Kasksız yola çıkan sevgililer ölüme gitti

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
geçirdiğim kazadan sonra abartısız bakkala bile giderken

Kask + Mont + Eldiven + Dizlik Full korumalarımı giyiyorum. 1 km yada 100km -20 derece yada + 40 derece hiç fark etmez artık benim için. Motora biniyorsak bu korumalar olmalı eğer takmıyorsak o zaman ya motora binmeyeceğiz yada hayatımızı riske atacağız...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu insanların ölmesi kaderse kaderimizi kendimiz yazıyoruz :pr: Yazık Allah rahmet eylesin.. Korumasız asla aslaaa ::saad::
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
bazen gaza geliyorum kask konusunda,
ama boyLe haberLeri okuyunca yuzume tüküresim geliyor..
pırıL pırıLLar yaa fotograftaki neşe.. :(
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
allah rahmet eylesin allah kimsye yaşatmasın ama bölesi olaylarda beni düşündüren ve canımı sıkan tek şey motorun kötü gösterilmesi çoğu insan bilmiyorki korumalarının olmadığını

millet benimle dalga geçiyor ufacık motora kocaman kask kelebek misali diyorlar bilmiyorlarki kaza yaptığımda o kelebeğin beni kurtardığını
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:pr::pale:
:pr:
Bu kadarmı hayatımıza değer vermiyoruz ya da sevdiklerimize?
Bir can gidiyor küçücük br nedenden dolayı ve arkadan kaç kişi üzülüyor...
Allah rahmet eylesin..
Arkadaşlar görünen köy kılavuz istemez... KASK takmaycaksan sürmeyceksin.
Ne kadar profesyonel olursan ol!
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Hiç üzülmedim,kask taksalardı belki yaşıyor olurlardı.Bunlar gibiler yüzünden motosiklet kullanmak çok tehlikeliymiş gibi algılanıyor aileler tarafından. Motosiklete kasksız binen,artistik hareketler yapanları görünce;gelmişlerinin ve gecmişlerinin hatrını soruyorum.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
üzülmüyorum artık.hatta yolda görüdüğüm motorlara kesinlikle selam vermeden geçmem.ama kasksız olanlara selam bile vermem.çünkü onlar motorcu değil.motosiklet almakla olmuyor bu işler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:salut:ALLAH rahmet eylesin yakınlarına ALLAH'tan sabır dilerim..

bu bayanın cenazesini bugün akşam rusyaya bizim acenta yolluyor yani bu bayanın yurt dışına memleketine gidebilmesi için gerekli evrakları bizim acenta hazırladı uçağa bu akşam biniyor memleketine gitmek üzere yola çıkacak (26) yaşında hayata gözlerini yuman nina taraskina ve (36) yaşındaki tarkan aksoy'a ALLAH rahmet eylesin diyorum ALLAH yakınların sabır versin..:salut:

not: bu haberi duyunca çok üzüldüm motosiklet camiasından biri daha vefat etti ve nina taraskina'nın pasaportu bu gün elime geçtiğinde üzüldüm gerçekten..:salut:

geride kalanları ALLAH korusun..:rendeer:

hepimizi ALLAH korusun tekeriniz düz bassın ALLAH hepinizi ailesine bağışlasın kazasız belasız bol km ler dilerim..:rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah rahmet eglesın...bu oyunu kuralına gore oynamazsak kaybeden hep bız kazanan ıse olum olucaktır....kaskımızı montumuzu pantolonumuzu eldıvenızımı omurgalıgımızı botumuzu ustumuzden eksık etmeyelım....nolur artık motor kazasından olum duymak cok acı gelıyor....
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Başlığı görür görmez daha dün Acıbadem Köprüsü'nde otobüs beklerken e-5'te gördüğüm, hayabusaya binen ve en az 200 km/h hız ile sollaya sollaya milleti geçen kasksız çift gözlerimin önüne geldi.Bir an onları görürüm sandım ama değillermiş...

Allah rahmet eylesin bu arada ölen çiftimize ve de ailelerine sabır ihsan eylesin...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bugün eve gelirken gördüm bi tane yavaş yavaş geliyodu scooterı ile takmış koluna kaskı bende seslendim arkadaşım o bilezik değilki koluna takıyossun kafana takıcan onu dedim
takmazsam ne olucak cezamı kesecen dedi
ben değil ama ilerde biri keser sonrada bi topikte yazık olmuş başımız sağolsun deriz bizde dedim
ne diyceksin ki adam sanane diyo
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
22
aslıda boyle yasanmıs yada yasanabılecek olayları devamlı konu etsek cok ıyı olurdu,cunku acıkcası ben kask kullanıyorumda kullanmıyorum.kullanmıyınca hızlı gıtmıyorum takınca basıyorum neyapacamı sasırdım...ama boyle seyler ınsanı durdurur dıye dusunuyorum...
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
Vefat üzücü...
Hatası ne olursa olsun, kimseye ölümü yakıştıramam. Allah (CC) rahmet eylesin.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
allah rahmet eylesin kalanlara sabır versin umarım bu son duyduğumuz motosiklet kazası olur ve birdaha motosikletle ilgili hep iyi haber duyarız
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wallla kaskada güvenilmez oldu piyasada hep çin malı kasklar var yhaa orjinal kasa atespahası çinmalı kasklarada tas atsan yarılır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst