kastamonu, motosikletle gezilip keyif alınacak nadide şehirlerden biri bana göre.hele birde gecenin bir vakti tali yollarda kaybolursanız değmesin keyfinize =)Var ama oraların yabansıcı
Benim Anne tarafım Kastamonu, baba tarafım Sinop. Lakin ben de çok bilmiyorum. İlk motorlu gezimi geçen sene kurban bayramında yaptım ve çok hoşuma gitti. Bu sene ramazan bayramında gideceğim (kurban bayramında Bolu tarafları soğuk ve yağmurlu olabiliyor)
Sağlıcakla.
selam aleyküm kastamonuluyum.
selam aleyküm kastamonuluyum.
Bölgede gece konaklaması tehlikeli olabilir vahşi hayvanlar çoktur o bölgelerde bölgeyi iyi tanıyan bir köylü yanınıza almanızda çok buyuk fayda vardır
eyvallah hocam =)ben fotolarını görüştüm etkileyiciydi..bi de motorumun plakası kastamonubaşka da yardımcı olamayacağım
![]()