Kaskı kırdık iyi mi yardım edin de yapalım..

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
hayırlı akşamlar.nolan n86 kaskım cumartesi motorun üzerinden vizör mekanizmasının üzerine düştü.oradan bir tırnak kırılmış.vizörü aç kapa yapınca gösterdiğim şekilde çıkıyor.son resimdeki parça sabit gibi mekanizmayı güzelce japonlasam 3 resimdeki yere yapıştırsam sıkıntı olur mu?Türkiyede yedek parçasını bulamadım.Fikirlerinizi bekliyorum...


1ksk.jpg


2ksk.jpg


3ksk.jpg


4ksk.jpg


5kskk.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
https://www.louis.eu/artikel/visor-mechanic-nolan-n85-n90-n91/20013828
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
https://www.louis.eu/artikel/visor-mechanic-nolan-n85-n90-n91/20013828

bende gördüm de yurtdışı hiç alışverişim olmadı.yapıştırmak daha mantıklı gibi bence.Zaten shark speed r almayı planlıyordum biraz ucuzlasın onu alırım.buda artçı kaskı olur artık..
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
aynı kaskı kullanıyoruz. o parçadan bir keresinde bir yabancı siteden görmüştüm. istanbulda motosuperstore var onlar baya nolan getiriyor hatta ellerinde dolu n86 var belki bu parçayı satıyorlardır yada tedarik ederler bir sor istersen. baktın ellerinde yok japonla :) cunku dedıgın gıbı o parca sabit tırnaklar kırılmadığı sürece sorun yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst