kullanan 2 arkadaşım var, taş gibi motorlar, v olmaması bir dezavantaj ama yine de gayet güzel bir motor.
V olmaması dezavantaj değil. Sogutma konusunda oldukca başarılı V motora gore bıraz daha tıtresımlı olabılır ama zaten titreşim oranı cok dusuk.
balansor zinciri niye durup dururken değiştirilsin ki. Ayrıca yakıt olarak en 5 ve virago 535 arasında oldukça fark var...Motor içinde 3 tane zincir dönüyor þakýrtgýlý çalýþýr. bunlardan 2 si motoru tamamen parçalamadan deðiþebildiði gibi balansör zincirini deðiþmek ne yazýkki imkansýza yakýndýr.Civata bazýnda motoru parçalamanýz gerekir. 5 bine alabileceðiniz en 500 e 3000 tl yi garanti harcayabileceðinizi bilmenizi isterim.Virago alýn huzurlu olun)))
suzuki savage de en 500 ile aynı kategori ve kaderi paylaşıyor galiba![]()