Ben çeneye takıyorum, sol yan taraftada denemiştim ama sağdan olabiliecek bir kazada yetersiz kalacağını düşündüğüm için çeneye aldım. Tepede ben de denedim ama dediğiniz gibi rüzgardan çok etkileniyor ve uzaylı gibi dolaşmak pek hoş olmuyor. Çenede görüş açısı çok daha güzel, izleyene sanki motoru kendi kullanıyormuş hissi veriyor, ayrıca hem sağ hem sol tarafa daha hakim oluyorsunuz hem de kask görünmemiş oluyor videoda. Bununla birlikte son zamanlarda 360 derece kayıt yapan kameraları araştırıyorum. Çünkü klasik aksiyon kameralarında sadece önümüzü çekebiliyoruz. Arkamızdan bize gelebilecek bir müdahalede çarpmada ne yazıkki normal aksiyon kamera videoları yetersiz kalıyor. 360 derecelerde hem ön hem arkamızı çekebiliyoruz ve izlerken de bir VR gözlükle izleyince daha bir keyifli oluyor videolar. Özellikle gezi videoları çok daha güzel olabilir.