- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Motorumuda sıfır aldığım için ister istemez iyi bir masraf içindeyim..
Önerebileceğiniz kask modelleri nelerdir ?? Kask ve mont için fuarımı bekleyeyim yoksa şöyle 12 taksitle falan alabileceğim önerebileceğiniz mağaza varmı?
Tabi kask ve mont içinde model görüşlerinizi yazarsanız sevinirim...
Not : Motorum piaggo X9 250
Şimdiden çok teşekkürler.
Motorumuda sıfır aldığım için ister istemez iyi bir masraf içindeyim..
Önerebileceğiniz kask modelleri nelerdir ?? Kask ve mont için fuarımı bekleyeyim yoksa şöyle 12 taksitle falan alabileceğim önerebileceğiniz mağaza varmı?
Tabi kask ve mont içinde model görüşlerinizi yazarsanız sevinirim...
Not : Motorum piaggo X9 250
Şimdiden çok teşekkürler.