tkalfaoglu, Resimler çok itici de ondan. Böyle açık olursa herkes rahatsız olur ve bazı üyeler demagoji yaparak konuyu saptıracak. Sadece nokta atışı yapınca soruna odaklanılıyor. Akıllı bombaların hedefi vurması, nano-robotların hasarlı organı ameliyat etmesi, yine akıllı tabir edilen ilaçların hastalıklı bölgeyi iyileştirmesi gibi. Üyelerin dışında, motosiklete bakışı kötüleştireceğinden tepki alacağım yer sadece üyelerle sınırlı kalmayacak.
Not: Ben de Saklıkent'e 3 defa gittim. Sadece fotoğraf makinem var. Bu sene Uludağ'dakine gidemedim.