Kastamonulu Arkadaşlar

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Özellikle ılgarini mağarası ile ilgili bilgiye sahip arkadaşlar var olup iletişime geçerse sevinirim.
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
bize yardımcı olacak arkadaşlara minnettar olurum bu konuyu açan arkadaşın eline düştük peşinden yollara düşeceğiz bi yardım :) konu sahibi arkadaş dışında 4 arkadaş daha mağdurdur benim gibi :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
KAstamonu diyince biraz geniş olmuş :D Mengen Devrek Cide bölgeleri daha cok destek olabilir :D
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim Kastamonu'lu tanıdıklar var, istersen sorayım :p.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
0
s.a kjardes kastamonu buyuk bır yerdır sen aradıgının hangı ilçede oldugunu yazarsan daha kolay yarrdımcı olacak arkadaslar cıkabılır...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Var ama oraların yabansıcı :)
Benim Anne tarafım Kastamonu, baba tarafım Sinop. Lakin ben de çok bilmiyorum. İlk motorlu gezimi geçen sene kurban bayramında yaptım ve çok hoşuma gitti. Bu sene ramazan bayramında gideceğim (kurban bayramında Bolu tarafları soğuk ve yağmurlu olabiliyor :) )

Sağlıcakla.
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
Istanbulda yasiyorum fakat kastamonu ile ilgili her konuda size yardimci olmaya xalisirim arkadaslar

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

Bahsetmis oldugunuz magara yakinin daki selale ve kanyon bolgesini gezmek istiyeceksiniz sanirim profesyonel bir ekip deil iseniz kanyona girmeyin sadece gezi amacli gidecek iseniz en yakin koy sakinlerinden kardim isteyim onlar size yardimcii olacaktir
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
Bölgede gece konaklaması tehlikeli olabilir vahşi hayvanlar çoktur o bölgelerde bölgeyi iyi tanıyan bir köylü yanınıza almanızda çok buyuk fayda vardır
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
ben fotolarını görüştüm etkileyiciydi..bi de motorumun plakası kastamonu:) başka da yardımcı olamayacağım:)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Var ama oraların yabansıcı :)
Benim Anne tarafım Kastamonu, baba tarafım Sinop. Lakin ben de çok bilmiyorum. İlk motorlu gezimi geçen sene kurban bayramında yaptım ve çok hoşuma gitti. Bu sene ramazan bayramında gideceğim (kurban bayramında Bolu tarafları soğuk ve yağmurlu olabiliyor :) )

Sağlıcakla.
kastamonu, motosikletle gezilip keyif alınacak nadide şehirlerden biri bana göre.hele birde gecenin bir vakti tali yollarda kaybolursanız değmesin keyfinize =)

selam aleyküm kastamonuluyum.

selam aleyküm kastamonuluyum.

Bölgede gece konaklaması tehlikeli olabilir vahşi hayvanlar çoktur o bölgelerde bölgeyi iyi tanıyan bir köylü yanınıza almanızda çok buyuk fayda vardır

benim asıl merak ettiğim ılgarini mağarasında 2-3 gece kalacağız ve bu süre zarfı içinde birinin çıkıp burda ne arıyorsunuz duramazsınız diyip demeyeceğini öğrenmek.


ben fotolarını görüştüm etkileyiciydi..bi de motorumun plakası kastamonu:) başka da yardımcı olamayacağım:)
eyvallah hocam =)
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
109
bu gezi planına katılmak isteyenler kabul edilir mi? gerçi uygun zaman bulmak benim için çok zor. yine de boyabat kastamonu arası yollarını gördüm, motorsiklet gezisi için enfes. ayrıca oldum olası bir mağara merağı vardır bende ve bugüne kadar hiç nasip olmadı.

bu arada vardiyalı ve haftanın altı günü, bazen yedi günü çalışmak benim için bir tercih değil, zorunluluk.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst