- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
ben en çok motosikletle seyehatten sonra kaskları çıkarınca nereye koyduğunuzu merak ediyorum
ale: ben elimde taşıyorum başka bir çaresi varmı :silent: teşekkur ederim
dex_cooler' Alıntı:motorda kaskı bırakınca çalmazlar mı ya?
speedrunner' Alıntı:bende genelde elimde taşıyorum çanta gibi klipsi kitliyorum , içine eldiveni gözlüğü boyunlugu falan koyuyorum , restaurantta masama koyuyorum bir yere giderken elimde taşıyorum , motorun üstünde bırakmak olmaz bana göreinsan dışı hal ve haraket gösteren çok insan var
premier1' Alıntı:Mesela bir kıza çıkma teklif ederken vs.. de aynı. .Neden kaybediyoruz ?