KaTırıM iyileşti...

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
7 Nisan 2007 Antalya

Konyaaltı'nda güzel bir gün başlıyor..
1.jpg


Bahar en güzel renklerini sunmaya çoktaan başladı bile..
2.jpg


Bu güzel bahar gününü taçlandıran, KaTırıM'ı 6 ay önce yatağa düşüren Stator'un yenisinin gelmesiydi.
3.jpg


Silves(Yücel)'in bugün boş olması da hoş bir tesadüf elbette..
Sabah 09:00 da bana geldi ve bir çırpıda yeni statoru yerine taktık..
Gürhan'ı da yanımıza alıp Mazı Dağı eteklerindeki ormana daldık..
4.jpg


Aksilik bu ya , Silves'in amortisörü bozuldu ve hızımız kesildi..
5.jpg


6.jpg


Silves , Gürhan'ın motorunu alıp arka frene test yapmak için küçük bir tur atıp döndü...
7.jpg


8.jpg


Sorun yok ama balataların değişme zamanı gelmiş galiba..
9.jpg


10.jpg


Bu mola yerini sevdik..
Ben de kısa bir turla KaTırıM'ı gaza getiriyorum..
11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


Silves' de gaza geliyor ve ilk kez KaTırıM'ı istiyor benden..
16.jpg


Onun ardından da Gürhan bir tur atıyor sevgili KaTırıM'la..
17.jpg


18.jpg


Gürhan yüzünde gülücüklerle ; "Bu nasıl bir alet yahuu..!"
19.jpg


Buradan sonra sakin bir turla Gürhan'ın atölyesine dönüyoruz..
Silves eski amortisörünü tamir etme niyetinde..
Amortisörü tamamen sökemediği için alt kısmına bir delik açıp , şırıngayla yağ koymaya çalışıyor..
20.jpg


Bu işe yaramayınca, o deliği kaynakla kapatıp daha yukarıdan başka bir delik deliyor..
22.jpg


21.jpg


23.jpg


Burası bol yağ alıyor..
Burayı da kaynakla kapatıyor..
24.jpg


25.jpg


Yüzünde zafer sevinci ile poz veriyor..
28.jpg


Sıra geldi kaynak yerlerini temizlemeye..
26.jpg


27.jpg


Montaj için kurduğu "Zihni Sinir" icadına yerleştiriyor amortisörü..
29.jpg


Gürhan şüpheyle izliyor Silves'i...
30.jpg


Atölyenin önünde uslu çocuk numarası yapan yaramazlarımız..
31.jpg


SkyGo ameliyathaneyeee...!
32.jpg


Bu da Gürhan'ın icadı orta sehpa..
33.jpg


Bu kadar uğraş malesef sonuç getirmiyor...
Ben en iyisi beni sakin sakin bekleyen KaTırıM'ın yanına gideyim..
34.jpg


35.jpg


36.jpg


Onun iki yakışıklı fotoğrafını çektikten sonra çocuklara veda edip kısa bir akşam turu yapıp eve dönüyorum..

Yarın yeni macera.................​
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
paylaşımınız için ellerinize sağlık güzel bi pazar geçirmişsiniz tabi antalya da çok güzel....
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Sezon açıldı harduro coştu :) Gezilerinizin sıkı takipçisiyim. Fotoları bekliyoruz. Paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzel görüntüler güzel paylaşımlar.

Konunun sonu beni ilgilendiriyor.
1-Arızalı amortisörün tamiri için delik açarken delik kenarına mıknatıs koyun,talaş içeri gitmez.
2-deliği kaynakla değil lehimle 60-80 veya 100 watlık havya kullanarak tıkarsanız keçelerin ısıdan zarar görmesini engellersiniz.
3-keçeler kaçırıyorsa hidrolik yağı yerine 10 numara makina yağı ile 30 numara yağı karıştırıp kullanabilirsiniz yağ kalınlaştığı için kaçak azalır ancak amortisör sertleşir.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımınız için saolun amortisör tamir işi aklımızda yer etti ihtiyaç olursa bizde bu sistemi kullanırız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abıcım benım motorunda statör yanıktı...yenısını bulamadık....5 ayda caponyadan getırek dedıler...bende gıttım konyay sardırdım suan calısıyor mu bılmıyorum daha deneyemedım......ama tıpkısının aynısı gıbı sarmıs adam...ellerıne saglık.....sızınde ellerınıze saglık .....

http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/25519-gs-500-a.html

benım kömur de burdaa
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
abicim zincir in biraz bol gibi geldi bana. :) Güzel resimler paylaşım için saol

35.jpg
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
3 lu yine tamamlanmis:) silves arada benim grenajın resmini de koy yahu...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
nerelerdesiniz yahu....ozledik sizi gezi fotolarini biraz camurlanin hade..:)
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
Önceden yapmış olduğunuz gezileri dikkatle izleyen birisiydim... Katırınızın yeniden hayata dönmüş olması iyi bir haber...
Yeni gezi raporlarınızla fotograflarınızı dört gözle bekliyorum...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Çok şükür Harduro ve Silves geri döndü... Antalya'yı ve sizi özledik.. Gezilerin ve fotoların devamını bekliyoruz.. :rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
İHTİYAR;625971' Alıntı:
1-Arızalı amortisörün tamiri için delik açarken delik kenarına mıknatıs koyun,talaş içeri gitmez.
2-deliği kaynakla değil lehimle 60-80 veya 100 watlık havya kullanarak tıkarsanız keçelerin ısıdan zarar görmesini engellersiniz.
3-keçeler kaçırıyorsa hidrolik yağı yerine 10 numara makina yağı ile 30 numara yağı karıştırıp kullanabilirsiniz yağ kalınlaştığı için kaçak azalır ancak amortisör sertleşir.
Yararlı bilgiler için teşekkürler İhtiyar ..:cat:

abıcım benım motorunda statör yanıktı...bende gıttım konyay sardırdım suan calısıyor mu bılmıyorum daha deneyemedım......ama tıpkısının aynısı gıbı sarmıs adam.
Benim yanık stator de bütün Türkiye'yi dolaştı hoca..
Ama malesef kimse saramadı..
Sargının üzeri çok sert bir plastik madde ile kaplı olduğu için onun çözülmesi gerekiyor önce..
Bu işlem de sargılara zarar veriyor ve devamını kimse getirmiyor..
Ben bunu yaparım diyen de yenisinden fazla para istiyor..
Sonunda yensini getirttik..
Tek yanlışımız buradaki esnafa güvenmek oldu..
En doğrusu internet alışverişi..
Hem daha ucuz hem daha hızlı..

abicim zincir in biraz bol gibi geldi bana. :)
Biraz bol olması iyidir.. Biliyorsun biraz kros gibi takılıyoruz arazide.. Bu yüzden çok gergin olursa kopabilir..

Geçmiş olsun dileklerinize benim gib KaTırıM da teşekkür ediyor.. ;)

Sevgiler hepinize..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla abi kendi motorum gibi sevindim şimdi ama bu kadar zaman beklenmez ya bu firmanın biraz calısması lazım yatmakla olmaz... Neyse sen sag salım KaTıRına kavusmussun ya gerisi hikaye Yine resimlerini itinayla cekmeye başlamıssın bile ellerine motoruna saglık güzel gezilerinde seni izlemek istiyoruz...:cat:
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
uzun süredir yazıların yoktu. sebebi belli oldu.
geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst