Kaski Nereye Koyuyorsunuz

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
1
ben en çok motosikletle seyehatten sonra kaskları çıkarınca nereye koyduğunuzu merak ediyorum :pale: ben elimde taşıyorum başka bir çaresi varmı :silent: teşekkur ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sap gibi tutmak amacıyla çene altı klipslerini kapatıp çanta gibi kullanıyorum, eldivenlerimi, gözlüğümü vs. hepsini içine koyuyorum. Taşımak istemiyorsan motora da bağlayabilirsin.

Bu arada ilk mesajın galiba. Tanışma başlığı altında kendini tanıtırsan iyi olurdu.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Sevgli mehmet kardeşim,kask taşımak bu kadarmı zor yoksa karizmanmı çiziliyor anlam veremedim,birde yanlış yerdesin forum kuralları var bir ara göz atıver:cherry:
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim kaskım her zaman motorun arkasında sonradan taktığım çantanın içerisinde durur +eldivenlerim+bel kuşağım. montum sığmıyor onun için montumu evde muhafaza ediyorum.:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
kask taşımak karizmanı çiziyorsa nedeni dandik bir kask olmasıdır. eğer böyleyse üstünde bırak motorun alan alsın :p

ama shoei filansa kafandan çıkarma :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende genelde elimde taşıyorum çanta gibi klipsi kitliyorum , içine eldiveni gözlüğü boyunlugu falan koyuyorum , restaurantta masama koyuyorum bir yere giderken elimde taşıyorum , motorun üstünde bırakmak olmaz bana göre :) insan dışı hal ve haraket gösteren çok insan var
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
42
DOSTUM BEN MOTORUMU PARK ETTIGIMDE MOTORUN SISIBARINA KLIPSINDEN BAGLIYORUM
AMA SANA TAVSIYE ETMEM BU 3. KASKIM BENIM
BEN BAGLIYORUM ADI HERIFLER CALIYORLAR.....
NE YAPACAKLARSA :cherry:

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
speedrunner' Alıntı:
bende genelde elimde taşıyorum çanta gibi klipsi kitliyorum , içine eldiveni gözlüğü boyunlugu falan koyuyorum , restaurantta masama koyuyorum bir yere giderken elimde taşıyorum , motorun üstünde bırakmak olmaz bana göre :) insan dışı hal ve haraket gösteren çok insan var



Ben de aynen hep yanımda taşıyorum. Alışınca kendinden bir parça gibi hissediyorsun.. Mesela bugün ÜDS sınavına girerken salona kaskla girdim. Zaten son anda girmiştim. Tüm milletin dikkatini çekti..

-Vay babalar motorla mı geldin ? der gibi baktılar. Zaten yaz saati uygulaması başlamış, :pr: saat ileri alınmış felegim şaşmış.. Motara asıldım zor yetiştım sınava..

Neyse konuya dönelim.. Bence kask karizmayı takviye ediyor diye düşünürseniz rahat edersiniz...

Her yerde taşı kardeşim ne olacak. Polis savcı tutuklayacak mı kasklı dolaşıyorsun diye.. Yook ! :mrgreen:

O halde taşı... Ben tüm olaylarda bu kuralı uyguluyorum..

Mesela bir kıza çıkma teklif ederken vs.. de aynı. .Neden kaybediyoruz ? Kendi kendimizi sınırlamamızdan.. Anlatabiliyor muyum ?:cat:

Neyse kaska gelelim.. Kask bizim kepimiz. Askerde kep, sivil hayatta kask.. ! :queen:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
ben 20milyonluk kask kullanırken motorun üstüne yanına falan koyuyordum ama arai alınca yanımdan ayırmıyorum
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
en güzel çözüm top case, 2 kaskbirden bile alabiliyorlar. motosikletin tarzı müsaitse veya başlarım tarzına diyip takıyorsan çok rahat edersin.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kaskı çene bölümü üzerinden-vizörün olduğu yerden zincir/kilit vb. ile motora bağlamak sizce uygun bir çözüm olabilir mi?
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
169
ben motorun üzerine fileyle baglıyorum. allaha şükür calınmadı daha ama bellide olmaz. sen genede tası derim.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haa motorun üstüne takılan file bi işe yarıyo demekki o fileyi nerden temin edebiliriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst