurluğundan ve dayanıklılığından çok memnundum. Yeni motorumda bu konularda çok çekmek istemem
2. El bir şey arıyorum. Bütçem de max 10.000
Kawasaki ER5'i inceledim, hoşuma gitti. Honda Transalp'in 98-99 modelleri de güzel ve hesaplı.
Acaba bu konuda bilgi verebilir misiniz? Önerebileceğiniz, hatta denediğiniz modeller nasıllardı? Benzin sarfiyatları nasıldı?
Teşekkür ederim,
Sadullah
Uzun zamandır bu forumu ilgiyle takip ediyorum. Böyle bir oluşuma sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
Neyse derdime geçeyim:
1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Başlangıç motoru olarak CBF150 kullandım. Yeni sezona girerken hem özgüvenim yerime geldi, hem de finansal açıdan biraz daha rahatladım.
Bu yüzden biraz daha güçlü ve ihtişamlı (500-650 cc arası) bir motosiklet arayışına girdim.
Aradığım kriterler şunlar:
Eşim ile beraber gezmeyi severiz. Bu yüzden artçının da rahat edebileceği bir motor arıyorum.
Biraz ihtişamlı ve oturaklı gözüksün istiyorum.
Racing ve Sport tarzı düşünmüyorum. Aşırı hızı herkes gibi ben de çok severim, öyle bir motorum olduğunda da sonu sakat diye düşünüyorum
Oturuş tarzı ve topcase önemli. CBF150 gibi dik oturabileceğim, ve arkasına rahatlıkla topcase takabileceğim bir motor arıyorum.
Konu CBF150 olsa idi, herkeste olduğu için sorup soruşturmak çok kolay olacaktı. Fakat biraz büyütünce hem satıcı bulmak, hem bilgi bulmak zorlaşıyor.
Bu arada Honda'nın servis kalitesinden, parça bulunurluğundan ve dayanıklılığından çok memnundum. Yeni motorumda bu konularda çok çekmek istemem
2. El bir şey arıyorum. Bütçem de max 10.000
Kawasaki ER5'i inceledim, hoşuma gitti. Honda Transalp'in 98-99 modelleri de güzel ve hesaplı.
Acaba bu konuda bilgi verebilir misiniz? Önerebileceğiniz, hatta denediğiniz modeller nasıllardı? Benzin sarfiyatları nasıldı?
Teşekkür ederim,
Sadullah