Kask Takmak Aptallıktır...

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
123
Valla motorum olsun hayırlısıyla daha evden cıkarken otoparka inmeden takıcam kaskı:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yaw tamam daalın.

Ne bu topic böyle prim yapıp duruyor.

Memleket elden gidiyor uğraştığınız şeye bakın

Kiltletirim burları

Hade daa ne bakyosunuzz

Hadi kış kış

bıdı
bıdı
bıdı
.
.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
169
bence kask harika bşey ter,sıkma gibi mazeretler olabilir ama motora gorünüş ktıyo kafada bir de tatlı bir şekilde depoya yapıştınmı olay bitiyo
"kafam terlesin ama kırılmasın" :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Ne kızacağım o lafı diyene anca gülerim birgün beyni asfalta saçıldığında ise acır, üzülürüm. Motorum olmadığı halde kaskımı aldım artçı bindiğimde muhakkak takarım, taktırırım.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
kask faydalı be her ne kadar kafamızı bu sıcaklarda haşlasa da.ben değişik bir acıdan yaklasıcam;uzun yolda kask ve kıyafetin varsa otomobil sürücüleri seni biraz daha ciddiye alıyo yani bisiklet muamelesi görmüyosun yolda.Bir de sana yamuk yapan bir arabayı sağa cektirdiğin zaman coooook faydasını görüyosun kaskın :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-----------
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
viper_1' Alıntı:
Konumuz buydu...
Ewet , mantıklı cevaplar bekliyoruz...

Şimdiye kadar ki , olan cevaplar son derece zekiydi , mantıklıydı ama olsun , işin ustaları da konuşsun...
atlak3wz.png


Hakkaten bu modellerde soğutma sorunu var , vantilatör de yetmez bu arkadaşa tritlatör gerek.

Kask takmak aptallıktır! bu nasıl slogan yahu! aklın başında mı senin?

Sorunun devamı da şu O zaman niye kask takmıyorsunuz?

Mantık buysa.
Cevap veriyorum.

Aptal demesinler diye takmıyorum.

:queen: :queen: :queen:

Bu sloganla kask takanları aptal yapıyorsun. Asıl aptal kim ortada sanırım.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ay karükatüre bayıldımmmm :mrgreen: ama ben aptal değilimmmmm :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst