Katı Meyve Sıkacakları?

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkeze merhabalar. Uzun zamandır heves ettiğim katı meyve sıkaçağını sonunda aldım Simbonun Ürün Aldığım gün üst kapağını tutan ürünün gevşek bir garip durudğunu gördüm tornivatayla sıktım ilk izlenim olarak rahtsız oldum ama neyse dedim sonra evdeki elmaları falan sıktım sonra actım temizlik imin falan üst kapağından tırnak üstü bir yer kırıldı.:farao:

Hafta sonu elma havuc falan aldım sıktım ama sıktıgımı birde süzmem gerekti meyve suyundan ziyade büre gibiydi. :queen:

Size sormak istediğim bu alletle başka neler sıklır? Portakal greyfurt sıkılır mı?

yok sadece Elma, Havuc falansa bu hafta sonu aldığım yere iade edecem. :pr:

Sizin teçrübeleriniz ve önerileriniz varsa bekiyorum.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Herkeze merhabalar. Uzun zamandır heves ettiğim katı meyve sıkaçağını sonunda aldım Simbonun Ürün Aldığım gün üst kapağını tutan ürünün gevşek bir garip durudğunu gördüm tornivatayla sıktım ilk izlenim olarak rahtsız oldum ama neyse dedim sonra evdeki elmaları falan sıktım sonra actım temizlik imin falan üst kapağından tırnak üstü bir yer kırıldı.:farao:

Hafta sonu elma havuc falan aldım sıktım ama sıktıgımı birde süzmem gerekti meyve suyundan ziyade büre gibiydi. :queen:

Size sormak istediğim bu alletle başka neler sıklır? Portakal greyfurt sıkılır mı?

yok sadece Elma, Havuc falansa bu hafta sonu aldığım yere iade edecem. :pr:

Sizin teçrübeleriniz ve önerileriniz varsa bekiyorum.

el sıkabilirsin, vida sıkabilirsin.... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üzüm suyu güzel oluyor. bence aklına gelen herşeyi sıkarsın. yani ben sıkıyorum :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ya ben Moto Sohpetin moto kısmını pas geçmişim taşıyan arkadaşa teşekürler dalgınlığıma gemiş.

Erdemd sen memnumusun bu meyve sıkacağından belirli bir prosedürü varmıdır?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaş,
açtığın başlığa bir baksana???

''KATI MEYVE SIKACAĞI''

Yani tüm meyve sınıfına giren ürünleri dikkatlice ayıklayıp sıkabilirsin...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
philips marka bir ürün var kabuklu kabuksuz tüm meyvelerin suyunu çıkarabiliyor enteresan bişe bi araştır fiyatı 240 tl civarı fakat 100 oktan şurup çıkarıyor içilesi bişe :rendeer:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaş,
açtığın başlığa bir baksana???

''KATI MEYVE SIKACAĞI''

Yani tüm meyve sınıfına giren ürünleri dikkatlice ayıklayıp sıkabilirsin...

:silent: Benimde kafam ondan karıştı zaten üzüm , portakal v.s. katı değil ki :queen: ama dün denedim portakal greyfurt 2.2 kg dan 1.2 lt meyve suyu cıkardı.
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
67
selamlar
katı meyve sıkacagı adındanda anlasılacagı gıbı kastı meyveler içindir bkz. armut havus elma vs. Narenciye dediğimiz portakal limon greyfurt tarzı seyler için kullanmak dogru değildir. bunlar için narenciye sıkacakları vardır.
eğer makinede bir sorun varsa sigortadan değiştir derim bu arada gec olmadan.
bende çok seviyorum meyve suyu muhabetını hele bırkac meyveyı karıstyırıp cıkan posayıda afiyetle yemek muthıs oluyor ne yalan soyeleyeyım:)
afiyetler olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst